ماده شیمیایی آزمایشگاهی کامفورکینون (DL-Camphorquinone) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب، توضیحات، کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات ماده کامفورکینون (DL-Camphorquinone)

یکی از کابردهای کامفورکینون DL Camphorquinone استفاده از آن به عنوان شروع کننده در آزمون های ساخت و تولید سیانو آکریلات حاوی نانو ساختارهایAPOSS  به عنوان چسب‌های عاجی دندانی می باشد. از جمله این آزمون ها، آزمون جمع‌شدگی برای بررسی واکنش پلیمر شدن می باشد در این آزمون اثر نوع و غلظت شروع‌کننده و غلظت عامل شبکه‌ای‌کننده بر زمان سفت شدن چسب، بیشینه سرعت واکنش (نقطه تشکیل ژل) و زمان رسیدن به این بیشینه سرعت بررسی میگردد.

مشخصات ماده کامفورکینون

 

فروش ماده آزمایشگاهی

کمپانی سازنده

شرکت مرک Merck

نمایندگی Merck

شرکت دایا اکسیر جم

راهنمای مشخصات ماده آزمایشگاهی

نام محصول

DL-Camphorquinone

نام های مشابه

۲,۳-Bornanedione

Catalog No

۸.۱۴۵۳۱

CAS Number

۱۰۳۷۳-۷۸-۱

فرمول شیمیایی

C₁₀H₁₄O₂

گرید ماده آزمایشگاهی

for synthesis

وزن مولکولی

۱۶۶.۲۲g/mol

شرایط نگهداری

Store below +30°C

بسته بندی

۱۰g

نحوه خرید کامفورکینون

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی کامفورکینون (DL-Camphorquinone) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت DL-Camphorquinone

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

کامفورکینون (DL-Camphorquinone) مرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!