محیط کشت سیمون سیترات آگار (SIMMONS citrate agar) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات محیط کشت سیمون سیترات آگار

این محیط کشت حاوی آمونیوم دهیدروژن فسفات می‌باشد که به‌عنوان تنها منبع نیتروژن عمل می‌کند. همچنین سدیم سیترات نیز به‌عنوان تنها منبع کربن به‌کاررفته است. ارگانیسم‌هایی که قابلیت مصرف آمونیوم دهیدروژن فسفات و سیترات را دارند به طور نامحدود می‌توانند در این محیط کشت رشد کنند. بروموتیمول بلو به‌عنوان اندیکاتور PH در این محیط کشت به کار می‌رود.
مصرف سیترات باعث تولید آلکالین کربنات شده که باعث تغییر رنگ آبی تیره در آگار می‌شود. درصورتی‌که میکروارگانیسم قابلیت متابولیزه کردن سدیم سیترات را نداشته باشد، محیط کشت به رنگ سبز باقی می‌ماند.

کاربرد محیط کشت سیمون سیترات آگار

سیترات تنها عامل کربن‌دار در این محیط کشت است؛ بنابراین از این محیط کشت برای تعیین قدرت باکتری‌هایی که توانایی استفاده از سیترات و رشد در این محیط را دارند مانند اشریشیاکلای و انتروباکتر آئروژنز در محیط آزمایشگاه استفاده می‌شود.

مشخصات محیط کشت سیمون سیترات آگار

نام لاتینSIMMONS citrate agar
نام فارسیمحیط کشت سیمون سیترات آگار
برندهای موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم- ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشت سیمون سیترات آگار

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت سیمون سیترات آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت محیط کشت سیمون سیترات آگار

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

سیمون سیترات آگار

2 دیدگاه در خرید محیط کشت سیمون سیترات آگار مرک و کیولب

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      اگر منظور شما محیط سیمون سیترات است جهت دریافت قیمت با شماره 02122327043 تماس حاصل فرمایید اگر منظور شما قیمت متوسطی برای محیط کشت هاست که همچین قیمتی وجود ندارد و هر محیط، قیمت منحصر به خود را دارد از این رو در ابتدا میبایست نام محیط را بدانید سپس جهت استعلام قیمت با کارشناسان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!