ماده شیمیایی آزمایشگاهی بایل بوین Bile bovine از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را مشاهده مینمایید.

فهرست مطالبی که در ادامه به آنها پرداخته شده است:

توضیحات بایل بوین

بایل بوین (صفرا گاو) یک محصول ترکیبی از چند ماده است که از محتویات مایع موجود در کیسه صفرا گاو استخراج می شود. محتویات کیسه صفرا شامل یک محلول زرد مایل به سبز می گردد که حدود ۷۰ درصد آن را نمک های صفراوی تشکیل می دهند. فسفولیپید، کلسترول، پروتئین و بیلی روبین دیگر ترکیب های مهم در مایع صفراوی هستند.

چیزی که بایل بویل را برای استفاده در میکروبیولوژی مهم و پر استفاده می کند وجود اسیدهای استروئیدی و نمک های صفراوی در مایع صفرا است. این اسیدها و نمک ها می توانند با اضافه شدن به محیط کشت باکتریایی یک محیط انتخابی برای رشد باکتری های روده ای ایجاد نمایند.

اسیدهای صفراوی موجود در بایل بویل با توجه به غلظت مورد استفاده می توانند اثر باکتریواستاتیک یا باکتریولیتیک داشته باشند. در غلظت‌های نسبتاً بالا، اسیدهای صفراوی خاصیت باکتری‌کشی واقعی دارند در حالی که در محلول‌های رقیق‌تر فقط از رشد میکروارگانیسم جلوگیری می‌کنند.

تجزیه غشا باکتری، کاهش Ph محیط و  کاهش ATP درون باکتری از جمله مسیرهای ضد باکتریایی اسیدهای صفراوی هستند. باکتری های فلور طبیعی روده غالبا با تجزیه این اسیدها می توانند به رشد خود ادامه دهند.

کاربرد بایل بوین

Bile bovine را می توان به عنوان یک عامل محدود کننده رشد به محیط کشت های مختلف اضافه نمود. در واقع با استفاده از Bile bovine یک محیط کشت میکروبی انتخابی تهیه می شود که می توان آن را برای جداسازی و مطالعه باکتری های روده ای و همچنین برخی از باکتری های بیماری زا به کار برد.

 

بایل بوین

Bile bovine رشد باکتری های گرم مثبت را مهار می کند و امکان رشد انتخابی را برای باکتری های گرم منفی فراهم می نماید. این ماده را می توان هم به محیط کشت های جامد (آگار دار) و هم محیط کشت های مایع (براث) اضافه نمود. برای مثال TCBS Agar یکی از شناخته ترین محیط های کشت باکتریایی است که در آن از نمک های صفراوی استفاده می شود. این محیط برای جداسازی گونه های V. cholerae و V. parahaemolyticus از مدفوع بسیار پرکاربرد است.

به علاوه در سال های اخیر مطالعات صورت گرفته نشان می دهند که می توان از اسیدها و نمک های صفراوی در تنظیم فلور روده استفاده نمود. Bile bovine را نیز می توان در این دست از تحقیقات استفاده کرد. جدا از بحث میکروبی،  Bile bovine در مطالعات سلولی نیز کاربرد دارد.  مطالعات مختلف نشان می دهند که نمک ها و اسیدهای صفراوی می توانند از تکثیر و تمایز سلول‌های لوسمی پرومیلوسیتی HL-60 جلوگیری کنند. این ویژگی در درمان و مدیریت برخی از سرطان ها بسیار مفید است.

مشخصات Bile bovine

نام محصولBile bovine
نام های مشابهOx gall powder
Catalog NoB3883
CAS Number۸۰۰۸-۶۳-۷
فرم ماده آزمایشگاهیdried, unfractionated
شرایط نگهداریStore in cool place
بسته بندی۲۵g,100g, 500g

فروش Bile-bovine

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده بایل بوین با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل فرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره Cas مواد شیمیایی درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد:

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Bile bovine

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق راههای ارتباطی با دایا اکسیر شرکت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی تماس حاصل نمایید.

 

ماده Bile bovine سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

2 دیدگاه در خرید ماده بایل بوین Bile bovine سیگما آلدریچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!