یکی از محصولات موجود در سایت مرک آلمان، ماده شیمیایی آزمایشگاهی کلروبنزن (Chlorobenzene )میباشد که تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخوانید.

توضیحات کلروبنزن Chlorobenzene

کلروبنزن یک ترکیب آلی آروماتیک با فرمول شیمیایی C6H5Cl است. این مایع بی رنگ و قابل اشتعال یک حلال رایج و یک واسطه پرکاربرد در ساخت سایر مواد شیمیایی است که برای اولین بار در سال ۱۸۵۱ از طریق کلریناسیون‌ بنزن در حضور مقداری کاتالیزور اسید لوئیس مانند کلرید آهن، دی کلرید گوگرد و کلرید آلومینیوم بدون آب تولید شد.

کاربرد کلروبنزن Chlorobenzene

کاربرد عمده کلروبنزن به عنوان واسطه در تولید کالاهایی مانند علف کش ها، مواد رنگزا و لاستیک است. کلروبنزن همچنین به عنوان یک حلال با جوش بالا در بسیاری از کاربردهای صنعتی و آزمایشگاهی مانند ساخت چسب ها، رنگ ها، پاک کننده های رنگ، پولیش ها، رنگ ها و داروها استفاده می شود.

مشخصات کلروبنزن Chlorobenzene

کاتالوگ نامبر۸.۰۱۷۹۱
نام لاتین Chlorobenzene
نام فارسیکلروبنزن
نام مشابهChlorobenzene, Phenyl chloride
Cas no۱۰۸-۹۰-۷
فرمول شیمیاییC6H5Cl
گرید مادهfor synthesis
وزن مولکولی۱۱۲.۵۶
شرایط نگهداری۲-۳۰°C

نحوه خرید کلروبنزن Chlorobenzene

شرکت دایا اکسیر نمایندگی شرکت مرک در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده Chlorobenzene با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت  Chlorobenzene

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

کلروبنزن

2 دیدگاه در فروش کلروبنزن Chlorobenzene مرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!