محیط کشت ام آر اس براث MRS broth از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را بخوانید.

توضیحات محیط کشت ام آر اس براث

محیط های ام آر اس لاکتوباسیل ها بر اساس فرمولاسیون deMan، Rogosa و Sharpe با اندکی تغییر می باشند و محیط رشد کلیه لاکتوباسیل ها در حفره دهان، محصولات لبنی، غذاها، مدفوع و سایر منابع میباشند.

ام آر اس براث یک محیط کشت انتخابی است که جهت رشد لاکتوباسیل ها و همچنین برای بیان پروتئین کارآمد بسیاری از پروتئین های لاکتوباسیلوس در مطالعات آزمایشگاهی طراحی شده است.

ام آر اس براث در pH 5.7 جهت مصارف میکروبیولوژی میباشد و تحت مقادیر pH بالاتر کاهش رشد کشت سویه‌های ویژه لاکتوباسیل‌ نشان داده شده است

کاربرد محیط کشت ام آر اس براث

آزمایش لاکتوباسیلوس ام آر اس براث برای آزمایش تولید گاز توسط میله های گرم مثبت در محیط حاوی گلوکز استفاده می شود.

این محیط باعث رشد لاکتوباسیل ها در حفره دهان، محصولات لبنی، غذاها، مدفوع و … می شود و برای تعیین این موضوع که آیا یک موجود زنده در طی تخمیر گلوکز گاز تشکیل می دهد یا خیر. برخی از گونه های لاکتوباسیلوس و لوکونوستوک گاز تولید میکنند.

مشخصات محیط کشت  MRS broth 

کاتالوگ نامبر۱.۱۰۶۶۱
نام لاتینMRS broth
نام فارسیام آر اس براث
گرید مادهfor the isolation, cultivation, and enrichment of Lactobacillus species
شرایط نگهداریدمای اتاق
برندهای موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشت MRS broth  

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت ام آر اس براث با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت محیط کشت MRS broth

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

ام آر اس براث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!