هر کسی که در زمینه ابزار و مواد آزمایشگاهی فعالیت می کند، از این مسئله اطلاع دارد که محصولات سیگما آلدریچ بهترین کیفیت را در بین محصولات شرکت های دیگر دارد و در سطح جهانی فعالیت می کند. شرکت تولیدی سیگما آلدریچ از ترکیب چندین شرکت تولیدی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و ابزار مربوط به آن تشکیل شده است که همگی از شرکت های مطرح و دارای تولیدات باکیفیت بوده اند. از این رو محصولات نهایی که این شرکت دارد نبض بازار را در دست گرفته است. نمایندگی سیگما آلدریچ در کشورهای مختلف فعال است و در کشور ما نیز نمایندگی های مجازی از سیگما آلدریچ در حال فعالیت هستند. در این مطلب به نکاتی که در مورد خرید مواد شیمیایی سیگما از نمایندگی ها باید دقت کنید را آورده ایم 

نمایندگی سیگما آلدریچ چگونه فعالیت می کند؟

هر شرکت تولیدی برای این که بتواند محصولات خود را به صورت اصل به بازار عرضه کند، باید نمایندگی های خود را در شهرها و کشورهای مختلف بگستراند. این نمایندگی ها محصولات را از شرکت های تولیدی به صورت مستقیم یا با واسطه وارد می کنند و بدین صورت محصولاتی کاملاً اصل و با کیفیت به مشتریان ارائه می دهند. از این رو نه تنها اعتبار خود را بین مشتریان آن محصول افزایش می دهند بلکه خدمات پس از فروش و گارانتی را هم می توانند به کمک شرکت های تولید کننده تأمین کنند.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران نیز فعال است و این امکان را به شرکت تولیدی سیگما آلدریچ داده است که یک واسطه مطمئن برای عرضه محصولات خود و رساندن آن ها به دست مشتریان داشته باشد. این امر سبب می شود تا اعتبار محصولات شرکت با اجناس تقلبی و غیر اصل زیر سؤال نرود.

نمایندگی ها باید مجوزهای لازم را از شرکت تولید کننده دریافت کنند و بدین صورت تحت نظارت آن ها کار کنند. از این رو محصولات آن ها با قیمت و کیفیت مصوب شرکت به فروش می رسد و نباید در این زمینه تخطی صورت گیرد.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران محصولات این شرکت را وارد می کند و آن را به دست مشتریان می رساند. همچنین تمام اصول مربوط به حمل و نگهداری این گونه مواد که ممکن است اکثراً دارای محدودیت هایی باشند نیز در آن ها رعایت می شود.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

وظایف نمایندگی و مرکز فروش سیگما آلدریچ در ایران 

نمایندگی ها برای این که بتوانند شروع به کار کنند، باید از مراکز اعطای نمایندگی یک شرکت مجوز دریافت کنند و آموزش های لازم را در زمینه واردات و عرضه محصولات دریافت کنند. سیگما آلدریچ به عنوان یک شرکت تولیدی مطرح و جهانی حساسیت های زیادی روی بخش توزیع خود دارد تا بتواند همیشه خوش نام باقی بماند. از این رو مرکز فروش سیگما آلدریچ یا نمایندگی های مجاز آن باید شرایط لازم را داشته باشند.

وظایف این نمایندگی ها مشخص است. با توجه به این که محصولات سیگما آلدریچ طیف وسیعی از مواد آزمایشگاهی و ابزار مربوط به آن را در بر می گیرد، نحوه نگهداری، توزیع و حمل آن ها مشخص است. نمایندگی ها باید اطلاعات لازم را در این مورد به طور کامل به مشتری ارائه دهند.

هر نمایندگی می تواند مدت زمان خاصی را برای برگشت محصولات آسیب دیده و با کیفیت پایین مشخص کند. از این رو باید خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشند و نگرانی مشتری را از بابت برگشت هزینه ها در مواقعی که محصول کیفیت لازم را ندارد رفع کند.

نمایندگی سیگما آلدریچ محصولات خود را با قیمت و کیفیت واقعی به فروش می رساند و به مشتریان خود اطمینان خاطر می دهد که محصول اصل دریافت می کنند.

نمایندگی مواد آزمایشگاهی
نمایندگی مواد آزمایشگاهی

مزیت خرید سیگما آلدریچ از نمایندگی

هنگامی که از یک محصول مطرح جهانی صحبت می کنیم، احتمالاً باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که افراد زیادی در این زمینه ممکن است فعالیت غیر مجاز داشته باشند و اقدام به تولید محصولات با کیفیت پایین با بسته بندی و نام برند کنند. به همین علت است که پیدا کردن یک محصول اصل از برندی پرطرفدار ممکن است با شک همراه باشد.

البته روش های خریدی وجود دارد که می توان برای خرید اقدام کرد و از این که محصولات و مواد آزمایشگاهی با کیفیت و اصل دریافت می کنید اطمینان خاطر داشته باشید.

خرید از مراکز معتبری مانند نمایندگی مجاز و مرکز فروش سیگما آلدریچ این امکان را به شما می دهد تا از خرید یک محصول اصل مطمئن باشید.

علاوه بر این نمایندگی ها مشاوره رایگان به شما ارائه می دهند تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را در انواع با کیفیت و مرغوب تهیه کنید. همچنین با توجه به این که درجه خلوص مواد آزمایشگاهی در درجات مختلفی تهیه می شوند، می توان با مشاوران و کارشناسان فروش در نمایندگی سیگما آلدریچ ارتباط برقرار کرد و با توجه به نیاز خود نوع مناسبی از مواد آزمایشگاهی را تدارک دید.

شرکت سیگما آلدریچ
شرکت سیگما آلدریچ

دایا اکسیر بهترین نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

شرکت های متعدد و مراکز فروش سیگما آلدریچ زیاد هستند؛ اما همانطور که گفته شد باید دقت داشته باشید که استفاده از خدمات نمایندگی می تواند به شما اطمینان خاطر بدهد که محصولی اصل و دارای ضمانت تهیه می کنید.

دایا اکسیر یک شرکت معتبر وارد کننده و توزیع کننده انواع مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ و همچنین نمایندگی مرک در ایران است که در آزمایشگاه های مؤسسات علمی و تحقیقی و حتی شرکت های تولید کننده و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در دانشگاه ها و آزمایشگاه های رشته های مختلفی مانند مهندسی مواد، شیمی، فیزیک، زیست شناسی و … در مقاطع مختلف نیاز به استفاده از این مواد وجود دارد.

دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران است که به علت سابقه خوبی که در این زمینه دارد توانسته است بسیاری از مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه های معتبر و بزرگ کشور را در لیست مشتریان خود داشته باشد. در این شرکت امکان استفاده از خدماتی مانند مشاوره رایگان، خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات اصل و … نیز وجود دارد که خرید را برای شما راحت تر می کند.

شرکت دایا اکسیر به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران برای نگهداری و حمل مواد شیمیایی نیز به مشتریان خود کمک می کند و راهنمایی های مورد نیاز را در این زمینه به آن ها ارائه می دهد. شما میتوانید از طریق خرید آنلاین مواد شیمیایی نیز از خدمات دایا اکسیر بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!