نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران به شرکتی گفته می شود که به صورت تخصصی، مسئولیت فروش انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی با برند سیگما آلدریچ در تهران را برعهده دارد. همان طور که می دانید مواد شیمیایی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ جزو برندهای معروف در جهان شناخته شده است. درصد خلوص تمام مواد شیمیایی سیگما آلدریچ، بیشتر از ۹۹ درصد و با کیفیت بسیار عالی بوده و جزو بهترین مواد آزمایشگاهی برای مطالعات تحقیقاتی و آزمایشگاه های کنترل کیفیت در شرکت ها و صنایع هستند. تقریباً در هر شرکت دانش ‌بنیان، کارخانه و در تمام دانشگاه ها می توانید یک یا چند دسته ای از انواع مواد شیمیایی سیگما آلدریچ را پیدا کنید. خرید مطمئن مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق شرکت نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران  برای تمام مراکز و موسسات اهمیت دارد.

با توجه به توضیحات فوق، شهرت و اعتبار شرکتی که به عنوان شرکت نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران  فعالیت می‌ کند، تضمین کننده موفقیت او در بازار خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. مواد شیمیایی سیگما آلدریچ در دسته های مختلف طبقه بندی می شود. در مقالاتی که قبلاً منتشر کرده‌ایم به دسته بندی کاملی از انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی پرداخته ‌ایم؛ حلال های شیمیایی، مواد شیمیایی جامد، نمک های معدنی و ترکیبات آلی، همگی جزو محصولات ارائه شده توسط برند سیگما آلدریچ هستند.

در تمام کشورهای جهان، شعب فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ موجود می باشد. مرکز نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران، تامین کننده و توزیع کننده انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای مصرف کنندگان است. در ادامه مطلب، ابتدا یک طبقه بندی برای مواد شیمیایی سیگما آلدریچ انجام می دهیم و سپس خرید و فروش این محصولات در بازار را بررسی می کنیم.

انواع محصولات در نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران 

  • اسیدها: به موادی گفته می ‌شود که به طور معمول میزان PH آنها کمتر از ۷ باشد.
  • مواد قلیایی: به موادی گفته می ‌شود که به طور معمول میزان PH آنها بیشتر از ۷ باشد.
  • پلیمرهای زیستی یا بیوپلیمرها: به موادی گفته می شود که در داخل سلول ها و اندام های زیستی وجود دارند. پروتئین ها و مولکول های درشت نظیر DNA در حقیقت جزو پلیمرهای زیستی طبقه ‌بندی می‌شوند. بیوپلیمرها به طور طبیعی جزو محصولات ارائه شده در نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران نیستند اما این شرکت توانسته است کیت های تشخیصی و محلول های استخراج کننده DNA و سلولهای زیستی را به طور کامل برای آزمایشگاه های تحقیقاتی و دانشگاه ‌ها فراهم کند.
  • ترکیبات بر پایه کربن: به ترکیباتی گفته می‌شود که دارای ساختار کربنی است. زغال یا پودر جامد کربن اکتیو یا کربن فعال در حقیقت یک بستر جامد است که از آن به عنوان جاذب در روش های استخراج تجزیه ای استفاده می شود.
  • ·        کاتالیست ها: به موادی گفته می ‌شود که به عنوان یک ماده در واکنش های شیمیایی شرکت می کنند و موجب سرعت انجام واکنش می ‌شوند اما خود در واکنش مصرف نمی شوند. ترکیبات کاتالیست یا کاتالیزور شبیه آنزیم ها در بدن موجودات زنده عمل می کنند.
  • ·        ترکیبات کلرید: ترکیباتی هستند که در ساختار آنها  اتم کلر یا بنیان کلرین وجود دارد.
  • ترکیبات هیدراته: به ترکیباتی گفته می شود که معمولاً یک یا چند مولکول آب در داخل ساختار مولکولی آنها مشاهده می ‌شود. ترکیبات معدنی بسیاری وجود دارند که به عنوان مواد اولیه در سنتزهای شیمیایی در آزمایشگاه ها مصرف می شوند. به طور مثال، اسید سیتریک آبدار یا اسید استیک، هر دو از اسیدهای آلی هستند و به طور معمول دارای مقادیر مشخصی آب در داخل ساختار خود می باشند. البته اسیدهای بدون آب یا اسیدهای دهیدراته نیز برای تحقیقات استفاده می شوند.
  • ·        ترکیبات شیمیایی هیدروکربن: به ترکیباتی گفته می شود که در ساختار مولکولی آن هیدروژن، کربن و  در برخی موارد اتم اکسیژن وجود دارد. حلال های شیمیایی نظیر تولوئن، زایلن و ترکیباتی نظیر هگزان، اوکتان، استون، استالدهید، بنزن  و نظایر اینها جزو هیدروکربن ها محسوب می شوند. این ترکیبات در نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران ارائه می شند.
  • نمک های معدنی: به ترکیباتی گفته می‌شود که در ساختار آنها یک بنیان کاتیون و یک بنیان آنیون وجود دارد. تمام نمک های نیترات، سولفات، فسفات، آلومینات، کربنات، کلرید، سولفید، فلورید و… از نمک های فلزاتی نظیر کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم، آهن، مس، سرب، نیکل وانادیوم و ….، نمونه هایی از نمک های معدنی هستند. نمک های معدنی متداول ترین و پرفروش ترین محصولات در نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران می باشند. اغلب این نمک ها به صورت جامد کریستالی سفید رنگ یافت می شوند و در برخی موارد نمک ‌های فلزات معدنی به صورت جامدات رنگی وجود دارند.

خرید آنلاین از نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران 

امکان خرید و سفارش مواد شیمیایی آزمایشگاهی از مراکز نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین  فراهم شده است. در حالی که کسب و کارهای آنلاین حضور خود را در فضای اینترنت پررنگ تر می سازند، شرکت های بازرگانی و شرکت های فعال در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی نیز از این بازار غافل نشده اند. در وب سایت های شرکت های تجاری می توانید انواع محصولات و مواد شیمیایی سیگما آلدریچ را انتخاب کرده و آنها را سفارش دهید.

خرید آنلاین انواع محصولات شیمیایی از نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران اصول و قواعد خاص خود را دارند. به عنوان یک مشتری باید به اعتبار و قانونی بودن فعالیت نمایندگی فروش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ توجه کنید. اعتبار وبسایت ها معمولاً از طریق نماد اعتماد الکترونیکی تایید شده است. به این علامت توجه داشته باشید.

اگر می خواهید یک ماده شیمیایی را خریداری کنید اما آن را در وب سایت های اینترنتی  پیدا نمی کنید، حتماً با نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران تماس بگیرید؛ مشخصات ماده شیمیایی، درصد خلوص و ویژگی هایی را که در نظر دارید برای کارشناسان فروش تشریح کنید. این مرکز نمایندگی وظیفه دارد خدمات تامین مواد شیمیایی – اگر موجود نباشد – را برای مشتری ارائه دهد.

شرکت دایا اکسیر“، نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران، یک مرکز معتبر و تخصصی است که محصولات با کیفیت مواد شیمیایی آزمایشگاهی از برند سیگما آلدریچ را برای مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها تامین نموده است. برای ثبت سفارش خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ می توانید از طریق وب سایت شرکت اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش در این باره گفتگو نمایید.

2 دیدگاه در نمایندگی مواد شیمیایی سیگما در تهران و خدمات فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!