ماده آزمایشگاهی دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید (Diisooctylthiophosphinic acid) از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخوانید.

توضیحات دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید با فرمول شیمیایی C۱۶H۳۵OPS یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک عامل حفاظتی در برابر اکسایش و فسفرزایی در برخی از مواد شیمیایی و پلیمرها استفاده می شود. این ترکیب معمولاً به عنوان یک آنتی اکسیدان و یک عامل پایداری حرارتی در صنایع مختلف از جمله صنایع پلاستیک، رنگ، رزین، چرم و غیره نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. این ماده به عنوان یک ماده شیمیایی پایدار و با دوام شناخته شده است. دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید به صورت مایع شفاف و بی رنگ بوده و در دمای اتاق قابل حل در مواد آلی و نامحلول در آب است. نقطه ذوب این ترکیب بین ۲۰-۲۵ درجه سلسیوس است.

کاربرد دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

دی ایزواکتیل فسفینیک اسید یک اسید ارگانوفسفره است که در زیر به برخی از کاربرد های آن اشاره شده است:

  • به عنوان لیگاند غیرفعال کننده سطح در سنتز نانوبلورهای CdSe و CdTe در ابعاد نانو: این ترکیب می تواند به عنوان یک مولکول محافظت کننده برای نانوبلورها عمل کرده و از تجمع و تجزیه آنها جلوگیری کند. استفاده از این اسید به عنوان لیگاند غیرفعال کننده سطح در سنتز نانوبلورهای CdSe و CdTe می تواند به بهبود خصوصیات نهایی نانوبلورها کمک کند، از جمله افزایش پایداری، کاهش اندازه جلوه، کنترل بیشتر بر روی شکل و اندازه نانوبلورها و افزایش خواص نوری آنها.
  • به عنوان استخراج کننده در استخراج ایندیم (III) از محلول های سولفات: استفاده از دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید می تواند ایندیم را از محلول های سولفات جدا کند. در این روش، دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید به عنوان یک لیگاند فعال در فاز آلی استفاده می شود که با ایندیم واکنش داده و یک کمپلکس استخراج پایدار تشکیل می دهد. سپس این کمپلکس به فاز آلی منتقل می شود و ایندیم از فاز آبی جدا می شود. این روش می تواند به تصفیه و جداسازی ایندیم از محلول های پیچیده و مخلوط های شیمیایی کمک کند.
  • به عنوان لیگاند برای بررسی حلالیت سیستم لیگاند مس در CO2 فوق بحرانی: استفاده از دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید به عنوان لیگاند برای بررسی حلالیت چهار سیستم لیگاند مس در CO2 فوق بحرانی، یکی دیگر از کاربرد های جالب این ترکیب است. CO2 فوق بحرانی یک محیط حلال قدرتمند است که می تواند برای مطالعه حلالیت مواد شیمیایی و تعادلات فازی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • به عنوان لیگاند اسیدی برای استخراج سیال فوق بحرانی (SFE) فلزات دو ظرفیتی (Zn2+، Cu2+، Pb2+، Cd2+ و Cr3+) از ماسه و خاکستر بادی با استفاده از CO2.

مشخصات دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

کاتالوگ نامبر۳۸۲۲۴
نام لاتین Diisooctylthiophosphinic acid
نام فارسیدی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید
نام مشابهBis(2,4,4-trimethylpentyl)thiophosphinic acid
Cas no۱۳۲۷۶۷-۸۶-۳
فرمول شیمیاییC16H35OPS
گرید مادهtechnical, ~85% (T)
وزن مولکولی۳۰۶.۴۹
شرایط نگهداریدمای اتاق

فروش Diisooctylthiophosphinic acid

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره Cas مواد شیمیایی درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد:

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت Diisooctylthiophosphinic acid

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق راههای ارتباطی با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی تماس حاصل نمایید.

دی ایزواکتیل تیوفسفینیک اسید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!