روند آموزش یک علم خاص به خصوص علومی که با طبیعت در ارتباط هستند مانند رشته های شیمی و زیست شناسی و رشته هایی که مربوط به تولید مواد مختلف هستند، ابتدا با تئوری و تدریس نظری شروع می شود و با فعالیت های عملی و آزمایش های مختلف تکمیل می شود. از این رو آزمایشگاه های مختلفی در سطح دانشگاه ها دایر است که به کمک ابزار و مواد آزمایشگاهی به آموزش علم به صورت تجربی می پردازند. محصولات سیگما آلدریچ یکی از شناخته شده ترین مواد شیمیایی در جهان است.  فروش سیگما آلدریچ یکی از بخش هایی است که در این روند به آزمایشگاه ها کمک می کند تا مواد مورد نیاز خود را تأمین کنند.

در این مطلب بررسی جنبه های مختلف خرید محصولات سیگما آلدریچ می پردازیم.

سیگما آلدریچ چیست و چه کاربردی دارد؟

سیگما آلدریچ نام برندی معتبر و جهانی است که در زمینه مواد مختلف آزمایشگاهی فعالیت می کند. این شرکت بزرگ ابتدا در قالب دو شرکت مجزا کار می کرد که بعد از مدتی با هم ادغام شدند و تولیدات مجهزتر و وسیع تری را به بازار وارد کردند. به مرور شرکت ها بزرگ و کوچک تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی نیز به آن ها پیوستند که یک مجتمع بزرگ را ایجاد کردند.

فروش سیگما آلدریچ از انواع مواد شیمایی، آلی، بیوشیمیایی و … صورت می گیرد و مواد مورد نیاز برای آزمایشگاه های علمی و تحقیقاتی را تأمین می کند. این شرکت در کشورهای مختلفی شعبه دارد و به علت سابقه ای طولانی و درخشان که در زمینه مواد آزمایشگاهی دارد، توانسته نبض بازار این مواد را در دست بگیرد و یکه تاز میدان شود.

فروش سیگما آلدریچ در کشورهای مختلف به کمک نمایندگی های این شرکت بزرگ صورت می گیرد و در ایران نیز نمایندگی های فعال و مجازی از این برند در حال فعالیت هستند و به عنوان مرکز فروش سیگما آلدریچ معتبر شناخته می شوند.

فروش سیگما آلدریچ
فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

بیشترین مشتریان فروش سیگما آلدریچ   

همانطور که گفته شد، سیگما آلدریچ یک برند جهانی است که در زمینه مواد آزمایشگاهی مختلف و کیت های آزمایشگاهی فعالیت می کند. از این رو مشتریان آن ها نیز باید در همین رده باشند. آزمایشگاه های مختلفی که در بخش های علمی، آموزشی، تشخیصی، پژوهشی، تولیدی و … فعالیت می کنند از مهم ترین مشتریان مراکز فروش سیگما آلدریچ هستند.

این برند آنقدر معروف و خوش سابقه است که اکثر دانشگاه های بزرگ کشور از محصولات آن برای تأمین مواد مورد نیاز در آزمایشگاه های مقاطع مختلف تحصیلی خود استفاده می کنند.

رشته هایی مانند شیمی، مهندسی شیمی، زیست شناسی جانوری و گیاهی، مهندسی مواد، زیست فناوری، مهندسی کشاورزی، داروسازی، پزشکی و اکثر رشته های علوم پزشکی در دانشگاه ها به مواد آزمایشگاهی و آزمایش های مختلف نیاز دارند. تأمین موادآزمایشگاهی از مراکز فروش سیگما آلدریچ و نمایندگی های آن به مشتریان اطمینان می دهد که محصولاتی اصل و با کیفیت خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

مواد آزمایشگاهی مورد نیاز برای مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا نیز در بین محصولات سیگما آلدریچ وجود دارند. برای جستجو ماده نظر خود می توانید دسته بندی محصولات در دایا اکسیر را ببینید:

لیست محصولات و مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ 

فروش مواد آزمایشگاهی سیگما
فروش مواد آزمایشگاهی

مزایای خرید از مراکز فروش سیگما آلدریچ

ممکن است برندهای مختلفی را در زمینه مواد مورد استفاده آزمایشگاهی در بازار ببینید و گاهی اوقات قیمت مناسب تری نیز داشته باشند؛ اما باید توجه داشته باشید که در کارهای پژوهشی دقت و درصد خطا می تواند بسیار تأثیر گذار باشد. به همین علت اگر از مواد آزمایشگاهی نامرغوب و با کیفیت پایین استفاده شود، هر چند دقت پژوهشگر بالا باشد باز هم مشکلاتی در نتیجه آزمایش به وجود می آید که نمی توان آن ها را نادیده گرفت.

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ از موادی هستند که درجه خلوص مواد شیمیایی و غلظت آن ها کاملاً واقعی است و هنگامی که از یک ماده با این برند استفاده می کنید درجه خطای آزمایش بر اساس مواد تقریباً به صفر می رسد. این امر سبب می شود تا تداخل خطای انسانی و خطای مواد آزمایشگاهی در کنار هم پژوهشگر را به نتیجه ای بسیار دورتر از واقعیت سوق ندهد.

از این رو مراکز معتبر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران در زمینه تهیه یک ماده آزمایشگاهی اصل به مشتریان خود کمک شایانی می کنند.

شرکت تولیدی سیگما آلدریچ آنقدر وسیع است و تولیدات بسیاری دارد که می توان هر ماده آزمایشگاهی را در بین این محصولات پیدا کرد. برخی از مواد آزمایشگاهی مانند موادی که دارای محدودیت هستند از جمله مواد رادیواکتیو ممکن است در هر جایی قابل تولید و نگهداری نباشد؛ اما شرکت سیگما آلدریچ با توجه به این که خود را ملزم به رعایت استاندارد تولید و نگهداری مواد می داند، توانسته است مجوز تولید انواع مواد آزمایشگاهی پرخطر و حساس را هم دریافت کند.

برای تهیه انواع مواد آزمایشگاهی رادیواکتیو، اسیدی خطرناک، مواد سمی و … نیز می توان به سبد کالایی این شرکت تولیدی معتبر مراجعه کرد. البته خرید و فروش این مواد دارای محدودیت ها و مجوزهای لازم است که هر یک نمایندگی و مرکز پژوهشی باید بتواند این مجوزها را دریافت کند تا مجاز به خرید و فروش برخی از مواد آزمایشگاهی باشد.

فروش مواد شیمیایی سیگما
فروش مواد شیمیایی

فروش سیگما آلدریچ به صورت عمده و جزئی

سیگما آلدریچ یک برند معتبر است و برای خرید محصولات اصل آن باید از مراکز معتبر اقدام کرد. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به علت حساسیت کاری که دارند، متوجه اهمیت کیفیت محصولات هستند و سعی می کنند از مراکزی معتبر مانند نمایندگی ها اقدام به خرید مواد آزمایشگاهی کنند.

فروش سیگما آلدریچ به صورت عمده و جزئی توسط شرکت های وارد کننده معتبر و نمایندگی های مجاز این محصولات صورت می گیرد.

خرید سیگما آلدریچ و خرید عمده محصولات اکثر توسط مراکز بزرگ مانند دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی صورت می گیرد؛ زیرا مقدار زیادی از این مواد در آزمایشگاه های آن ها به صورت روزانه مصرف می شود. مراکز فروش عمده اکثراً شرایط خرید به صرفه تر و حمل و ارسال این مواد را نیز به عهده می گیرند و می توان محصولات را به صورت آماده تحویل گرفت.

مرکز فروش سیگما آلدریچ کاتالوگ نامبر محصول و مشاوره رایگان برای محصولات حساس را در هنگام خرید به مشتریان ارائه می دهد تا نحوه نگهداری و استفاده از آن و موارد احتیاطی را به اطلاع آن ها برساند. از این رو به عنوان یک پشتیبان فروش دائمی در کنار آنهاست.

خریداران محترم می توانند درخواست قیمت ماده مورد نظر خود را از طریق راه های ارتباطی زیر ارسال نمایید

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

6 دیدگاه در فروش سیگما آلدریچ به صورت عمده و جزئی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!