ماده آزمایشگاهی تازوباکتام سدیم (Tazobactam sodium salt)  از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخوانید.

توضیحات تازوباکتام سدیم

تازوباکتام سدیم  جهت مهار کردن عملکرد بتالاکتاماز باکتریایی، به ویژه بتالاکتامازهای متعلق به گروه SHV-1 و TEM به کار می‌رود. معمولاً به صورت نمک سدیم آن، یعنی تازوباکتام سدیم از آن استفاده می‌شود. به زبان ساده، این ماده می‌تواند به برخی از آنتی بیوتیک‌ها اضافه شود تا آسیب پذیری آن‌ها در برابر مقاومت آنتی‌بیوتیکی کمتر شود.

تازوباکتام با آنتی‌بیوتیک وسیع الطیف بتالاکتامی پیپراسیلین در داروی پیپراسیلین/تازوباکتام، به صورت ترکیبی و جهت درمان بیماری‌های ناشی از عفونت‌های سودوموناس آئروژینوزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. تازوباکتام با مهار کردن ارگانیسم‌های رهاکننده بتالاکتاماز که در حالت عادی باعث تخریب پیپراسیلین می‌شود، گستره عملکرد پیپراسیلین را افزایش می‌دهد.

تازوباکتام یک پنی سیلین به شدت اصلاح شده و یک سولفون است.

تازوباکتام سدیم شکل نمک سدیم تازوباکتام، مشتق سولفون اسید پنی سیلنیک و مهارکننده بتالاکتاماز با فعالیت ضد باکتریایی است. تازوباکتام حاوی یک حلقه بتالاکتام است و به طور برگشت ناپذیری در محل یا نزدیک محل فعال آن به بتالاکتاماز متصل می شود. این از سایر آنتی بیوتیک های بتالاکتام در برابر کاتالیز بتالاکتاماز محافظت می کند. این دارو همراه با پنی سیلین های حساس به بتالاکتاماز برای درمان عفونت های ناشی از ارگانیسم های تولید کننده بتالاکتاماز استفاده می شود.

هشدار این محصول برای استفاده انسانی یا دامپزشکی نیست.

کاربرد تازوباکتام سدیم

  • تازوباکتام یک مهارکننده بتالاکتاماز با فعالیت بیشتر در برابر سرین پنی‌سیلینازهای کلاس A و سفالوسپورینازهای کلاس C نسبت به متالو-β- کلاس B است. لاکتامازها و کلاس D اگزاسیلیناز، تازوباکتام، همراه با پیپراسیلین، در برابر باکتری های گرم مثبت  و گرم منفی فعال است.
  • تازوباکتام فعالیت سفتولوزان را در برابر انتروباکتریاسه تقویت می کند. فرمولاسیون های حاوی تازوباکتام، به تنهایی و در ترکیب با پیپراسیلین، در درمان باکتری های مولد β-لاکاتاماز استفاده شده است.
  • مهار کننده B-لاکتاماز ، با آنتی بیوتیک های B-lactam برای تقویت تأثیر آنها استفاده می شود.
  • Tazobactam یک مهار کننده β- لاکتاماز است Tazobactam فعالیت ذاتی را در برابر سویه های Acinetobacter نشان می دهد.

مشخصات تازوباکتام سدیم

کاتالوگ نامبرT2820
نام لاتینTazobactam sodium salt
نام فارسیتازوباکتام سدیم
نام مشابهCL-298741, YTR-830H, [2S-(2α, ۳β, ۵α)]-۳-Methyl-7-oxo-3(1H,2,3-triazol-1-ylmethyl)-4-thia-1-azabicyclo[3.2.0]heptane-2-carboxylic acid 4,4-dioxide
Cas no۸۹۷۸۵-۸۴-۲
فرمول شیمیاییC10H11N4NaO5S
گرید مادهβ-lactamase inhibitor
وزن مولکولی۳۲۲.۲۷
شرایط نگهداری۸-۳۰°C

فروش Tazobactam sodium salt

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده تازوباکتام سدیم با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره Cas مواد شیمیایی درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد:

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت Tazobactam sodium salt

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی با دایا اکسیر فروش موادشیمیایی آزمایشگاهی  از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

تازوباکتام سدیم

2 دیدگاه در خرید تازوباکتام سدیم سیگما آلدریچ

    • دایا اکسیر says:

      سلام وقت شما هم بخیر
      لطفا استعلام خود را از طریق واتساپ یا تلگرام یا پیامک با شماره 09017777023 ارسال بفرمایید
      کارشناسان در ساعات اداری سریعا پاسخگو میباشند
      درصورت عدم دریافت پاسخ با شماره 02122327043 نماس حاصل فرمایید
      ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!