ماده شیمیایی آزمایشگاهی Benzonase Nuclease از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات Benzonase Nuclease

Benzonase Nuclease با مشخصات HC, Purity > 99% ، یک اندونوکلئاز ژنتیکی از Serratiamarcescens است. این ماده تمام اشکال DNA وRNA (تک رشته، دو رشته ای، خطی و دایره ای) را کاهش می دهد و هیچ گونه پروتئولتیکیکی ندارد.Benzonase Nuclease بدون پروتئاز قابل تشخیص است و فعالیت خاصی دارد که از پروتئین ۱ × ۱۰۶ U / mg تشکیل شده است. ۹۹٪ puritygrade برای اندوتوکسین ها آزمایش می شود و حاوی <0.25 EU / 1000 واحد است. این محصول در محلول فیلتر شده با ۰.۲ میکرومتر در ۵۰٪ گلیسرول عرضه می شود. در دما منفی۲۰ درجه سانتیگراد نگهداری میگردد.

کاربردهای Benzonase Nuclease

این ماده در طیف گسترده ای از شرایط موثر است و فعالیت خاصی دارد. این آنزیم تبدیل اسیدهای نوکلیکیک را به ۵ ال مونوفسفات ترمیم شده از الیگونونوکلئوتید ۲ تا ۵ پایه (زیر حد هیبریداسیون) که کاملا مناسب برای حذف اسیدهای نوکلئیک از پروتئین های ترکیبی می باشد، فراهم می سازد که مطابق با دستورالعمل های FDA برای آلایندگی اسید نوکلئیک می باشد.

توانایی بنزناز در هیدرولیز کردن اسیدهای نوکلئیک باعث می شود آنزیم یک انتخاب عالی برای کاهش ویسکوزیته برای کاهش زمان پردازش و افزایش عملکرد پروتئین باشد. به عنوان مثال، آنزیم با BugBuster® و Propulsion® Reagents در استخراج پروتئین BugBuster® سازگار است و بنابراین می تواند همراه با این عوامل برای حذف ویسکوزیته و حذف اسیدهای نوکلئیک از عصاره E. coli اضافه شود.

مشخصات Benzonase Nuclease

 

فروش ماده آزمایشگاهی

کمپانی سازنده

شرکت سیگما آلدریچ  Sigma Aldrich

مرکز فروش مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ         

شرکت دایا اکسیر

راهنمای مشخصات ماده شیمیایی

نام محصول

Benzonase Nuclease HC, Purity > 99%

Catalog No

۷۱۲۰۶

گرید ماده آزمایشگاهی

Effective Viscosity Reduction and Removal of Nucleic Acids from protein solutions

شرایط نگهداری

۲۰C-

بسته بندی

۲۵ku

نحوه خرید Benzonase Nuclease

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی Benzonase Nuclease HC, Purity > 99% با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Benzonase Nuclease

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

Benzonase Nuclease

یک دیدگاه در خرید Benzonase Nuclease 99% سیگما آلدریچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!