یکی از محصولات موجود در برند مرک، ماده شیمیایی آزمایشگاهی تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال (Silver nitrate solution) می‌باشد که تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر نمایندگی مرک در ایران بخوانید.

توضیحات تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال

تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال، محلول آبی نیترات نقره با غلظت یک دهم نرمال بوده که یکی از مشتقات تترازول ها به شمار می رود. مشتقات تترازول یک کلاس اصلی از هتروسیکل ها هستند که برای شیمی دارویی و طراحی دارو بسیار اهمیت دارند، زیرا نه تنها به دلیل بیواستری بودن آنها نسبت به کربوکسیلیک اسید و نیمه آمید، بلکه به دلیل پایداری متابولیک و سایر خواص فیزیکی شیمیایی که دارند بسیار مفید بوده و مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر کاربرد در صنایع دارویی و زیستی، این محلول در صنایع شیمیایی مختلفی کاربرد دارد. یکی از کاربرد های مهم نیترات نقره استفاده از آن در روش‌های شیمی تجزیه است، به عنوان مثال در تیتراسیون های رسوبی در آزمایشگاه های تحقیقاتی از این ماده بسیار استفاده می شود. همچنین تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال می‌تواند به عنوان یک ضدعفونی کننده در آزمایشگاه استفاده شود، به خصوص برای ضدعفونی کردن سطوح و وسایل آزمایشگاهی و محیط کشت‌ها.

کاربرد تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال

نیترات نقره با فرمول شیمیایی AgNO3 ترکیب شیمیایی سوزاننده، مهم به عنوان ضد عفونی کننده، در تهیه صنعتی سایر نمک های نقره و به عنوان یک معرف در شیمی تجزیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده به صورت محلول های ۰.۰۱ درصد تا ۱۰ درصد نیترات نقره در آب استفاده می شود. از کاربرد های زیستی آن می توان به از بین بردن زگیل و بافت گرانولاسیون و زخم ها اشاره کرد. محلول ۱ یا ۲ نیترات نقره به عنوان یک عامل سوزاننده، ضد عفونی کننده و قابض استفاده می شود. یون نقره توسط کلرید در مایعات بافتی رسوب کرده و موجب ضد عفونی بافت یا محیط می گردد.

از دیگر کاربرد های تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال می توان به از بین بردن عفونت های باکتریایی اشاره کرد. نیترات نقره در شرایط آزمایشگاهی بر علیه نایسریا گونوره آ و استافیلوکوکوس اورئوس با غلظت حدود ۰.۱ درصد و در برابر اشریشیا کلی در غلظت حدود ۰.۰۱ درصد موثر است. این ماده در داخل بدن علیه اکثر سویه های استافیلوکوکوس اورئوس و استافیلوکوکوس اپیدرمیدیس مؤثر بوده و همچنین در برابر سودوموناس آئروژینوزا فعالیت دارد، اما در برابر سایر گونه های گرم منفی مانند انتروباکتر و کلبسیلا کمتر موثر می‌باشد.

یکی دیگر از کاربرد های تیترازول نیترات نقره ۰.۱ نرمال، استفاده از به عنوان منبع یون های نقره در تحقیقات و پژوهش های آزمایشگاهی است. از دیگر کاربرد های آن در صنعت می توان به صنایع الکترونیک اشاره کرد. در این صنایع می توان از این ترکیب به عنوان یک چسب رسانا استفاده کرد

مشخصات تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال

کاتالوگ نامبر۱.۰۹۹۹۰
نام لاتین Silver nitrate solution
نام فارسیتیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال
Cas no۷۷۶۱-۸۸-۸
فرمول شیمیاییAgNO3
گرید مادهfor 1000 ml, c(AgNO₃) = ۰.۱ mol/l (0.1 N) Titrisol®
وزن مولکولی۱۶۹.۸۷
شرایط نگهداریدمای اتاق

نحوه خرید Silver nitrate solution

شرکت دایا اکسیر نمایندگی شرکت مرک در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با شرکت دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی  تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید. ضمنا امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیز فراهم میباشد.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت Silver nitrate solution

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و وارد کننده بدون واسطه مواد شیمیایی مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت مواد شیمیایی خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

تیترازول نیترات نقره یک دهم نرمال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!