ماده آزمایشگاهی هالوزیت نانو رس (Halloysite nanoclay) از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخوانید.

توضیحات هالوزیت نانو رس

هالوزیت نانو رس دارای مورفولوژی مشابه با یک لوله‌ی تو خالی در سایز نانو می‌باشد.  این محصول دارای رسانایی الکتریکی و گرمایی اندک و میانکنش‌های هیدروژنی قوی است.  به خاطر پیوندهای هیدروژنی قوی، گروه‌های هیدروکسیل داخلی پایداری بالاتری نسبت به گروه‌های هیدروکسیل سطح هالوزیت دارند. این محصول آب خود را در دمایی نزدیک به ۳۰۰ درجه سانتی گراد از دست می‌دهد. همچون مونت موریلونیت، هالوزیت از دو لایه آلومینوسیلیکات با نسبت ۱ به ۱ آلومینیوم به سیلیکات تشکیل شده است. بنابراین سطح خارجی این نانولوله دارای ویژگی‌هایی مشابه SiO2 است و هسته‌ی داخلی این سیلندر، با اکسید آلومینوم Al2O3 مرتبط می‌باشد. گزارش‌های بسیاری مبنی بر بهبود ویژگی‌های گرمایی و مکانیکی کامپوزیت‌های پلیمری پس از افزودن نانوتیوب هالوزیت وجود دارند.

هالوزیت نانو کلی در حجم‌های متعدد از جمله حجم عمده به فروش می‌رسد. ساختارهای دارای خلوص بسیار بالای این محصول کیفیت و کاربرد آن را مناسب استانداردهای علمی تحقیقاتی می‌سازد. این محصول علاوه بر فرم‌هایی که دارای مساحت سطح بالا هستند، در قالب سوسپانسیون‌ها و پودرهای نانو نیز تولید می‌شود. این محصول در گریدهای استاندارد متنوعی چون مصارف نظامی، دارویی، کشاورزی و غذایی تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته بندی این محصولات مطابق با استانداردهای خاصی صورت می‌گیرد که ضامن امنیت و کیفیت آن‌ها است.

کاربرد هالوزیت نانو رس

هالوزیت نانو کلی به طور گسترده به عنوان یک تقویت کننده در انواع نانوکامپوزیت‌هایی که در لیست زیر نام برده می‌شوند بکار می‌رود.

نانوکامپوزیت های پروپیلن-هالوزیت با پیکربندی فضایی ایزوتاکتیک.

کامپوزیت های آلیاژی با رسوب الکترولس / اتوکاتالیستی.

کامپوزیت های پلی (بوتیلن ترفتالات) (PBT).

پوشش های کامپوزیت نانولوله روی-هالوزیت (HNT).

فیلم های نانولوله هالوزیت-هیدروکسی آپاتیت-هیالورونیک اسید.

هالوزیت در ترکیب با پلی آمید، پلی پروپیلن، پلی (-εکاپرولاکتون) و فلورالاستومرها.

مورفولوژی لوله‌ای شکل، نسبت طول به قطر بالا و نفوذپذیری پایین اجازه‌ی کاربرد آن به عنوان تقویت کننده را می‌دهند. ساختار شیمیایی و  ویژگی‌های فیزیکی هالوزیت نانو رس در بهبود عملکرد کامپوزیت‌های سیمانی موثر است.

به خاطر ساختار نانویی، هالوزیت نانو رس به عنوان یک فیلر یا پرکننده با ساختار نانو در غشای ماتریس ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و راهکاری جدید برای جداسازی مخلوط‌های گازی و مایع و همچنین تخلیص آب فراهم می‌کند.

هالوزیت نانو رس پتانسیل خوبی در حوزه‌ی رهاسازی کنترل شده‌ی مواد از خود نشان داده است. هندسه‌ی سیلندری و سطح شیمیایی نانولوله‌ی هالوزیت، بر جاذبه‌ی آن‌ها به عنوان یک حامل نانو افزوده اند. حفره‌‌ی لوله‌ای هالوزیت با دارو پر می‌شود و سپس طی چند ساعت دارو از حفره به صورت کنترل شده رها می‌شود.

مشخصات هالوزیت نانو رس

کاتالوگ نامبر۶۸۵۴۴۵
نام لاتینHalloysite nanoclay
نام فارسیهالوزیت نانو رس
نام مشابهKaolin clay
Cas no۱۳۳۲-۵۸-۷
فرمول شیمیاییAl2Si2O5(OH)4 · ۲ H2O
فرم مادهnanopowder
وزن مولکولی۲۹۴.۱۹
شرایط نگهداریدمای اتاق

فروش Halloysite nanoclay

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده هالوزیت نانو رس با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره Cas مواد شیمیایی درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد:

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت Halloysite nanoclay

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق راههای ارتباطی با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی تماس حاصل نمایید.

 

هالوزیت نانو رس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!