محیط کشت تریپتیک سوی آگار از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را بخوانید.

توضیحات محیط کشت تریپتیک سوی آگار

تریپتیک سوی آگار یک محیط کشت عمومی برای کشت، جداسازی میکروارگانیسم‌های سخت یا غیر مستعد و همچنین برای نگهداری از کشت انبار است. این محیط به روش فیلتر غشایی برای پیش کشت و شمارش (E. coli) acc استفاده می شود و برای کشت هوازی و بی هوازی مناسب است.

کاربرد محیط کشت تریپتیک سوی آگار

تریپتیک سوی آگار از رشد طیف گسترده ای از ارگانیسم ها مانند نایسریا، لیستریا و بروسلا و غیره پشتیبانی می کند. تریپتون سوی براث با افزودن دکستروز، کلرید سدیم و آگار برای کشت سالمونلا تیفی توصیه می شود. این محیط در میکروبیولوژی برای باکتری های هوازی و بی هوازی کم تقاضا استفاده می شود. TSA یک محیط همه کاره و غیر انتخابی است که مواد مغذی کافی برای رشد طیف گسترده ای از میکروارگانیسم ها را فراهم می کند.

مشخصات محیط کشت Tryptic Soy agar

کاتالوگ نامبر۱.۰۵۴۵۸
نام لاتین GranuCult® Tryptic Soy agar
نام فارسیتریپتیک سوی آگار
گرید مادهEP, USP, JP, ISO 11133, FDA (BAM)
شرایط نگهداریدمای اتاق
برندهای موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشت TSA

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت تریپتیک سوی آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت محیط کشت Tryptic Soy agar

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

تریپتیک سوی آگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!