شرکت دایا اکسیر افتخار آن را دارد که بعنوان نماینده فروش آنتی‌بادی برند سیگما آلدریچ در ایران و با سال‌ها فعالیت و تجربه در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به محققین خدمات خود را ارائه دهد.

کارشناسان و مدیران مجرب شرکت دایا اکسیر با ارائه انواع آنتی بادی و با هدف رفع نیاز اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، محققان و کلیه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی فعالیت می کند.

از آنجا که دایا اکسیر سالها نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران را دارد، کیفیت و قیمت مناسب محصولات این شرکت را تضمین می کند.

این مجموعه تلاش دارد تا آنتی‌بادی‌های مورد نیاز شما را با دارا بودن فناوری زنجیره سرد بتواند با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برساند.

به همین دلیل در این مطلب ضمن شناخت از انواع آنتی بادی ها و کاربردها آن در پژوهش ها و آزمایشات خاص می توانید برای ثبت سفارش و خرید آنتی بادی با دایا اکسیر از طریق راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید:

خرید آنتی بادی و فروش آنتی بادی های سیگما آلدریچ توسط شرکت دایا اکسیر

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

خرید آنتی بادی از دایا اکسیر مرکز فروش آنتی بادی

آنتی بادی چیست؟

پروتئینی به شکل Y در بدن که از لنفوسیت‌های B ترشح می شوند و در داخل خون هنگام مواجهه با مواد خارجی از قبیل میکروب‌ها، سموم و ویروس به آنها متصل شده و آنها را خنثی و بی اثر می کنند. این مواد خارجی را بعنوان آنتی‌ بادی می‌شناسند که باعث انواع مختلفی از بیماری‌ها می شوند. بعضی آنتی‌بادی‌ها توانایی اتصال به چندین نوع آنتی‌ژن را دارند که به آنها آنتی‌بادی پلی‌کلونال می گویند و گروهی دیگر از آنتی‌بادی‌ها فقط یک آنتی ژن خاص را در بدن شناسایی کرده و به آن متصل می شوند، به این گروه از آنتی بادی‌ها، آنتی‌بادی منوکلونال گفته می شود.

آنتی بادی منوکلونال و پلی کلونال

هر آنتی‌ژن، تعدادی اپی‌توپ دارد و هر آنتی‌بادی فقط توانایی اتصال به یکی از این اپی‌توپ ها را داراست. بسته های آنتی‌بادی‌ها از لحاظ اینکه توانایی اتصال به چند نوع اپی‌توپ را دارند به دو گروه تقسیم می‌شوند آنتی‌بادی‌های پلی‌کلونال ترکیبی ناهمگن از آنتی‌بادی‌ها هستند که از پاسخ ایمنی سلول های B متعدد بدست می آیند و هر کدام یک اپی‌توپ متفاوت را روی همان آنتی‌ژن تشخیص می‌دهند. آنتی‌بادی‌های مونوکلونال از یک کلون والد منفرد سلول B حاصل می شوند و بنابراین فقط یک اپی‌توپ را در هر آنتی‌ژن تشخیص می‌دهند. این سلول‌های B توسط ادغام با سلولهای هیبریدوما، نامیرا می‌شوند و اجازه تولید طولانی مدت آنتی‌بادی‌های مونوکلونال یکسان را می دهند.

بنابراین آنتی‌بادی‌های منوکلونال چون خیلی اختصاصی عمل می‌کنند، کاربرد بسیار گسترده‌تری در تحقیقات دارند و از طرف دیگر چون روش‌های جداسازی و خالص‌سازی آنها زمان بر و پیچیده‌تر است، قیمت تمام شده نهایی آنها نیز بیشتر است.

ساختار آنتی ‌بادی

هر آنتی بادی از ۴ زنجیره تشکیل شده است که ۲ تای آن زنجیره سبک و ۲ تای دیگر زنجیره سنگین می‌باشند. هر زنجیره دارای ۲ منطقه به نام‌های منطقه ثابت و متغیر می‌باشد. منطقه ثابت در تمام مولکول‌های آنتی بادی مشابه است و تنها منطقه متغیر است که در آنتی‌بادی‌ها با هم فرق دارند و به این علت هر آنتی‌بادی مسئول اتصال به یک آنتی‌ژن اختصاصی است.

ساختار آنتی‌بادی
ساختار انتی بادی ها

خرید آنتی بادی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ یکی از بزرگترین و قدرتمندترین کمپانی‌های تولید کننده مواد شیمیایی و بیوشیمیایی و مرکز خرید آنتی بادی است که انواع محصولات مورد نیاز در تحقیقات و پژوهش‌های حوزه‌های پزشکی، زیست شناسی و بیوتکنولوژی را عرضه می کند.

لازم به یادآوری است که آنتی‌بادی‌های وارداتی سیگما آلدریچ همگی در زمینه تحقیقاتی و پژوهشی قابل استفاده هستند و فروش آنتی بادی ها جهت فعالیت‌های تشخیصی و درمانی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها نمیباشد.

در ادامه توضیح مختصری در مورد بعضی از انواع آنتی‌بادی‌های آزمایشگاهی برند سیگما آلدریچ ارائه می شود.

آنتی‌بادی‌های آزمایشگاهی برند سیگما آلدریچ بطور عمده با دو روش روش فیوژن هیبریدو‌ما و روش کتابخانه‌های آنتی‌بادی نوترکیب تولید می‌شوند.

کاربرد آنتی بادی‌ها در تحقیقات و پژوهش

آنتی‌بادی‌های برند سیگما آلدریچ از تنوع گسترده ای برخوردار است. با توجه به اتصال اختصاصی آنتی‌بادی و آنتی‌ژن، از این ویژگی می توان برای انجام بسیاری از تکنیک‌ها در زیست شناسی، بیوتکنولوژی و پزشکی استفاده کرد که عبارتند از:

  • ایمونوهیستوشیمی (Immunohistochemistry)
  • ایمونوسیتوشیمی (Immunocytochemistry)
  • وسترن بلاتینگ (Western Blotting)
  • فلوسایتومتری(Flowcytometry)
  • الایزا(Enzyme-Linked Immunosorbent Assay) یا ELIZA
  • ایمونوفلورسانس (immunofluorescence)
  • سنجش اتصال لیگاند (Ligand-Binding Assay)
  • شناسایی برهمکنش‌های پروتئین و اسید نوکلئیک به روش (Immunoprecipitation)

فروش آنتی بادیکاربرد آنتی بادی ها در پژوهش

در ادامه به توضیح مختصری در مورد نحوه استفاده از آنتی‌بادی‌ها در چند کاربرد مهم از آنها پرداخته می شود:

فلوسایتومتری

در این روش یک سلول خاص از میان انواع دیگر سلول‌ها شناسایی می شود، به این صورت که ابتدا سلول‌ها بصورت یک سوسپانسیون سلولی درآمده و آنتی‌بادی‌های متصل به فلوروکروم به این سوسپانسیون اضافه می شوند. بعد از اتصال آنتی‌بادی به آنتی ژن‌های اختصاصی در سطح سلول، سوسپانسیون سلولی از مقابل یک پرتو نور لیزر عبور کرده و با توجه به اینکه بعضی سلول‌ها متصل به آنتی‌بادی کونژوگه هستند، الگوی پراکنش نور آنها متفاوت می‌باشد و با آنالیز دستگاه فلوسایتومتری مشخص می‌شوند.

نحوه عملکرد دستگاه فلوسایتومتریدستگاه فلوسایتومتری

آنتی‌بادی‌های برند سیگما آلدریچ در حوزه فلوسایتومتری از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. جهت خرید این آنتی‌بادی‌ها در هنگام سفارش، حتما از نوع فلوروکروم متصل شده به آنتی‌بادی و همچنین نوع گونه‌هایی که آنتی‌بادی با آنها واکنش پذیری دارد را بسیار دقیق بررس کنید.

آنتی بادی‌ها برای غربالگری

 

گلبول‌های قرمز خون در سطح خود شامل انواع پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها می باشند که بعنوان آنتی‌ژن سطحی عمل می‌کنند. تشخیص این نوع آنتی‌ژنها جهت تشخیص نوع گروه خونی در هنگام انتقال خون بسیار ضرورت دارد. تعیین نوع گروه خونی توسط آنتی‌بادی‌ها صورت می گیرد که از غربالگری‌های مهم در زمینه فعالیت‌های کلینیکی می باشد.

خرید آنتی بادیآنتی بادی‌ها برای غربالگری

شناسایی تومور در شرایط In-Vivo

در بسیاری از فعالیت‌های تحقیقاتی که امروزه جهت درمان سرطان استفاده می‌شود، نیاز است که داروی مورد نظر دقیقا به محل سرطان فرستاده شود و دیگر اندام‌های بدن از آن مصون بمانند تا عوارض دارویی به حداقل خود برسند. با ظهور نانوتکنولوژی و ساخت انواع نانوذرات، این ایده روز به روز به مرحله عمل نزدیکتر شده است. با اتصال آنتی‌بادی علیه آنتی‌ژن‌های اختصاصی سطحی سلول‌های سرطانی میتوان این نانوذرات و همچنین داروی متصل به آن را دقیقا در محل بافت سرطانی هدایت کرد و کارآیی درمان را افزایش داد.

ایمونوهیستوشیمی و ایمونو سیتوشیمی

اینها تکنیک هایی هستند که با کمک آنتی‌بادی‌های منوکلونال به بررسی حضور و نحوه توزیع آنتی‌ژن خاصی در سلول (ایمونوسیتوشیمی) و یا بافت (ایمونوهیستوشیمی) می پردازند. در این روش ابتدا یک لایه نازک از نمونه بیولوژیک بر روی لام تهیه می شود. آنتی‌بادی منوکلونالی که در این روش استفاده می شود به یک مولکول گزارشگر متصل است. این مولکول گزارشگر می تواند یک مولکول فلورسانت، یک آنزیم و یا یک ماده رادیواکتیو باشد. بعد از اینکه آنتی‌بادی به سطح لام اضافه شد، در صورت حضور آنتی‌ژن در نمونه روی لام، اتصال آنتی‌بادی- آنتی‌ژن رخ داده، و مولکول گزارشگر متصل به آنتی‌بادی محل حضور آنتی‌ژن را نشان می دهد.

 ایمونوهیستوشیمی و ایمونو سیتوشیمی

در صورتی که مولکول گزارشگر یک آنزیم باشد با اضافه کردن سوبسترای آن، یک محصول رنگی تولید می شود و زیر میکروسکوپ فلوروکروم با نور UV می توان آن را قابل رویت کرد. این روش بعلت استفاده از یک آنتی‌بادی حساسیت کمی دارد. این آنتی‌بادی، آنتی‌بادی اولیه نام دارد که در ارتباط مستقیم با آنتی‌ژن می‌باشد. جهت افزایش حساسیت می‌توان از آنتی‌بادی دیگری استفاده کرد که آنتی‌بادی ثانویه نام دارد. در این روش آنتی‌بادی اولیه به هیچ مولکولی متصل نیست و مستقیما به آنتی‌ژن متصل می شود، سپس آنتی‌بادی ثانویه اضافه می‌شود که این آنتی‌بادی، کونژوگه می باشد و سیگنالی را برای آشکارساز ایجاد می‌کند.

در این روش‌هایی که مبتنی بر استفاده از دو نوع آنتی‌بادی اولیه و ثانویه می باشد، نحوه انتخاب این آنتی‌بادی‌ها بسیار مهم است که موقع سفارش آنتی‌بادی باید بسیار دقیق مد نظر قرار گیرد به همین جهت میبایست خرید آنتی بادی ها از طریق مراکز معتبر فروش آنتی بادی انجام پذیرد.

الایزا (ELIZA)

بر پایه رنگ تولید شده از ترکیب آنتی‌بادی و آنتی‌ژن استوار است. مدل های مختلفی از الایزا توسعه یافته است که عبارتند از: الایزای مستقیم، الایزای غیر مستقیم، الایزای ساندویچی و الایزای رقابتی. در شکل نحوه عملکرد الایزای ساندویچی را شاهد هستید.

 آنتی‌بادی الایزاآنتی بادی الایزا

 

وسترن بلات

تکنیک وسترن بلات یا ایمونوبلاتینگ یک روش مرسوم در حوزه بیولوژی مولکولی میباشد که از آنتی بادی جهت شناسایی پروتئین هدف از طریق واکنش های خاص آنتی ژن – آنتی بادی استفاده میکند.

این روش شامل سه مرحله اصلی به ترتیب ذیل میباشد:

  1. مرحله سدیم دو دسیل سولفات- پلی آکریل آمید ژل (SDS-PAGE): جداسازی پروتئین ها براساس وزن ملکولی
  2. مرحله بلاتینگ: انتقال پروتئین ها از روی ژل به روی غشا
  3. نشاندار کردن پروتئین مورد نظر: با استفاده از آنتی بادی اولیه اختصاصی و آنتی بادی ثانویه مناسب جهت تشخیص

در صورت وجود پروتئین هدف با ایجاد رنگ در نمونه تست وسترن بلاتینگ پروتئین مورد نظر تشخیص داده می شود.

تست وسترن بلات در کنار با تست الیزا، بیش از ۹۹٪ مورد اطمینان خواهد بود.

 

خرید آنتی بادی و فروش آنتی‌بادی برند سیگما آلدریچ دایا اکسیر

همانطور که در بعضی روش‌های بالا ذکر شد جهت افزایش دقت و حساسیت، انعطاف‌پذیری بیشتر در انتخاب طول موج تشخیصی، تقویت سیگنال و بهبود نتایج نیاز به استفاده از سیستم آنتی‌بادی‌های اولیه و ثانویه الزامی می باشد. توجه به این نکته نیز ضروری است که انتخاب صحیح جهت خرید آنتی‌بادی‌ها بر اساس ملاک‌هایی صورت می گیرد که در زیر بصورت فهرست ‌وار آورده شده است.

  • گونه میزبان اولیه شما ( خرگوش، مرغ، بز، موش، اسب و غیره)
  • کلاس و زیرکلاس آنتی‌بادی اولیه (IgG/IgM ، IgG1 ، IgG2a)
  • سایر منابع ایمنوگلوبولین در آزمایش شما( بافر بلوک، IgG درونزاد)
  • نوع برچسب یا کونژوگه مورد نیاز

آنتی بادی های برند سیگما آلدریچ همانند دیگر محصولات شیمیایی سیگما آلدریچ جزء با کیفیت‌ترین و معتبرترین محصولات در این زمینه است، که شهرتی جهانی دارد. دایا اکسیر، نمایندگی فروش آنتی‌بادی برند سیگماآلدریچ در ایران، با سابقه سال‌ها فروش محصولات این شرکت آماده ارائه خدمات به تمامی محققین در سراسر کشور است.

جهت اطلاع از قیمت فروش آنتی بادی های موجود و ثبت سفارش و خرید آنتی بادی از برندهای معتبر دنیا مانند سیگما آلدریچ، با کارشناسان فروش آنتی بادی شرکت از طریق راههای ارتباطی ذیل تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

خرید آنتی بادی

28 دیدگاه در نمایندگی فروش آنتی بادی سیگما آلدریچ دایا اکسیر

    • دایا اکسیر says:

      با سلام لطفا لیست را به واتساپ یا تلگرام ارسال بفرمایید موجودی توسط کارشناسان چک شده و خدمت شما اعلام میگردد. همه آنتی بادی ها موجود نمیباشند اگر موجود نباشند میبایست ثبت سفارش واردات نمایید و دوماهه تحویل میگردد.

    • دایا اکسیر says:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله داریم شما میتوانید جهت استعلام قیمت موجودی و همچنین سفارش با شماره های 02122327043 و 09017777023 تماس حاصل فرمایید کارشناسان سریعا پاسخگو هستند.

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      به دلیل نوسانات ارز، از اوردن لیست قیمت خرید انتی بادی ها معذرویم لطفا برای استعلام آنلاین قیمت آنتی بادی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید :02122327043

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما
      لطفا برای اطلاع از لیست قیمت و خرید انتی بادی مد نظرتان با کارشناسان دایا اکسیر تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!