واردات و فروش مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ دایا اکسیر
نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) یکی از پیشروان علوم و فناوری های پیشرفته است.

آنچه که باعث شده است تا شرکت سیگما آلدریچ بتواند در زمینه تولید مواد و تجهیزات آزمایشگاهی موفق شود، کار گروهی و تیمی آنها است که منجر به بازدهی شرکت شده است. این شرکت سعی کرده است تا با فعالان این عرصه اعم از دانشجویان، اساتید و پزشکان در ارتباط باشد تا با تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی گام بزرگی در برطرف کردن مشکلات زیست محیطی بردارد. از این رو نمایندگی سیگما آلدریچ در سراسر دنیا شروع به فعالیت کرده است تا محصولات خود را به دست مشتریان هدف برساند.

شرکت دایا اکسیر جم به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا خرید از سایت سیگما آلدریچ به راحتی امکان پذیر گردد. این شرکت اصل بودن محصولات را تضمین خواهد کرد و با حذف واسطه ها اقدام به فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ نموده است، بنابراین مواد آزمایشگاهی با قیمتی مناسب در اختیار پژوهشگران و صنعتگران قرار میگیرد.

شرکت سیگما آلدریچ

از آنجا که مواد شیمیایی سیگما آلدریچ به عنوان یکی از برترین و بهترین محصولات در حوزه علوم آزمایشگاهی است. بسیاری از افراد سعی در کپی برداری از محصولات این شرکت نموده اند.

اینگونه از محصولات معمولا در تست های آزمایشگاهی باعث خطا خواهند شد. شرکت دایا اکسیر جم به عنوان یکی از نمایندگی سیگما در ایران، در خصوص استاندارد بودن مواد آزمایشگاهی به شما اطمینان خاطر خواهد داد

در فایل صوتی زیر می توانید بیشتر با سیگما آلدریچ و زمینه فعالیت دقیق آن بشونید :

آشنایی با شرکت سیگما آلدریچ

از جمله مهمترین ویژگی های شرکت دایا اکسیر جم این است که برای تهیه و نگهداری محصولات، زنجیره سرد را در فرآیند واردات و انبار رعایت می کند تا خاصیت و ویژگی مواد آزمایشگاهی تا رسیدن به دست مشتری همچنان حفظ شود. در حال حاضر حدود ۴۰ کشور دارای نمایندگی خرید و فروش سیگما در جهان هستند که ایران یکی از آنها است.

شرکت سیگما آلدریچ
شرکت دایا اکسیر نمایندگی رسمی سیگماآلدریچ

تاسیس شرکت سیگما

شرکت سیگما در سال ۱۹۳۵ بعنوان یک شرکت تولیدکننده مواد زیر در کشور آمریکا بطور مستقل فعالیت می کرده است:

  • بیو شیمیایی
  • آنتی بیوتیک ها
  • بافرها
  • کربوهیدرات ها
  • آنزیم ها
  • هماتولوژی و بافت شناسی
  • پروتئین ها
  • پیتیدها
  • اسیدهای آمینه و مشتقات آن
  • محیط کشت ها
  • آنتی بادی ها
  • آنتی ژن ها

تاسیس شرکت آلدریچ

شرکت آلدریچ در سال ۱۹۵۱ بعنوان یک شرکت تولیدکننده ی مواد زیر در کشور آمریکا بطور مستقل فعالیت می کرده است:

  • مواد شیمیایی ارگانیک و غیرارگانیک،
  • معرف ها،
  • مواد پیشرفته ایزوتوپ های پایدار برای سنتز شیمیایی،
  • شیمی دارویی
  • و علوم مواد

این دو شرکت یعنی شرکت سیگما و شرکت آلدریچ سال ها بطور جداگانه به فعالیت خود ادامه می دادند و بعنوان شرکت های شیمیایی پیشرو در آمریکا می درخشیدند ولی در نهایت در سال ۱۹۷۵ تحت مجموعه مشترک با نام سیگما آلدریچ به یکدیگر ملحق شدند.

در سال ۲۰۰۱ شرکت سیگما آلدریچ بیش از ۱۰۰۰۰۰ محصول شیمیایی و ۳۰۰۰۰ تجهیزات آزمایشگاهی را عرضه می کرد که ۳۵% در آمریکا، ۴۳% در اروپا و ۲۴% در کانادا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا لاتین بود.

 

 

محصولات شرکت سیگما در سال ۱۹۳۵ محصولات شرکت آلدریچ در سال ۱۹۵۱
بیو شیمیایی مواد شیمیایی ارگانیک و غیرارگانیک
آنتی بیوتیک ها معرف ها
بافرها مواد پیشرفته ایزوتوپ های پایدار برای سنتز شیمیایی
کربوهیدارت ها شیمی دارویی
آنزیم ها علوم مواد
هماتولوژی و بافت شناسی  
پروتئین ها  
پیتیدها  
اسید های آمینه و مشتقات آن  

محصولات شرکت سیگماآلدریچ(Sigma Aldrich)

  • ۱۰۰,۰۰۰ ماده شیمیایی آزمایشگاهی
  • ۳۰,۰۰۰ تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی

شما می توانید کلیه محصولات و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ را از شرکت دایا اکسیر با تضمین اصل بودن تهیه نمایید. برای پیدا کردن تمامی محصولات سیگما آلدریچ در دایا اکسیر می توانید به صفحه محصولات سیگما آلدریچ (sigma alderich) مراجعه نمایید.

کاربرد محصولات سیگما آلدریچ

کاربرد محصولات و مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ و کیت های شیمیایی بیوشیمیایی و شیمیایی آلی، در تحقیقات را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • تحقیقات علمی و ژنتیکی
  • تحقیقات بیوتکنولوژی
  • تحقیقات وسعه دارویی
  •  تشخیص بیماری
  • به عنوان مولفه های کلیدی در تولید دارویی

و سایر تکنولوژی های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند.

در فایل صوتی زیر می توانید بطور خلاصه با کاربردهای مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آشنا شوید :

مواد آزمایشگاهی سیگما

کاربرد محصولات و مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ  Sigma Aldrich در شرکت های علوم زیستی، موسسات دانشگاهی و تحقیقاتی، بیمارستان ها و صنایع مختلف می باشد.

کاربرد مواد آزمایشگاهی سیگماآلدریچ
کاربرد مواد آزمایشگاهی سیگماآلدریچ

طبق آمار بیش از یک میلیون دانشمند و تکنولوژیست از موادآزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی سیگما آلدریچ استفاده می نمایند.

مشتریان مواد سیگما، دانشگاه ها، پژوهشگاه های مختلف و موسسات پژوهشی آموزشی هستند که به این مواد در آزمایشگاه های خود برای مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیاز دارند.

رشته های دانشگاهی مانند زیست شناسی، شیمی، مواد، میکروبیولوژی، بهداشت محیط، محیط زیست، نانوتکنولوژی، پزشکی، داروسازی، بیوشیمی و غیره و تمام گرایش های مربوط به آن ها، واحدهای عملی زیادی دارند که در آزمایشگاه ها با استفاده از مواد آزمایشگاهی انجام می شوند. از این رو مسئولان این آزمایشگاه ها موظف اند مواد مورد نیاز را برای این افراد تأمین نمایند.

علاوه بر این در کارخانجات تولیدی پیش از این که یک محصول به مرحله تولید انبوه برسد نیازمند انجام آزمایشگاه های گوناگونی است. به همین علت آزمایشگاه های مجهزی در این شرکت ها وجود دارد که باید بتوانند به کمک مواد شیمیایی آزمایشات اولیه خود را به انجام برسانند. در این صورت می توانند به راحتی تولیدات خود را پس از نتیجه گیری و بررسی نتایج اولیه به مرحله تولیدات انبوه و بهره برداری برسانند.

نمایندگی های سیگما آلدریچ در ۴۰ کشور دنیا فعال می باشند و بیش از۹۶۰۰ کارمند در این مجموعه آماده ارائه خدمات به سراسر جهان ارائه هستند. تا به امروز شرکت مواد شیمیایی سیگماالدریچ یک شرکت بین المللی و چند ملیتی با پیشرفته ترین فناوری در زمره بزرگترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات و کیت های شیمیایی و بیوشیمیایی مورد استفاده در تحقیقات علمی است. سیگما الدریچ به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید تکنولوژی پیشرفته است.

 

در همین راستا نمایندگی های فروش سیگما آلدریچ در سراسر دنیا آماده ارائه خدمات به مشتریان و صنایع مختلف می باشند.

 

خرید سیگما آلدریچ

شرکت سیگما یکی از زیر مجموعه های شرکت آلمانی مرک است. این شرکت محصولات خود را به آمریکا، اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، کانادا و اقیانوسیه صادر می کند.

از آنجائیکه این شرکت از تنوع محصولات بالایی برخوردار است امکان نگهداری همه آنها وجود ندارد و با توجه به سفارش مشتریان اقدام به تهیه و خرید و فروش سیگما آلدریچ می شود. برای این منظور می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را در شرکت دایا اکسیر جم ثبت نمایید و در عین حال قیمت سیگما آلدریچ را نیزاستعلام نمایید.

در این میان محصولاتی وجود دارند که به دلیل نوع مصرف و کاربردی که در صنایع مختلف دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، از این رو به تهیه و عرضه آنها بیشتر توجه می شود. در صورتی که ماده آزمایشگاهی شما در لیست فروش شرکت دایا اکسیر جم نباشد، می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را جهت ثبت سفارش دریافت نمایید. کارشناسان ما در ساعات ادرای حاضر به راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

به منظور رفاه حال مشتریان و دردسترس بودن آخرین اخبار و اطلاعات شرکت، می توانید ما را در پیام رسان های تلگرام و واتس اپ دنبال کنید.

کارشناسان ما به محض تماس شما سریعا پاسخگو خواهند بود. شرکت سیگما آلدریچ دارای بیش از ۱۰۰ هزار محصول در زمینه های مختلف علوم پزشکی و آزمایشگاهی است.

نحوه خرید محصولات سیگما آلدریچ

روند خرید محصولاتی که به صورت سفارشی انجام می شود معمولا به صورت زیر است:

در ابتدا سفارش ثبت خواهد شد، آن دسته از مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ که در دایا اکسیر موجود هستند، به مشتری اعلام قیمت خواهد شد.

اجناسی که در لیست موجود محصولات فروش قرار نگرفته اند، با هماهنگی مشتری ثبت سفارش واردات می شوند و در نوبت خرید در سایت سیگما آلدریچ قرار می گیرند. برای این منظور می توانید از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فنی گروه دایا اکسیر جم تماس حاصل نموده و در این زمینه مشورت نموه و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شما می توانید در فایل صوتی زیر نحوه ثبت سفارش در سایت سیگما آلدریچ را به طور کامل گوش داده و در صورت هرگونه سوالی با کارشناسان و مشاوران شرکت تماس بگیرید.

محصولات شرکت سیگما آلدریچ
محصولات شرکت سیگما آلدریچ

اطلاعات خرید سیگما آلدریچ

برای خرید سیگما آلدریچ باید با مفاهیمی مانند گرید مواد آزمایشگاهی، کاتالوگ نامبر مواد شیمیایی و کد شناسایی مواد آزمایشگاهی و شیمیایی آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید مواد خود را به درستی انتخاب نموده و خرید نمایید.

منظور از کاتالوگ نامبر ماده شیمیایی و یا همان کد ماده شیمیایی شماره ایی است که از سوی کارخانه تولید کننده در نظر گرفته می شود. این شماره معمولا بر روی بسته بندی محصول مورد نظر درج می شود. کاتالوگ ماده شیمیایی عددی منحصر به فرد بوده و به عنوان اطلاعات تولیدی محصول از آن استفاده می شود. شماره کاتالوگ ماده شیمیایی اطلاعاتی نظیر شکل ساختاری ماده آزمایشگاهی، فرمول شیمیایی آن، اسامی مختلف مواد شیمیایی و … را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اطلاعات خرید سیگما آلدریچ
اطلاعات خرید سیگما آلدریچ . نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران – شرکت دایا اکسیر جم ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

کلیه برندها و شرکت های معتبر مانند سیگما آلدریچ سیاست خاص و منحصر به فرد خود را در تعیین این کد در نظر می گیرند. به همین دلیل نمی توان گفت که در طراحی این شماره از قانون و شیوه ای خاص استفاده می شود. با دانستن این کد به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانستن کاتالوگ نامبر باعث میشود تا در خرید و فروش سیگما آلدریچ خطا به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این کد میتواند مجموعه ای از اعداد باشد و یا اینکه ترکیبی از عدد و حروف برای آنها در نظر گرفته می شود. هر چقدر میزان اطلاعات شما از نحوه خرید سیگما آلدریچ بیشتر باشد به همان میزان در وقت و هزینه صرفه جویی خواهید کرد.

سیگما آلدریچ و کد رجیستری

از دیگر مواردی که به عنوان اطلاعات خرید سیما آلدریچ باید به آن توجه داشت، دقت به شماره رجیستری است.

مواد آزمایشگاهی در گرید و درجه خلوص های مختلف تهیه و به بازار عرضه می شوند. با استفاده از این کد میتوانید اطلاعات جامع و کاملی از گریدهای مختلف یک ماده به دست آورید. این کد نیز همان شماره شیمیایی بر روی بسته بندی محصولات درج می شود و مجموعه ایی از اعداد هستند که به گریدهای مختلف یک ماده اشاره می کنند.

نمایندگی سیگما آلدریچ ایران
نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

شرکت دایا اکسیر جم با تکیه بر دانش و تخصص متخصصان و کارکنان خود توانسته است فعالیت خود را در زمینه فروش و وادارت مواد آزمایشگاهی و تحقیقاتی سیگما آلدریچ آغاز کند و تلاش می کند محصولات را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به دست مشتریان خود برساند. این شرکت در زمینه فروش و واردات سیگما آلدریچ، مرک و سایر برند های معتبر آمریکایی و اروپایی فعالیت دارد.

سیگما آلدریچ و برگه اطلاعات ایمنی SDS

برگه اطلاعات ایمنی یا (SDS)safety data sheet اسناد خلاصه ای هستند که اطلاعاتی در مورد خطرات یک محصول و توصیه هایی در مورد اقدامات احتیاطی و ایمنی ارائه می دهند SDS ها معمولا توسط سازنده یا تامین کننده محصول نوشته می شوند.

SDS اطلاعات ایمنی دقیق تری را نسبت به برچسب روی محصول در مورد آن ارائه می دهد. آنها منبع مهمی برای محل کار و کارکنان هستند تا به شما کمک کنند درباره محصول های مورد استفاده بیشتر بدانید. از این اطلاعات برای شناسایی خطرات محصولاتی که استفاده می کنید و محافظت از خود در برابر این خطرات، از جمله اقدامات ایمنی و اقدامات اضطراری استفاده کنید.

نمونه ای از برگه SDS یکی از مواد در عکس ذیل قابل مشاهده می باشد.

برگه اطلاعات ایمنی

نمایندگی سیگماآلدریچ Sigma Aldrich در ایران – واردات و فروش

شرکت دایا اکسیر به عنوان نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ با تجربه چندین ساله خود در زمینه واردات و فروش مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ و همچنین دسترسی به منابع معتبر آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی می باشد.

نمایندگی سیگما آلدریچ - وارد کننده محصولات سیگما آلدریچ
دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

شرکت دایا اکسیر جم نماینده رسمی شرکت سیگما آلدریچ

همچنین شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران مفتخرست که سالهاست در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی سیگما در خدمت پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و آزمایشگاهها و صنایع مختلف پژوهشی و تولیدی می باشد.

در سال ۲۰۱۵ سیگما-آلدریچ توسط مرک خریداری شد و به بخشی از شرکت مرک تبدیل شد و با تکیه بر فعالیت های علوم زیستی به کار خود ادامه داد.

هم اکنون این دو شرکت با همکاری یکدیگر بیش از ۳۰۰۰۰۰ محصول را در ۶۵ سایت تولیدی فراهم می کنند و بیش از ۵۰ هزار کارمند در ۶۷ کشور جهان دارند.

شرکت سیگماآلدریچ متعهد به سرعت بخشیدن به فناوری بالاتر در تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و کیت های بیولوژی مولکولی و کیت های ایمونولوژی می باشد.

فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich)

شرکت دایا اکسیر نماینده رسمی سیگماآلدریچ در زمینه فروش مواد شیمیایی سیگماالدریچ با برند معتبر سیگما فعالیت می کند. شما می توانید قیمت ماده شیمیایی مورد نظر خود را در پک های استاندارد به صورت آنلاین از طریق:

تلگرام (@dayaexir) یا تماس با کارشناسان فروش دایا اکسیر دریافت نمایید.

برای مشاهده محصولات به صفحه مواد آزمایشگاهی و کیت های تحقیقاتی و بخش مواد آزمایشگاهی مراجعه نمایید. در صورت نبود ماده آزمایشگاهی مورد نظر با کارشناسان فروش شرکت با شماره های تماس پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

دایا اکسیر نمایندگی رسمی سیگما آلدریچ در ایران
دایا اکسیر نمایندگی رسمی سیگما آلدریچ در ایران

کلیه مواد آزمایشگاهی سیگماآلدریچ (Sigma Aldrich) این شرکت اصل می باشد.

ثبت سفارش و خرید سیگما آلدریچ در دایا اکسیر

خریداران محترم می توانند درخواست قیمت ماده یا کالای مورد نظر خود را از طریق راه های ارتباطی زیر ارسال نمایید

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

ساعات اداری

از شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر

پنج شنبه ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

سوالات متداول

برند سیگما آلدریچ بهتره یا مرک؟

دو شرکت سیگما و مرک با یکدیگر ادغام شده اند و از نظر کیفیت در یک رده میباشند مواد تخصصی از برند سیگما و مواد روتین از مرک توصیه میگردد

سلام ارسال به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال مواد آزمایشگاهی به کل شهرستان ها و دانشگاههای سراسر کشور امکان پذیر می باشد

یه سری مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ برای پایان نامه ام میخوام چطور باید قیمت بگیرم؟

با شماره ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳ تماس حاصل فرمایید یا لیست خود را به واتساپ یا تلگرام ۰۹۹۰۴۴۰۲۳۹۳ ارسال بفرمایید کارشناسان سریعا جوابگو میباشند

دایا اکسیر، وارد کننده محصولات سیگماآلدریچ در ایران
شرکت وارد کننده محصولات سیگماآلدریچ در ایران

226 دیدگاه در نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ Sigma Aldrich [قیمت+خرید] دایا اکسیر

  1. امین صفویان says:

    سلام وقت بخیر، بنده امین صفویان هستم دانشجوی مقطع دکترای پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی تحت نظر استادان راهنما جناب آقای دکتر احمدی و آقای دکتر امینی یک سری مواد آزمایشگاهی از برند سیگما نیاز دارم شما وارد کننده این برند هستید؟ چطور میتوانم از شما تهیه کنم؟

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      لطفا cas no مواد درخواستی خود را به واتساپ یا تلگرام شرکت به شماره 09017777023 ارسال بفرمایید، قیمت ها خدمت شما ارسال میگردد. هرگونه سوال دیگری داشتید با کارشناسان شرکت به شماره 02122327043 تماس حاصل فرمایید.

  2. محمد درویشی says:

    سلام
    میخواستم ببینم شما ماده ای به نام تری اتیلن دی آمین با کد 9-57-280 دارید؟ برای یه کار تحقیقاتی شخصی نیاز دارم

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله این دو ماده در انبار داخل ایران موجود میباشند، جهت دریافت قیمت ها با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله اسید کولیک سیگما 25 گرمی موجود میباشد. لطفا جهت دریافت قیمت با کارشناسان دفتر تماس حاصل فرمایید.

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      لطفا جهت دریافت موجودی انبار داخلی با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید اگر موجود نباشد ثبت سفارش واردات انجام میگردد.

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله دوپامین هیدروکلراید آزمایشگاهی از برند سیگما آلدریچ با کد H8502 در بسته های پنج گرمی موجود میباشد. جهت دریافت قیمت بروز با دفتر تماس حاصل فرمایید.

  3. ساناز شفیعی دانشگاه خلیج فارس بوشهر says:

    سلام وقت شما بخیر
    شما ماده پاراتولوئیک اسید که نام دیگر آن ۴ متیل بنزوئیک اسید هست رو دارید؟

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      این ماده در حال حاضر در انبار داخلی موجود نمیباشد و میبایست ثبت سفارش واردات نمایید. تحویل سفارشات وارداتی حدودا دو ماه کاری میباشد اگر تا این زمان فرصت دارید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و ثبت سفارش واردات نمایید.

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      لطفا به صفحه تماس با ما مراجعه نموده و از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان تماس حاصل فرمایید. سریعترین روش جهت دریافت قیمت ارسال استعلام ها به واتساپ 09017777023 میباشد.

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      لطفا جهت دریافت موجودی و قیمت با کارشناسان دفتر تماس حاصل فرمایید. محصولات موجود، در سایت در حال آپدیت میباشند.

  4. امير حسين محمدي says:

    سلام وقت بخیر من از اصفهان هستم و یه سری مواد سیگما نیاز داشتم ارسال به شهرهای دیگه هم دارید؟

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      بله شرکت دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران میباشد و ارسال سفارشات به سراسر ایران انجام میگردد.

  5. ایلناز بدرود says:

    سلام خسته نباشید یه سری ماده آزمایشگاهی از برند های مرک و سیگما میخواستم چطور باید لیستشون رو ببینم؟

  6. سارا دهقان says:

    سلام یه ماده ای از برند مرک برای کار تحقیقاتیم میخواستم چطور میتونم لیست محصولات مرک رو ببینم شما فروش محصولات مرک هم انجام میدید؟

  7. مائده خجسته says:

    سلام یه لیست استعلام مواد شیمیایی سیگما داریم شرکت دایا اکسیر میتونه تامین کنه؟ شما دقیقا چه نوع فروشگاهی هستید؟

  8. نیلوفر حاجی عبداللهی says:

    سلام. ممنون از دایا اکسیر. به جرات میتونم بگم بهترین نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران هست و با خیال راحت میتونید ازشون خرید کنید.

  9. محمد علی میرزایی says:

    ممنون از دایا اکسیر بابت اطلاعات مفید درباره محصولات سیگما آلدریچ و نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ.

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      منظور شما ماده بیس اکریلامید هست؟
      بله موجود میباشد جهت دریافت قیمت با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید 02122327043

  10. پینگ بک: قیمت خرید آمبرلیت (Amberlite® XAD4) سیگما آلدریچ - دایا اکسیر - دایا اکسیر

  11. پینگ بک: خرید ماده آزمایشگاهی 10و12 پنتاکوسادی دیونیک اسید 10,12-Pentacosadiynoic acid کاتالوگ نامبر 76492 سیگما آلدریچ - دایا اکسیر

  12. پینگ بک: نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران پلی ونیل بوتیرال Poly vinyl butyral کاتالوگ نامبر 182567 - دایا اکسیر

  13. پینگ بک: خرید متیل-β- سیکلودکسترین (Methyl-β-cyclodextrin) سیگما آلدریچ - دایا اکسیر - دایا اکسیر

  14. پینگ بک: خرید کاربندازیم(Carbendazime) سیگما آلدریچ – دایا اکسیر - دایا اکسیر

  15. پینگ بک: خرید ترازودون هیدروکلراید(Trazodone hydrochloride) سیگما آلدریچ - دایا اکسیر - دایا اکسیر

  16. پینگ بک: خرید ماده آزمایشگاهی بور (Boron) سیگما آلدریچ - دایا اکسیر - دایا اکسیر

  17. نفیسه says:

    سلام
    تازگیا به نمیشه به سایت سیگما دسترسی پیدا کرد . میخواستم ببینم همه محصولات سیگما آلدریچ میشه تو سایت دایا اکسیر پیدا کرد؟

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      باید با فیلتر وارد شید.
      ولی دایا اکسیر واردکننده انواع محصولا سیگما هست و با برقراری تماس با کارشناسان دایا اکسیر مواد ازمایشگاهی سیگما آلدریچ خود را استعلام بگیرید.
      02122327043

  18. پینگ بک: ماده شیمیایی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ - دایا اکسیر

  19. مهسا says:

    سلام ببخشید لیست موجود مواد شیمیایی سیگما که دارین کجا می تونم پیدا کنم ؟ چن روزه به دستم میرسه ؟ و آیا میتونید تعرفه قیمت مواد شیمیایی رو قرار بدین ؟

  20. سمانه پریان says:

    شما علاوه بر واردات محصولات سیگما آلدریچ دیگه از چ برندهای واردات دارین ؟ چطور میتونم از طریق سایتتون سفارشمو ثبت کنم ؟
    امکان داره بگین چن روز دستم میرسه سفارشم؟

  21. پینگ بک: خرید انواع آنتی بادی | نمایندگی فروش آنتی بادی سیگما آلدریچ

  22. پینگ بک: خرید انواع محیط کشت | لیست 28 محیط کشت موجود در انبار

  23. زینب says:

    من میخواستم ازتون تشکر کردم بابت رسیدن مواد سر موقع. و اینکه چقد خوشحالم با شما آشنا شدم و میتونم دیگه مواد سیگما آلدریچی ک میخوام از شما تهیه کنم
    ممنونم از شما

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      خیلی هم عالی . ممنون ک نظرتونو برای ما نوشتین
      برای هر نوع ماده سیگما آلدریچ دیگر ک مورد نیاز شما بود در خدمت شما هستیم.
      موفق باشید

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      دو شرکت مرک سیگما سالهات ادغام شده اند با اساتید خود در مورد انتخاب برند هم میتوانید صحبت کنید و یا هر گونه سوالی در مورد خرید مواد شیگما آلدریچ نیز می توانید با پشیبانی دایا اکسیر تماس حاصل فرمایید

  24. صبا says:

    سلام
    شما واردکننده مستقیم مواد شیمیایی سیگما هستید؟
    میشه منو‌ راهنمایی کنید که چطور میتونم سفارشمو ثبت کنم ؟
    مقدارهای خاصی برای فروش دارید یا مقادیر دلخواه هم هست؟
    اگر راهنمایی کنید منو ممنونتون میشم

  25. مرادی says:

    ممنون از مطالب مفیدی ک قرار دادین
    فقط تو سایتتون جایی نیست که بخش های مختلف سایت سیگما آلدریچ رو اموزش داده باشه؟
    اخه من میرم داخلش خیلی گیج میشم نمیدونم چی به چیه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • Ahmadi says:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      اگر کانال های ویدیویی ما را دنبال کنید حتما مطالب مفیدی از جمله نحوه ثبت سفارش در سایت سیگما آلدریچ را خواهید دید
      برای دیدن این ویدیو مفید و کاربردی به لینک زیر می توانید مراجعه کنید:
      https://www.namasha.com/v/atpjDTDl

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      برای قیمت خرید محصولات سیگما آلدریچ با ما در تماس باشید و از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:
      02122327043-09904402393

    • dayaexir says:

      به دلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت مواد شیمیایی معذوریم به همین دلیل تنها کافیست که با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا قیمت روز و آنلاین را خدمت شما بدهند

    • dayaexir says:

      دایا اکسیر نمایندگی رسمی سیگما آلدریچ در تهران و سایر شهرستان ها نیز می باشد. شما می توانید از سراسر ایران سفارش خود را ثبت کنید

    • dayaexir says:

      سلام بله دایا اکسیر دارای نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ بوده و وارد کننده مواد شیمیایی سیگما بدون هیچ واسطه ای به داخل کشور و رساندن آن به دست مشتریان عزیز است.

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      بله همه محصولات سیگما آلدریچ موجود در دایا اکسیر اوریجینال (اصل) هستند و شما با خیال راحت می توانید در پژوهش های خود استفاده کنید

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      بله برای خرید مواد شیمیایی سیگما الدریچ نیز می توانید به دفتر مرکزی دایا اکسیر مراجعه فرمایید

  26. آوا زمانی says:

    سلام
    من از دایا اکسیر مواد شیمیایی سیگما آلدریچ رو گرفتم میخواستم ازتون تشکر کنم بابت کیفیت موادتون.

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      خیر دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی بصورت عمده رو ندارد و بصورت جزئی در اختیار محققین قرار می دهد.

    • dayaexir says:

      بله همینطوره سیگماآلدریچ از معروف ترین تولید کننده های جهان در زمینه مواد شیمیایی می باشد
      ممنون از همراهی شما

  27. صادقی says:

    سلام
    چند مواد شیمیایی سیگما رو با گرید های مختلفی میخواستم امکان سفارش وجود داره از کجا باید اقدام کنم ؟

  28. سوسن says:

    سلام، ممنون از توضیحات خوب و جامع شما، به صورت حضوری هم میتونیم ازتون مواد شیمیایی سیگما رو خریداری کنیم. ممنون میشم راهنمایی کنید

    • dayaexir says:

      سلام
      ممنون از توجه و همراهی شما
      در حال حاضر شرکت سیگما آلدریچ زیر مجموعه شرکت مرک آلمان است و سالهاست که ادغام شده اند. و واردات مواد شیمیایی سیگما آلدریچ از اروپا انجام می شود.

  29. محمود says:

    سلام
    چقد خوب بود این مطالبی که توضیح دادین
    فقط ی سوال برام پیش اومد اینکه ، شرکت سیگما تجهیزات آزمایشگاهی رو هم تولید می کنه ؟

    • dayaexir says:

      سلام
      خوشحالیم که براتون مفید بوده
      شرکت سیگما آلدریچ بیشتر در زمینه تولید مواد شیمیایی بصورت گسترده فعالیت دارد و بخاطر تولید انواع مواد شیمیایی شناخته شده است ولی تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی را هم در حد کمتری نیز تولید می کند.
      با تشکر از همراهی شما

  30. سپیده says:

    سلام ممنون بابت این مطلب خوبتون
    من ی سوال داشتم؛
    برای پایان نامم ی محصول از سیگما آلدریچ به مقدار خاصی می خواستم اونو چطور باید سفارش بدم ؟

    • dayaexir says:

      سلام
      خواهش میکنم.
      نه فعلا کیت های تحقیقاتی رو کار نمیکنیم
      هر وقت فروش کیت تحقیقاتی را شروع کردیم حتما در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.
      با تشکر از همراهی شما

  31. منصوری says:

    سلام خسته نباشید می شه قیمت محصولات شرکت سیگما آلدریچ لطف کنید بگین و اگه می شه یکم در مورد این شرکت بهم بیشتر توضیح بدین

  32. حسینی says:

    ببخشید من این مطلب رو خوندم یکم گمراه شدم و خیلی سوال برام پیش اومد اگر می شه یکم بیشتر در مورد محصولات این شرکت توضیح بدین

  33. سینا says:

    شرکت سیگما دقیقا چه محصولاتی تولید می کنه تو متن نوشته بودین تجهیزات آزمایشگاهی می خواستم بگم لگه می شه چند مورد رو ببه عنوان مثال بگین

  34. زهرا says:

    من دارم توی سایت های مختلف قیمت های مختلف برای محصولات سیگنال الدریج میبینم
    قضیه چیه؟؟؟!!
    مگه از یک جا وارد نمیشن؟
    یه محصول
    یه کیفیت
    چرا باید قیمت ها متفاوت باشه؟
    نیاز به راهنماییتون دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!