خرید ماده شیمیایی بدون واسطه از تولید کننده و وارد کننده اصلی باعث بهره‌ وری می شود که کلید اصلی موفقیت در بخش‌های صنعتی و تولیدی است، میگردد. در هرجائیکه بتوانید یک قدم یا چند ریال صرفه‌جویی کنید، فرصتی برای تقویت کارآیی شما پدیدار می‌شود.

از بین بردن واسطه یا هر فرآیند اضافی می‌تواند تاثیر بسزایی در شانس موفقیت کسب و کار شما داشته باشد. به همین دلیل، هنگامیکه شما نیاز به خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارید، باید نگاه جدی به خرید آن مواد شیمیایی به طور مستقیم از تولید کننده یا وارد کننده اصلی بی‌اندازید.

شرکت دایا اکسیر نماینده رسمی و وارد کننده اصلی ماده و مواد شیمیایی از بهترین برندهای بین‌المللی تولید کننده ددر این زمینه مانند نمایندگی سیگما آلدریچ  و نمایندگی شرکت مرک آلمان را دارد و شما با مراجعه به سایت شرکت دایا اکسیر به آدرس dayaexir.com می‌توانید برای خرید ماده شیمیایی بدون واسطه از تولید کنندگان اصلی بهترین برندهای بین‌المللی اقدام و در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید.

در این مطلب آموزشی قصد داریم در مورد جنبه های مختلف خرید مواد شیمیایی بدون واسطه (از نمایندگی های رسمی) بپردازیم

تا انتهای مطلب همراه ما باشید

مزایای خرید ماده شیمیایی بدون واسطه

اکنون برای مدیران پژوهشگاه‌های تحقیقاتی، مسئولان خرید دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و مدیران صنایع تولیدی و کارخانجات آسان‌تر است که به این منبع مراجعه کنند و مستقیماً مواد شیمیایی را از نمایندگی و فروشنده اصلی خریداری کنند.

اگر در مورد مراجعه بدون واسطه به تولیدکنندگان و واردکنندگان اصلی برای رفع نیازهای شیمیایی خود مردد هستید، در اینجا دلایل قانع کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد، چرا باید به شرکت‌های معتبر فروش مواد شیمیایی و شناخته شده‌ی واردکننده و فروشنده اصلی انواع مواد شیمیایی مراجعه نمود. از جمله شرکت دایا اکسیر که می‌تواند یکی از بهترین تصمیمات شما برای خرید ماده شیمیایی از بهترین برندهای بین المللی تولید کننده باشد.

خرید ماده شیمیایی ارزانتر

خرید ماده شیمیایی ارزانتر

در اینجا یکی از مهم‌ترین دلایل خرید ماده شیمیایی بدون واسطه از وارد کننده و فروشنده ارائه می‌شود. با مراجعه به مبدا فروش، همه واسطه‌های مختلف موجود در فرایند خرید سنتی مواد شیمیایی از بین می‌رود. هرکدام از این واسطه‌ها و توزیع کنندگان برای پرداخت هزینه‌های خود و سودآوری به قیمت نهایی می‌افزایند.

همچنین به دلیل اینکه شرکت دایا اکسیر چون وارد کننده، نماینده و فروشنده اصلی انواع برندهای معتبر و شناخته شده تولید کننده مواد شیمیایی چون سیگما آلدریچ است، به قیمت رسمی و مصوب محصولات این شرکت‌ها را می‌فروشد و خرید ماده شیمیایی از این شرکت ارزان و مقرون به صرفه است.

دریافت خدمات پس از فروش و پشتیبانی بهتر مشتری

وارد کنندگان اصلی و نمایندگان رسمی برندهای بین‌المللی تولید مواد شیمیایی چون دایا اکسیر، ملزم در ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مورد تایید آن برندها برای مشتریان هستند. به همین دلیل است که خرید ماده شیمیایی بدون واسطه از وارد کننده و فروشنده اصلی و رسمی تنها به معنای خرید با قیمت پایین‌تر و بهتر نیست.

در بسیاری از جهات، شما خدمات مشتری و پشتیبانی بسیار بهتری را نسبت به زمانی که مواد شیمیایی خود را با روش‌های سنتی خریداری می‌کردید، دریافت می‌کنید. با معامله و تجارت مستقیم از نماینده رسمی تولید کننده، می‌توانید خیلی سریعتر و آسانتر به اهداف خرید و استفاده از مواد شیمیایی نسبت به فرایند سخت و پیچیده خرید ماده شیمیایی از واسطه‌های مختلف برسید.

شما همچنین اطمینان حاصل می‌کنید که سفارشات شما در اسرع وقت به دستتان می‌رسد، زیرا مراحل کمتری در روند پذیرش سفارش تا ارسال آن وجود دارد. کار مستقیم با نماینده رسمی تولید کننده به این معنی است که احتمال کمتری برای تاخیر در دریافت سفارشات وجود خواهد داشت و کلیه سفارشات با رعایت کامل و دقیق زنجیره دمایی ماده می‌باشد. 

هنگامیکه مواد شیمیایی خود را از نماینده و وارد کننده رسمی و اصلی از تولید کننده خریداری می‌کنید، بسیاری از مشکلات و چالش‌های عادی که ممکن است در طی فرایند به وجود بیایند را از بین می‌برید.

به این دلیل که وقتی خرید ماده شیمیایی را بدون واسطه انجام می‌دهید، همیشه می‌دانید چه کسی در هر شرایطی پاسخگو است. این مسئله احتمال سردرگمی و تاخیر را کاهش می‌دهد و اطمینان می‌دهد که یک خط مستقیم برای رفع چالش‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات شما در فرایند خرید و ارسال مواد شیمیایی وجود دارد.

امکان کنترل و نظارت بیشتر

یکی از سخت‌ترین و چالش برانگیزترین مسئولیت‌ها برای مسئولان خرید دانشگاه‌ها، مدیران صنایع تولیدی و پژوهشگاه‌های تحقیقاتی، پیدا کردن یک فروشنده و توزیع کننده یا تامین کننده مناسب مواد شیمیایی است که بتواند تمامی نیازهای آن‌ها را برآورده کند. در اکثر اوقات، یک تامین کننده قادر خواهد بود تنها بخشی از نیازهای یک شرکت را برآورده کند و آن شرکت را وادار می‌کند تا برای برطرف کردن باقی نیازهایش به یک تامین کننده و تولید کننده دیگر مراجعه کند.

در این وضعیت ممکن است که برخی از سفارشات را که از شرکت‌های تامین کننده و توزیع کننده دیگر خریداری کرده‌اید، با سفارشات خریداری شده از سایر شرکت‌های اشتباه گرفته شود که در این صورت نه تنها از نظر مالی متضرر می‌شوید، بلکه مواد و محصولات شیمیایی از نظر کیفیت یکدست نمی‌باشند.

خرید ماده شیمیایی از وارد کننده و توزیع کننده اصلی مانند شرکت دایا اکسیر بدان معنی است که شما می‌توانید هر نوع ماده شیمیایی در هر میزان و حجم از هر برند بزرگ و معتبر بین‌المللی در زمان بسیار کمتری را پیدا کنید تا در اسرع وقت در هر مکانی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب و حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

خرید ماده شیمیایی

طریقه ثبت سفارش خرید ماده شیمیایی

شما می‌توانید با سهولت بیشتر از طریق ارتباط با نیروهای حرفه‌ای فروش شرکت دایا اکسیر سفارش خرید ماده شیمیایی مورد نیاز خود را ثبت کنید و مستقیماً با نیروها و نمایندگان پشتیبانی شرکت صحبت کنید تا مطمئن شوید که همه موارد مورد نیاز سفارشتان فراهم و تامین شده است.

در زمینه محصولات شیمیایی هیچ منبع اطلاعاتی موثق‌تر و پاسخگوتر از نمایندگان رسمی تامین کنندگان و توزیع کنندگان اصلی وجود ندارد. فرایند خرید ماده شیمیایی می‌تواند پیچیده و ناامید کننده باشد، اما قرار نیست همیشه این چنین باشد.

وقتی مواد شیمیایی را از شرکت دایا اکسیر به عنوان وارد کننده، فروشنده و نمایندگی اصلی و رسمی خریداری می‌کنید، بهره‌وری بیشتری کسب خواهید کرد و کل فرآیند خرید تسریع می‌یابد. بلافاصله تاثیرات صرفه‌جویی در زمان و هزینه خرید ماده شیمیایی از طریق این روش نسبت به روش‌های خرید قبلی مشاهده خواهید کرد که شما را ترغیب می‌کند هیچگاه به گذشته برنگردید وقتی آینده‌ای درخشان در انتظار شماست!

6 دیدگاه در مزایای خرید ماده شیمیایی بدون واسطه از نمایندگی رسمی چیست؟

  1. شیدا says:

    سلام
    ممنون بابت این توضیحاتتون
    میخواستم ببینیم لیست مواد شیمیایی هایی که موجود دارین رو کجا میتونم پیدا کنم

  2. . says:

    سلام من دو تا سوال داشتم یکی این که شرکت سیگما الدریچ دقیقا از چه سالی فعالیت خودش رو شروع کرده و اینکه قیمت محصولاتتون رو از چه بخشی از سایت می تونم پیدا کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!