مرکز فروش معتبر مواد شیمیایی
مرکز فروش معتبر مواد شیمیایی

مرکز فروش مواد شیمیایی یکی از مسائل مهم در زمان خرید مواد شیمایی می باشد. مواد شیمیایی همیشه برای استفاده در صنعت رواج داشته اند. از طرفی چون اکثر فعالیت های علمی و آزمایشگاهی نیازمند این مواد شیمیایی هستند، فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی حائز اهمیت می باشد. بر این اساس میبایست این مواد در مقیاس کوچک آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرند و پس از ارزیابی و به نتیجه رسیدن آزمایشات به مرحله تولیدات انبوه برسند. به همین دلیل شرکت ها یا مرکز فروش مواد شیمیایی مسئول تأمین مواد شیمیایی با کیفیت برای محققین هستند تا در مراحل بعدی موفقیت بیشتری را شامل حال تولید کنندگان و دانشمندان نمایند. در این مطلب نیز می خواهیم چالش هایی که مرکز فروش مواد شیمیایی و بورس فروش مواد شیمیایی در تهران با آن روبرو هستند را بررسی کنیم.

 

نام بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

در حال حاضر به دلیل میزان تقاضای بالا و مصرف زیاد مواد شیمیایی، مراکز متعددی سعی بر فروش مواد شیمیایی مختلف می کنند، اما چه عواملی باعث می شود که ما یک مرکز را به عنوان بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران بدانیم؟

مواد شیمیایی دارای گستره بسیار فراوانی هستند برخی از آن ها بسیار ارزان و برخی دیگر بسیار گران قیمت میباشند. از این رو خرید مواد شیمیایی بسیار حساس است و نمی توان از هر مرکز فروش مواد شیمیایی، این محصولات را خریداری کرد. بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران دایا اکسیر است. دایا اکسیر به علت تجربه فراوان در زمینه فروش مواد شیمیایی و همچنین کیفیت محصولات ارائه شده توسط آن، می تواند به عنوان بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران به شما معرفی گردد.

در ادامه دلایل بیشتری در این رابطه عنوان میگردد، لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت تفاوت گرید آزمایشگاهی و گرید صنعتی در ابتدا توضیحاتی راجع به کاربرد مواد در آزمایشگاههای پژوهشی و صنایع تولیدی به صورت جداگانه ارائه میشود.

 

کاربرد مواد شیمیایی در آزمایشگاههای پژوهشی

تفاوتی که با مواد گرید آزمایشگاهی با مواد صنعتی دارند در درجه خلوص آنهاست. همچنین مواد آزمایشگاهی حساسیت بالاتری دارند به همین جهت میبایست تحت شرایط خاص دمایی در مرکز فروش مواد شیمیایی نگهداری شوند تا با کیفیت مناسب و مطلوب در آزمایش های علمی و تحقیقاتی استفاده گردند.

مشتریان این محصولات دانشگاه ها و پژوهشگاههای تحقیقاتی میباشند که به این مواد در آزمایشگاه های خود برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیاز دارند.

مواد آزمایشگاهی معمولا نیاز رشته هایی مانند شیمی، مواد، زیست شناسی، بهداشت محیط، محیط زیست، میکروبیولوژی، پزشکی، داروسازی و غیره میباشد. از این رو مسئولان آزمایشگاه ها موظف اند این مواد را برای دانشجویان و محققین تأمین نمایند.

علاوه بر این صنایع تولیدی قبل از تولید انبوه یک محصول، نیازمند انجام آزمایشهای گوناگونی هستند، به همین علت آزمایشگاه های مجهزی در این شرکت ها وجود دارد که میبایست بتوانند به کمک مواد آزمایشگاهی فعالیت های اولیه خود را به انجام برسانند. در این صورت می توانند به راحتی تولیدات خود را پس از نتیجه گیری های اولیه به مرحله تولیدات انبوه و بهره برداری برسانند.

فروش مواد آزمایشگاهی بر اساس نیاز آزمایشگاه ها و مراکز پژوهشی انجام می گیرد. در مرکز فروش مواد شیمیایی و فروشگاه مواد شیمیایی در تهران، انواع مواد شیمیایی قابل دسترس است و می توان خریدی مطمئن و راحت از آن ها داشت.

 

فروش مواد شیمیایی

 

کاربرد مواد شیمیایی در صنایع مختلف

 این روزها استفاده از مواد شیمیایی بسیار رایج شده است. اگرچه در گذشته تنها در صنایع شیمیایی از مواد شیمیایی استفاده می شد اما امروزه مواد شیمیایی با تغییر ماهیت هایی که داشته اند، توانسته اند در صنایع مختلف نقش مهمی را ایفا نمایند. از این رو شما می توانید کاربرد مواد شیمیایی را در صنعت دترجنت ها و شوینده ها، صنعت تصفیه آب، صنعت کشاورزی، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، صنعت مواد غذایی و غیره مشاهده نموده و سپس از مرکز فروش مواد شیمیایی مرتیط با این صنایع جهت تأمین محصولات استفاده نمایید.

شوینده ها

حال می خواهیم بدانیم که در صنایع مختلف چه مواد شیمیایی به کار برده می شوند. این امر می تواند در انتخاب بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران به شما کمک بسزایی نماید. صنایع شوینده یا دترجنت ها معمولاً از مواد شیمیایی برای تولید محصولاتی استفاده می نمایند که آن محصولات بتواند سطوح، پارچه، لباس و غیره را پاکسازی کند. معمولاً مواد شیمیایی به کار برده شده در این صنعت می ‌تواند پلی اتیلن گلیکول، اتیلن گلیکول، سدیم لوریل سولفات، بتائین، تگزاپن و غیره باشد. اغلب مواد شیمیایی که در این صنعت به کار برده می شوند دارای خاصیت قلیایی یا بازی هستند.

تصفیه آب

 صنعت دیگری که از مواد شیمیایی استفاده می نماید، صنعت تصفیه آب است. برای تصفیه آب نیاز به برخی از مواد شیمیایی است که بتواند میکروارگانیسم های پاتوژن و غیر پاتوژن را رسوب دهد همچنین معمولاً این مواد شیمیایی بایستی واکنش پذیری خوبی با فلزات سنگین داشته باشند تا بتوانند به رسوب آن ها کمک نمایند. از جمله مواد شیمیایی در این صنعت میتوان به پارافرمالدئید، پتاس، سود پرک، مورفولین و… اشاره نمود.

کشاورزی

از دیگر صنایعی که می توان در رابطه با استفاده وافر مواد شیمیایی نام برد، صنعت کشاورزی می باشد. ساده ترین نوع استفاده از مواد شیمیایی در صنعت کشاورزی استفاده از کود های شیمیایی است. کود های شیمیایی ساخته شده از مواد شیمیایی معروف نظیر: پتاسیم، نیترات، گوگرد، فسفر، کلسیم، منیزیم و غیره می باشند. گیاهان معمولاً از این مواد شیمیایی استفاده می کنند و پیش ساز های خود را تولید می کنند. پس از آن با دیگر واکنش های درونی که دارند به تولید محصولات خواهند پرداخت. در این میان برخی از گیاهان نیز از این مواد شیمیایی برای رشد خود استفاده می نمایند. مواد شیمیایی دیگری که در صنعت کشاورزی کاربرد دارد، نظیر: سولفات مس، سولفات آمونیوم و سولفات روی می باشد. البته این مواد شیمیایی که نام برده شد، تنها برخی از مواد شیمیایی  هستند که در صنعت کشاورزی مورد استفاده واقع می شوند.

 

مشتریان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی

مواد شیمیایی در وسعت بالا برای شرکت ها و کارخانه های تولیدی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال کارخانجات تولید مواد شوینده، مواد آرایشی و بهداشتی و پلیمرها مشتریان دائمی مواد شیمیایی هستند. با توجه به این که این مراکز به خرید عمده و کلان این محصولات نیاز دارند معمولا خود اقدام به خرید از شرکت های معتبر می کنند. مرکز فروش مواد شیمیایی معتبر معمولا این مواد را طی قرارداهای سالانه به کارخانجات عرضه مینمایند.

آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در دانشگاه ها مشتریان عمده مواد آزمایشگاهی هستند. مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای گرایش های مختلف رشته های شیمی، زیست شناسی، مواد، و … مورد نیاز هستند. همچنین در مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکترا به مواد آزمایشگاهی خاص تری برای انجام آزمایش های تخصصی نیاز است که در مراکز معتبر و بازار مواد شیمیایی تهران قابل دسترس میباشند.

مواد آزمایشگاهی زیادی از برندهای مختلفی از جمله sigma aldrich و همچنین کمپانی merck وجود دارد که برای کاربردهای مختلفی می باشند. برخی در تحقیقات برای ساخت کالاهای مصرفی، برخی دیگر برای ایجاد انرژی و حتی در تحقیقات جهت تولید سایر مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربرد مواد شیمیایی در آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، موسسات علمی و دانشگاه ها یکی از اجزای جدا نشدنی است.

 

 

 

 

نکات مهم در مرکز فروش مواد آزمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی چندان هم کار راحتی نیست و برخی از آنها ممکن است مشکلاتی را برای انسان و محیط زیست ایجاد نمایند. به عنوان مثال اسیدهای قوی حتی اگر به مقدار کم روی پوست بدن ریخته شوند ایجاد سوختگی شدید می کنند. همچنین شرایط دمایی نگهداری مواد از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد. از این رو مرکز فروش مواد شیمیایی میبایست نحوه صحیح مصرف مواد از لحاظ ایمنی و همچنین نحوه نگهداری در بلندمدت را بداند و درهنگام خرید مشتریان را راهنمایی نماید.

احتمالا تاکنون متوجه شده اید که مواد شیمیایی دارای حساسیت بالایی هستند به همین علت نگهداری و فروش آن ها در هر مرکز فروش مواد شیمیایی امکان پذیر نیست.

اکثرا افراد در مرحله اول به دنبال بازار عمده خرید و فروش مواد شیمیایی در تهران هستند مانند ناصر خسرو، در حالیکه مراکز فروش مواد شیمیایی به خصوص مراکزی که مواد آزمایشگاهی مورد نیاز برای موسسات تحقیقاتی را فراهم می کنند میبایست مجوزهای لازم و همچنین انبار با شرایط مناسب جهت نگهداری مواد را داشته باشند. برخی از مواد شیمیایی نیز ممنوعیت فروش دارند و فقط به مراکز مخصوص ارائه می شوند. از این رو یکی از نکاتی که معتبرترین مراکز فروش مواد آزمایشگاهی باید رعایت کنند، داشتن مجوز فروش برای محصولات خاص میباشد همچنین مشتریان نیز هنگام خرید میبایست مدارک لازم جهت استفاده مجاز را ارائه نمایند.

مواد شیمیایی که برای آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای درجه خلوص مناسبی باشد. علاوه بر این، درجه خلوصی که روی ظرف حاوی مواد نوشته شده است باید کاملا واقعی باشد که راه حل این مسئله، خرید مواد از برندهای معتبر مانند سیگما آلدریچ میباشد. گاهی اوقات یک پی پی ام کاهش یا افزایش غلظت باعث می شود تا آزمایش های حساس در مراکز تحقیقاتی با خطایی روبرو شوند که از نظر پژوهشگر پنهان می ماند. از این رو خرید و فروش مواد شیمیایی باید در مراکزی صورت گیرد که اعتبار بالایی دارند و می توان به محصولاتی که ارائه می دهند اعتماد کامل داشت.

ماده شیمیایی

 

 

در فایل صوتی زیر می توانید نکات جامعی در رابطه با چگونگی دسترسی به مرکز فروش مواد شیمیایی را بشنوید:

 

فروش توسط دایا اکسیر

هماطور که گفته شد انتخاب مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران زمانی مهم تر می شود که از این مواد شیمیایی بخواهیم در صنعت های حساس نظیر آزمایشگاه استفاده نماییم. همواره از گذشته تاکنون صنعت آزمایشگاهی در راستای انجام واکنش های شمیایی و همچنین انجام تست های اولیه تحقیقاتی نقش بسزایی در صنایع داشته اند. از این رو این صنعت سعی دارد از بهترین، با کیفیت ترین و خالص ترین مواد شیمیایی استفاده نماید. به همین جهت شرکت دایا اکسیر با تکیه بر منایع وارداتی معتبر و کارشناسان متخصص خود در زمینه علمی و بازرگانی، شرایط تأمین با کیفیت ترین و خالص ترین مواد شیمیایی به سر تا سر کشور را فراهم نموده است. از مهم ترین ویژگی های دایا اکسیر می توان به قیمت مناسب، کیفیت بالا، ارسال سریع و تحویل به موقع اشاره نمود.

تمامی موارد ذکر شده باعث می شوند که دایا اکسیر به عنوان بهترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران شناخته شود.

 

خرید انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی

دایا اکسیر نمایندگی سیگماآلدریچ و مرک در ایران

 

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران با چندین نمایندگی

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران با داشتن نمایندگی شرکت های معتبر سالها مشغول ارائه خدمت می باشد، از جمله این برندها سیگما آلدریچ و مرک میباشد. واردات بهترین محصولات با درجه خلوص بالا بر اساس استانداردهای لازم از جمله افتخارات این شرکت میباشد. همچنین نگهداری محصولات با درجه خطر بالا مانند مواد اسیدی و بازی قوی در این مرکز با نهایت دقت و طبق استانداردهای لازم صورت میپذیرد که با اتکا به این موارد توانسته است مجوزهای لازم برای خرید انواع مختلف مواد را کسب نماید.

به همین علت دایا اکسیر به عنوان “مرکز فروش اسید در تهران” نیز شناخته شده است که میتوانید مشخصات کلیه اسیدها را از طریق سایت مرک مشاهده نموده و سپس از کارشناسان استعلام قیمت نموده و با اطمینان خرید نمایید. مشاوران حرفه ای که در این شرکت فعالیت می کنند به شما این امکان را می دهند تا بتوانید کلیه مشاوره های لازم در زمینه خرید مواد شیمیایی در تهران را دریافت کنید.

انواع مواد شیمیایی

 

مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران به شما اطمینان می دهد درجه خلوص مواد که روی بسته بندی آنها ذکر شده کاملا واقعی است و می توان در آزمایش های تخصصی و حساس با کمترین خطا از آن ها استفاده نمود. شرکت دایا اکسیر به علت داشتن کیفیت بالای محصولات و ارائه خدمات مناسب، مشتریانی مانند کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور و شرکت های تولیدی را در رزومه خود دارد.

  خریداران محترم می توانند درخواست استعلام قیمت مواد شیمیایی مورد نظر خود را از طریق راه های ارتباطی زیر ارسال نمایید

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

 

 

سوالات متداول

    • برای سفارش خرید مواد آزمایشگاهی داشتن کاتالوگ نامبر الزامیه؟

بله الزامی هست. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه توضیحات کاتالوگ نامبر مواد آزمایشگاهی مراجعه بفرمایید

    • ارسال سفارشات چقدر زمان میبره؟

ارسال به تهران یک الی دو روز کاری. ارسال به شهرستان دو الی سه روز کاری

    • مواد آزمایشگاهی یخچالی و فریزری چطور ارسال میشه؟ میترسم ماده خراب بشه

کلیه مواد ازمایشگاهی یخچالی و فریزری همراه یخ خشک ارسال میگردد.

 

150 دیدگاه در مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران

  1. پویان صلاحی says:

    سلام پیش فاکتور این موارد رو میخواستیم چطور دریافت کنیم کلا موجود دارید؟
    بروموکروزول گرین ۱۰۸۱۲۱۰۰۰۵
    کاتالیزور تیتانیوم اکساید ۱۰۰۸۰۵
    اوره ۸۱۸۷۱۰
    سیلیکون ۱۰۷۷۴۲
    ضد کف سیلیکون ۱۰۷۷۴۳
    ۱۰۴۸۱۷ KCL

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله کلیه مواد درخواستی شما موجود میباشدجهت دریافت پیش فاکتور به واتساپ یا تلگرام شرکت پیام دهید. 09017777023

  2. سمانه مباشری says:

    سلام وقت بخیر
    قیمت مواد زیر رو میخوام استعلام بگیرم
    1. محلول نشانگر فنل فتالئین الکلی
    2. سدیم هیدروکساید، 1N
    3. اسید سولفوریک، 1.6N
    4. کلروفرم CHCL3
    5. متیلن بلو
    6. سدیم فسفات
    7. متانول

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      لیست استعلام شما به کارشناسان فروش ارجاع گردید. لطفا جهت دریافت قیمت ها به واتساپ یا تلگرام شرکت به شماره 09017777023 پیام دهید.

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله کارشناسان در واتساپ پاسخگو میباشند. نام دو ماده را به همراه cas no در واتساپ ارسال بفرمایید.

  3. سیما چترودی says:

    ببخشید من
    اپی کلرو هیدرین
    تری ایزوبوتیل آلومینیم
    تترا اکتیل آمونیم بروماید
    می خواستم شما این موادو دارین

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله در شیشه های یک لیتری و 2.5 لیتری از برند مرک موجود میباشد. جهت دریافت قیمت با شماره 02122327043 تماس حاصل فرمایید.

  4. مهتاب شمشیریان says:

    وقتتون بخیر
    بنده یه سری اقلام نیاز دارم که لیستشو در واتساپ واستون به نام مهتاب شمشیریان از دانشگاه تربیت مدرس میفرستم.
    میخواستم ببینم کدوماشو میتونین برام ارسال کنید.
    ممنون از حسن توجه شما

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله به کارشناسان اطلاع داده شد و استعلام شما دریافت شده است. لطفا در واتساپ منتظر پاسخ کارشناسان باشید.

  5. امین علیپور شرکت پیشرو انرژی says:

    سلام و عرض احترام
    ما قبلا یک لیست ماده شیمیایی از شما قیمت گرفتیم ممنون میشم یک پیش فاکتور برای ما ارسال بفرمایید چون مجموعه می‌خواهد تصمیم بگیرد

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      لطفا از همان طریقی که قیمت ها را دریافت کردید (واتساپ، تلگرام، ایمیل، پیامک) در همانجا درخواست پیش فاکتور دهید کارشناسان شما را راهنمایی مینمایند.

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      استعلام مواد درخواستی را به واتساپ یا تلگرام شرکت به شماره 09017777023 ارسال بفرمایید یا با شماره ثابت شرکت 02122327043 تماس حاصل نمایید

    • دایا اکسیر says:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله
      شما میتوانید جهت استعلام موجودی و قیمت و همچنین سفارش با شماره های 02122327043 و 09017777023 نماس حاصل نمایید کارشناسان سریعا پاسخگو هستند.

    • دایا اکسیر says:

      سلام بله
      شما میتوانید جهت استعلام موجودی و قیمت و همچنین سفارش با شماره های 09017777023 و 02122327043 تماس حاصل فرمایید کارشناسان سریعا پاسخگو هستند.

    • دایا اکسیر says:

      سلام وقت شما بخیر
      بله داریم شما میتوانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره های 09017777023 و 02122327043 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو هستند.

  6. سیما اشرفی says:

    سلام وقت بخیر
    من یکسری محصول از برند سیگما آلدریچ برای پایان نامم تو انسیتو پاستور لازم دارم میشه راهنماییم کنید ممنون

    • دایا اکسیر says:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله ارسال به سراسر ایران امکان پذیر میباشد
      جهت ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه از طریق شماره های 02122327043 و 09017777023 تماس حاصل فرمایید

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      برای ارتباط با کارشناسان میتوانید به سایت دایا اکسیر بخش تماس با ما مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده محصولات سیگما به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

  7. جلالیان علوم پزشکی تهران says:

    سلام از طرف دانشگاه هستم ما یه لیست محصولات مرک داریم که میخوایم جهت خرید قیمت و موجودی بگیریم

  8. طاهره سلیمی says:

    سلام یه سوال داشتم شرکت دایا اکسیرجم همان دایا اکسیر است؟ استادمون برای خرید معرف های آزمایشگاهی دایا اکسیر رو معرفی کردن چطور تهیه کنیم؟

  9. سحرناز خلیفی علوم پزشکی تهران says:

    سلام برای استعلام قیمت گرفتن مواد آزمایشگاهی چه اطلاعاتی از ماده رو لازمه ارسال کنیم؟ صرفا نام ماده کافیه؟

  10. فاطمه says:

    سلام
    چطوری میتونم لیست محصولات سیگما و مرک رو قبل از سفارش ببینم و چطوری باید از موجود بودن محصول مطمئن بشم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

  11. سمیه says:

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوبی ک قرار دادین
    بسیار مفید بود
    میخواستم بدونم أنزیم تریپسین رو موجود دارین؟
    راهنمایی میکنید چطور باید برای ثبت سفارش و‌خرید از دایا اکسیر اقدام کنم؟

  12. شجاعی says:

    من مدرس درس شیمی هستم و مواد شیمیایی هنگام تدریس برای من از اهمیت بالایی داره
    برای خریدن مواد شیمیایی در گذشته بیشتر به خیابون ناصرخسرو سر میزدم ولی خب از موقعی که وب سایت های مختلف اومده دیگه به صورت آنلاین خرید میکنم واقعا هم خطرش کمتره و هم راحت تر
    چه خوب که توی سایتتون هم اطلاعات عمومی مردم رو بالا میبرید و هم مواد شیمیایی برای فروش دارید
    من خیلی خوشحالم که با وب سایت شما آشنا شدم.

  13. ناصر سماوات says:

    سلام من چطور میتونم از شما مواد شیمیایی رو از تهران خریداری کنم ؟ امکان خرید حضوری برای افرادی که تهران هستن وجود داره؟

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      بله امکان خرید حضوری هم وجود داره
      میتونید به دفتر ما به آدرس زیر مراجعه کنید :
      تهران، نارمک – خیابان سمنگان – پلاک ۳۳۱ – واحد۳

  14. نیما says:

    ممنون از توضیحاتی ک قرار دادین
    فقط فروشگاه مواد شیمیایی شما کجا هست؟
    توی سایت دنبال سبد خرید میگردم پیدا نمیکنم
    میخواستم قیمتا و محصولاتتون رو ببینم

  15. حامد رمضانی says:

    شما مرکزتون تهران هست ؟
    میخواستم ی سری مواد شیمیایی ازمایشگاهی رو برای پایان نامم سفارش بدم چطور اقدام‌ کنم؟

  16. مهناز says:

    سلام ببخشید شما میدونید بازار خرید و فروش مواد شیمیایی تو تهران کجا هست ؟!
    من چطور میتونم از خودتون مواد شیمیایی موردنیازمو تهیه کنم؟

    • dayaexir says:

      سلام دوست عزیز
      دایا اکسیر نمایندگی رسمی دو شرکت سیگماآلدریچ و مرک را دارد (که می توانید روی شرکت نامبرده شده کلیک کنید تا به صفحه آن منتقل شده و اطلاعات لازم را بدست آوردید)
      با تشکر از همراهی شما

  17. ناهید گلستانی says:

    سلام خواستم ازتون تشکرم بخاطر کیفیت مواد شیمیایی که دارین و همینطور اصل بودنشون.
    پایان ناممو انجام دادم.

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما دایا اکسیر نماینده رسمی سیگما آلدریچ و مرک در ایران است برای تهیه مواد شیمیایی از سایر شرکت های تولید کننده لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  18. سلیمانی says:

    سلام خسته نباشید می خواستم بدونم در صورتی که بخوام حضوری محصولات رو خریداری کنم چطوری باید اقدام کنم

  19. حسین says:

    من نیاز به خرید مواد شیمایی داخل تهران دارم میتونم از کمک شما استفاده کنم؟
    کجا میتونم لیست مواد آزمایشگاهی شما رو ببینم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!