یکی از محصولات موجود در برند مرک، ماده شیمیایی آزمایشگاهی اکسید آلومینیوم(Aluminum oxide) میباشد که تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران بخوانید.

توضیحات اکسید آلومینیوم

اکسید آلومینیوم که با نام آلومینا شناخته می شود، ماده ای جامد و یا به شکل پودر سفید رنگ و بدون بو است که اغلب در سرامیک های صنعتی به کار می رود. آلومینا یک ترکیب حرارتی ناپایدار و نامحلول است که به طور طبیعی در مواد معدنی مختلف مانند کوراندوم، ترکیب کریستالی اکسید و بوکسیت وجود دارد.

کاربرد اکسید آلومینیوم

آلومینا تولید شده اغلب برای تشکیل فلز آلومینیوم استفاده می شود. هنگامی که این ماده با اکسیژن پیوند می یابد و اکسید آلومینیوم تشکیل می شود، یک پوشش محافظ ایجاد می شود و از اکسیداسیون بیشتر جلوگیری می کند که موجب افزایش استحکام شده و میزان خراب شدن مواد را کم می کند. همچنین این ماده به دلیل خواص برجسته ای که دارد به تعداد قابل توجهی از برنامه های کاربردی برای افزایش کیفیت زندگی و جامعه کمک کرده است. آلومینیوم اکسید در زمینه پزشکی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات اکسید آلومینیوم

کاتالوگ نامبر۱.۰۱۰۹۵
نام لاتینAluminum oxide
نام فارسیاکسید آلومینیوم
نام مشابهAlumina
Cas no۱۳۴۴-۲۸-۱
فرمول شیمیاییAl2O3
گرید ماده(anhydrous (γ-aluminia)), Technipur
وزن مولکولی۱۰۱.۹۶

نحوه خرید اکسید آلومینیوم

شرکت دایا اکسیر نمایندگی شرکت مرک در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده اکسید آلومینیوم با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با شرکت دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی  تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید. ضمنا امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیز فراهم میباشد.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت اکسید آلومینیوم

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد شیمیایی مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت مواد شیمیایی خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

 اکسید آلومینیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!