خریداران محترم جهت پیدا کردن مشخصات مواد آزمایشگاهی مورد نظر و دریافت هرگونه مشاوره و راهنمایی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

دایا اکسیر جم (نماینده رسمی فروش محصولات سیگما آلدریچ Sigma Aldrich و مرک آلمان)

 

سیگما آلدریچ – یافتن کاتالوگ نامبر Cat No  و شماره رجیستری CAS No مواد آزمایشگاهی

۱. پیدا کردن کد مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ با استفاده از نام ماده

ابتدا وارد سایت شرکت سیگما آلدریچ به نشانی www.sigmaaldrich.com می شویم و با استفاده از نوار جستجو نام ماده شیمیایی مورد نظرمان را جستجو می کنیم.

در صفحه نتایج جستجو همه محصولاتی که با جستجوی ما همخوانی دارند نمایش داده می شوند و ما می توانیم جزئیات آن ها را بررسی کرده و محصولات را با یکدیگر مقایسه کنیم. در این صفحه برای هر محصول دو کد نمایش داده می شود یکی CAS Number و دیگری Catalogue Number که جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید ارائه Catalogue Number محصول الزامی می باشد.

پیشنهاد می شود جهت اطلاعات بیشتر دو لینک زیر را مطالعه فرمایید.

 

 

اگر نام کامل محصول را نمی دانید نام مختصر ماده به صورت لاتین به همراه کلمه Sigma Aldrich را در گوگل سرچ کرده و معمولا در صفحات اولیه گوگل می توانید ماده مورد نظرتان را بیابید.

 

۲. پیدا کردن کد مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ با فرمول شیمیایی ماده

برای این کار کافیست در جستجوی گوگل فرمول شیمیایی ماده به همراه کلمه Sigma Aldrich را تایپ نمایید و گوگل معمولا در همان نتایج اولیه کد مواد شیمیایی به همراه فرمول شیمیایی را در سایت برای شما نمایش می دهد که با مراجعه به آن صفحات می توانید کد مواد شیمیایی مورد نظرتان را بدست آورید.

 

مرک – یافتن آرت نامبر Art No  و شماره رجیستری CAS No مواد آزمایشگاهی

۱. پیدا کردن کد مرک مواد شیمیایی آزمایشگاهی با استفاده از بطری محصول

کد مواد شیمیایی مرک (Product No) عبارت است از یک عدد ۶ رقمی که بیانگر خلوص ، گرید و مشخصات کالا میباشد مانند ۱۰۶۶۷۳ یا ۸۲۱۸۱۴ و کد سفارش ماده شیمیائی (Order No) از کمپانی مرک عبارت است از یک عدد ۱۰ رقمی که ۶ رقم اول همان کد ماده شیمیائی (Product No) میباشد و ۴ رقم آخر بیانگر وزن کالا میباشد.

گاهی اوقات روی بطری محصول یک کد ۶ رقمی که گاهی بصورت ۴ رقمی با پیشوند عبارت “Art” نوشته می شود به عنوان کد مرک درج گردیده البته معمولا در کد شش رقمی مرک که روی محصولات نوشته می شود اگر دو رقم اول۱۰ باشد آن را حذف می کنند یعنی برای مثال اگر عدد ۴۴۸۴ و یا  Art4484نوشته شده کد کالا ۱۰۴۴۸۴ بوده است.

به طور کلی در کد Art نوشته شده روی محصول معمولا اگر دو رقم اول کد ۱۰ باشد و یا ۳ رقم اول کد ۱۰۰ باشد ۱۰ یا ۱۰۰ از اول کد حذف شده و روی محصول نوشته نمی شوند اما باید هنگام اعلام کد مرک به فروشنده این ارقام هم به اول کد اضافه شوند.

 

۲. پیدا کردن کد مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک با استفاده از نام ماده

در چند سال اخیر دو کمپانی مرک و سیگما آلدریچ با یکدیگر ادغام گردیده اند و اغلب محصولات مرک در سایت سیگما آلدریچ با همان روش گفته شده در بخش بالا قابل مشاهده می باشد همچنین جهت دیدن مشخصات محصولات مرک می توانید به سایت شرکت مرک به نشانی   www.merckmillipore.com مراجعه نمایید و با استفاده از نوار جستجو نام ماده شیمیایی مورد نظرتان را بیابید.

در صفحه نتایج جستجو همه محصولاتی که با جستجوی ما همخوانی دارند نمایش داده می شوند و ما می توانیم جزئیات آن ها را بررسی کرده و محصولات را با یکدیگر مقایسه کنیم. در این صفحه برای هر محصول دو کد نمایش داده می شود یکی CAS Number و دیگری Catalogue Numberکه جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید ارائه Catalogue Number محصول الزامی می باشد.

پیشنهاد می شود جهت اطلاعات بیشتر دو لینک زیر را مطالعه فرمایید.

 

 

اگر نام کامل محصول را نمی دانید نام مختصر ماده به صورت لاتین به همراه کلمه merck را در گوگل سرچ کرده و معمولا در صفحات اولیه گوگل می توانید ماده مورد نظرتان بیابید.

 

۳. پیدا کردن کد مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک با فرمول شیمیایی ماده

برای این کار کافیست در جستجوی گوگل فرمول شیمیایی ماده به همراه کلمه Merck را تایپ نمایید و گوگل معمولا در همان نتایج اولیه مواد شیمیایی مرک با آن فرمول شیمیایی را در سایت برای شما نمایش می دهد که با مراجعه به آن صفحات می توانید کد مرک ماده مورد نظرتان را بدست آورید.

 

 

کد مواد شیمیایی
پیدا کردن کد مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ و مرک