یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید مواد شیمیایی و دارویی در جهان شرکت مِرک (Merck) است که در صنایع مختلف شیمیایی مطرح است در حال حاضر از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان بشمار می رود. در این مطلب از دایا اکسیر به عنوان مرکز خرید مواد شیمیایی مرک قصد داریم تا به معرفی شرکت بزرگ مِرک (Merck) ، زمینه فعالیت آن و همینطور نحوه خرید مواد شیمیایی مرک آلمان و موضوعات پیرامون آن بپردازیم.

معرفی شرکت مِرک (Merck)

شرکت Merck مرک آلمان که معمولا با نام گروه مرک (Merck Group) شناخته می شود یک شرکت چند ملیتی و بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و کشت های میکروبی در دنیا می باشد که در قرن هفدهم میلادی و در سال ۱۶۶۸ در کشور آلمان تاسیس شد و با قدمت ۳۵۰ ساله خود می توان گفت قدیمی ترین شرکت دارویی جهان می باشد و تاکنون همواره در مسیر گسترش و توسعه فعالیت های خود در زمینه فرآورده های مختلف شیمیایی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر موارد مربوط گام برداشته به طوری که کاتالوگ سل ۱۸۶۰ میلادی در این شرکت ۸۰۰ محصول اختصاصی را در بر داشته ولی درحال حاضر ده هزار ماده شیمیایی آزمایشگاهی مرک و بیش از ۴۰ هزار محصول تخصصی تولید می شود و این کار چشمگیر با مجموعه ای قریب به ۲۵ هزار نفر امکان پذیر گشته است. به همین دلیل است که امروزه نام شرکت مرک Merck یکی از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در عرصه بین الملل تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی است که شرکت هایی مانند سیگما آلدریچ از زیرمجموعه های مرک هستند. امروز هم اگر چه بزرگترین شرکت دارویی جهان نیست، اما همواره در فهرست شرکت های بزرگ دارویی جهان قرار دارد، به طوریکه با تصاحب کمپانی های معروف آمریکایی و دیگر کشورها همانند شرکت مواد شیمیایی و آزمایشگاهی سیگما آلدریچ، در صنعت تولید انواع محیط کشت مرک، مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و محصولات دارویی بی رقیب می باشد. این شرکت بیست و پنج هزار کارمند در ۶۶ کشور دنیا دارد و دفتر اصلی در شهر دار مشتات آلمان قرار دارد. این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی فعالیت می کند.

دایا اکسیر نمایندگی شرکت مرک در ایران
گروه تولید کننده مواد شیمیایی مرک

کاربرد مواد آزمایشگاهی مِرک (Merck)

زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک، حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی-آرایشی، پلاستیک ها و غیره می باشد. محصولات مِرک از طیف جامعی برخوردار می باشند. مواد شیمیایی درجه یک و معرف ها به شکل کاملی مناسب تک تک کاربردها می باشند. گریدهای کیفی متنوع این شرکت به عنوان مثال برای اسیدها و نمک، Suprapur و Ultrapur به این منظور طراحی شده اند تا تمامی خواسته های مشتریان را در خود جای دهند. مشتریان چه نیاز به پیروی از استانداردهای بین المللی یا دنبال کردن قوانین ایمنی یا مقادیر اندک و زیاد داشته باشند، مطمئنا راه حل ایده آل را در طیف جامع مواد شیمیایی مرک پیدا می کنند.

هرچه حساسیت کشف ابزاری بیشتر می شود اهمیت استفاده از معرف های خالص نیز بالاتر می رود. کمیت گذاری خطاهای سیستمی ایجاد شده توسط ناخالصی ها در معرف های کمکی عملی مشکل است. این شرکت دارای یک طیف ویژه ای از استانداردها و معرف ها به منظور رعایت و برآورده سازی تمامی پیش نیازهای مربوط به خلوص مواد است. شرکت مرک تقریبا در تمام عمر خود (غیر از دو دهه اخیر) شرکتی خصوصی بوده است. در سال ۱۹۹۵ تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام بدل شد که البته هنوز هم ۷۰ درصد سهام شرکت باقی است.

خرید محصولات مرک آلمان
گروه مرک.تولید کننده مواد آزمایشگاهی وشیمیایی

این شرکت، از پیشتازان تکنولوژی LCD است و هنوز هم در حوزه صفحه های نمایش مبتنی بر تکنولوژی کریستال مایع، از قدرت های بزرگ جهان محسوب می شود.  آن ها عقیده دارند که استفاده از مواد خام با کیفیت به معنای تولید مواد شیمیایی Merck با کیفیت است. به همین علت است که معرف های شیمیایی، مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی مرک در طول مراحل تولید و توسعه تحت کنترل شدید قرار دارند تا نتایج قابل اطمینان و با کیفیتی به دست آید. تنوع گسترده محصولات شرکت مرک، امکان انتخاب از بین بیش از ۳۰ هزار مواد شیمیایی مرک و معرف ها را در زمینه کارهای تحقیقی یا تولیدی در اختیار مشتریان میگذارد چه به منظور آنالیز چه به منظور سنتز. همچنین در صورت نیاز مشتریان به پشتیبانی بیشتر آنها می توانند از تیم های خدمات پشتیبانی خرید مواد شیمیایی مرک در سراسر دنیا به نحو احسن استفاده کنند.

این شرکت بیشترین اهمیت را برای بالاترین سطح کیفیت، کم ترین مقدار ناخالصی و مقدار وسیعی از پارامترهای تخصصی هر محصول به طور مجزا قائل می شود. از توسعه تا فروش مواد شیمیایی مرک این شرکت در به دست آوردن کیفیت عالی به خصوص در زمینه حساس معرف های آنالیزوری نهایت دقت را میکند. معرف های شیمیایی مرک بهینه شده برای استفاده از آنالیز شیمیایی مرطوب و مطابق با خصوصیات ACS  و Reag.PhEur هستند و به مشتریان اجازه می دهند با خیال راحت و اطمینان کار کنند. مشتریان می توانند از معرف های معدنی نیز همین انتظار را داشته باشند.

محصولات شرکت مِرک (Merck)

شرکت مرک Merck محصولات خود را برای ۱۳ نسل متوالی به محققین و صنایع مختلف ارائه کرده است و قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه زندگی بشر در سراسر جهان برداشته است. مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک امروزه در تمامی پنج قاره جهان تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال ۲۰۱۵ و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی تأمین کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است. شرکت مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده است:” هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است.” آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند. این شرکت پس از تلفیق با شرکت سیگما آلدریچ بیش از ۳۰۰ هزار محصول با گریدهای گوناگون را در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص تولید می کند و موجودی محصولات به همراه قیمت ها در سایت شرکت مرک آلمان merckmillipore.com قابل مشاهده میباشد . 

برای دسترسی به لیست مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک آلمان و خرید مواد شیمیایی مرک می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

لیست محصولات مرک آلمان | دایا اکسیر

 

نمایندگی مرک در ایران
مواد آزمایشگاهی مرک

 

  کاربرد این محصولات عبارتند از آزمایشگاههای علوم زیستی (همانند سم شناشی، یاخته شناسی، قارچ شناسی، انگل شناسی، میکروبیولوژی، ژنتیک، کالبدشناسی و ژنتیک و بیولوژی سلولی و ملکولی  و غیره) صنایع غذایی، آزمایشگاه های تشخیص طبی، آزمایشگاههای کنترل کیفی و استاندارد، تولید واسکن و سرم، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها، نفت و گاز، محیط زیست و منابع طبیعی، صنایع چسب و رنگ و رزین، آزمایشگاه های آب و فاضلاب، صنایع داروسازی، صنایع آبکاری و صنایع کاشی و سرامیک، نیروگاه های حرارتی برق، پروژه های دانشگاهی و دانشجویی، امور دام وطیور، گیاه شناسی و گیاه پزشکی، پزشکی و طب می باشد همچنین این شرکت در حوزه شیمی معدنی و آلی، در کنار انواع واکنشگرها و حلال ها، انواع مواد مرجع و مواد با گریدهای مناسب برای جداسازی و کروماتوگرافی را نیز تولید می کند. برای اینکه مقیاس این شرکت را بهتر درک کنید، می توانیم به این نکته اشاره کنیم که فروش فصلی شرکت مرک در حدود ۱۰ میلیارد دلار است.

 

شما می توانید کلیه مواد شیمیایی و آزمایشگاهی مرک و قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک را از شرکت دایا اکسیر نمایندگی مرک در ایران Merck تهیه نمایید. در حال حاضر نمونه های تقلبی مواد شیمیایی به وفور در بازار وجود دارد و این مسئله موجب سردرگمی و زیان خریداران و مصرف کنندگان مواد آزمایشگاهی شده است و قیمت مواد شیمیایی مرک را در گستره متفاوت قرار داده است. از آنجایی که این برند سال هاست که به عنوان مشهورترین برند مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران نیز شناخته می شود، نمونه های تقلبی از لحاظ بسته بندی و شکل ظاهری ماده و تاریخ انقضا و لات نامبر با نمونه های اصلی مشابه است. شرکت دایا اکسیر مفتخرست که به عنوان نمایندگی اصلی شرکت مرک شناخته شده است و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی مرک Merck را با کیفیتی تضمینی به دست خریداران و مصرف کنندگان از جمله پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و آزمایشگاهها و صنایع مختلف پژوهشی و تولیدی می رساند.

نمایندگی مرک میلی پور(Merck Millipore) در ایران – واردات و فروش

شرکت دایا اکسیر به عنوان وارد کننده و نمایندگی رسمی شرکت مرک با تجربه چندین ساله خود در زمینه خرید مواد شیمیایی مرک و واردات و فروش مواد آزمایشگاهی مرک و همچنین دسترسی به منابع معتبر آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی می باشد. دایا اکسیر به عنوان نماینده مرک با دسترسی به سایت مرک مواد شیمیایی تامین کلیه محصولات مرک اعم از مواد شیمیایی آزمایشگاهی، اسیدها، بافرها و محیط کشت های میکروبی و سلولی را با شرط سلامت ماده تضمین مینماید. 

 

خرید مواد شیمیایی مرک
فروش مواد شیمیایی مرک اصل

فروش مواد شیمیایی مِرک (Merck)

شرکت دایا اکسیر نمایندگی مرک آلمان در ایران در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی مرک و خرید مواد شیمیایی مرک فعالیت می کند. شما می توانید قیمت ماده شیمیایی مورد نظر خود را در پک استاندارد به صورت آنلاین از طریق تلگرام @dayaexir یا تماس با کارشناسان فروش شرکت دریافت نمایید و برای مشاهده محصولات به صفحه محصولات مرک مراجعه نمایید و در صورت نبود ماده آزمایشگاهی مورد نظر جهت خرید مواد شیمیایی مرک با کارشناسان فروش شرکت با شماره های تماس پایین صفحه تماس حاصل فرمایید. کلیه مواد شیمیایی مرک این شرکت اصل آلمان می باشد و خرید مواد شیمیایی مرک با تضمین کیفیت بفروش می رسد.

خرید مواد شیمیایی مرک
فروش محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی مرک

خرید مواد شیمیایی مرک 

  خریداران محترم می توانند درخواست خرید مواد شیمیایی مرک و استعلام قیمت ماده یا کالای مورد نظر خود را از طریق راه های ارتباطی زیر ارسال نمایید

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

ساعات اداری: از شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر پنج شنبه ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند. نمایندگی مرک آلمان در ایران

97 دیدگاه در خرید مواد شیمیایی مرک میلی پور آلمان Merck Millipore [نمایندگی شرکت مرک] دایا اکسیر

  1. فاطمه شعبانی says:

    سلام محصولات مرک رو چه جوری باید تو سایتتون ببینم؟ ارسال به شهرهای اطراف تهران هم انجام میدین ؟

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران میباشد و ارسال سفارشات به سراسر ایران انجام میگردد.برای مشاهده محصولات مرک به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه بفرمایید.

  2. خاکسار says:

    سلام وقت شما بخیر از برند سیگما هم موجود دارید؟ چندتا کد روی ماده هست شماره رجیستری مواد کدوم کد میشه؟

  3. شیوا صابری says:

    سلام وقت بخیر میخواستم یه سری بافر سفارش بدم خواستم بدونم به صورت اینترنتی هم میتونم سفارش بدم و اینکه شرکت شما در تهران هست؟

  4. محمدرضا says:

    سلام
    ببخشید یک سوالی داشتم ممنون میشم پاسخ بدین
    دایا اکسیر بجز محصولات مرک محصولات نمایندگی های دیگر را هم موجود دارد یا فقط نمایندگی فروش مرک است؟ چون من برای پایان نامه محصولات دیگر را هم نیاز دارم

    • دایا اکسیر says:

      لطفا جهت استعلام موجودی و قیمت به واتساپ ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳ پیام ارسال نموده و یا با شماره ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳ تماس حاصل فرمایید کارشناسان سریعا پاسخگو می باشند.

  5. علی says:

    برای خرید محصولات مرک از دایا اکسیر باید چکار کنیم ؟ میشه مراحل رو توضیح بدین از خود سایت امکانش هست؟
    لیست محصولات مرک رو دارین بریم ببینیم؟

    • dayaexir says:

      بله دایا اکسیر واردکننده مستقیم محصولات مرک در ایران است . برای اطلاع دقیق از زمان رسیدن ماده های سفارشی از دایا اکسیر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنید
      02122327043

  6. پینگ بک: فروش گاز پک مرک بسته ده تایی سریA کاتالوگ نامبر 113829 Merck - دایا اکسیر

  7. پینگ بک: نمایندگی مرکMerck ماده Trichloroethylene تری کلرو اتیلن کاتالوگ نامبر 100958 - دایا اکسیر

  8. پینگ بک: فروش مرک Merck ماده استون آزمایشگاهی خالص Acetone کاتالوگ نامبر 100012 - دایا اکسیر

  9. پینگ بک: خرید ماده آزمایشگاهی ام تی تی مرک Mtt Merck کاتالوگ نامبر 852089 - دایا اکسیر

  10. پینگ بک: خرید مرک ماده آزمایشگاهی کامفورکینونDL-Camphorquinone کاتالوگ نامبر 814531 Merck - دایا اکسیر

  11. پینگ بک: نمایندگی مرکMerck ماده آزمایشگاهی ICP کاتالوگ نامبر 109494 - دایا اکسیر

  12. پینگ بک: خرید ماده آزمایشگاهی پلی اتیلن گلایکول 6000 مرک کاتالوگ نامبر 807491 Merck - دایا اکسیر

  13. پینگ بک: خرید مرک ماده آزمایشگاهی اکسید سریم Cerium(IV) oxide کاتالوگ نامبر 102263 Merck - دایا اکسیر

  14. پینگ بک: ماده شیمیایی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ - دایا اکسیر

  15. پینگ بک: فروش محلول بافر خرید محلول بافر - دایا اکسیر

  16. پینگ بک: خرید انواع محیط کشت | لیست 28 محیط کشت موجود در انبار

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      ارسال مواد شیمیایی مرک توسط شرکت دایا اکسیر از طریق زنجیره انتقال سرد انجام می شود و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد.

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      به دلیل نوساناتی که در لیست قیمت ها وجود دارد امکان باگذاری آنها بصورت ثابت در این صفحه نمی باشد ولی شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ها و قیمت های بروز مواد شیمیایی مرک آلمان با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید :02122327043

    • dayaexir says:

      سلام دو شرکت مرک و سیگما سالهاست که ادغام شده اند و با نام مرک میلیپور فعالیت میکنند ولی سیگما هنوز سایتی رو به اسم نیز دارد.

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      بله شرکت دایا اکسیر نماینده رسمی شرکت مرک میلیپور و وارده کننده مستقیم مواد شیمیایی مرک آلمان در ایران می باشد.

    • dayaexir says:

      سلام دوست عزیز
      برای استعلام آنلاین از راه های ارتباطی با ما می توانید اقدام کنید
      با تشکر از همراهی شما

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      خوشحالیم که این مطلب براتون مفید بوده
      بطور کلی دو شرکت سیگما آلدریچ و مرک باهم ادغام شده اند و از نظر کیفیت در یک مرتبه هستند اما برای مواد شیمیایی تخصصی برند سیگما و مواد شیمیایی که روتین هستند مرک را توصیه می کنند.

  17. فاطمه says:

    سلام
    برای پایان نامم هم از محصولات مرک میخواستم استفاده هم سیگما آلدریج. شما نمایندگی سیگما هم دارین ؟ چطوری میتونم محصولاتی که میخوامو سفارش بدم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!