سیگما آلدریچ نامی است که اکثر افراد فعال در زمینه آزمایشگاه ها آن را می شناسند و از آن به عنوان یک محصول با کیفیت و مرغوب در آزمایشگاه های خود استفاده می کنند. استفاده از لوازم و مواد آزمایشگاهی استاندارد همیشه دغدغه محققان در زمینه های مختلف بوده است. از این رو سعی می کنند از برندهایی استفاده کنند که بتواند کیفیت بالایی را برای آن ها تضمین کنند. با ما همراه باشید تا یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای مطرح در دنیا یعنی محصولات سیگما آلدریچ را مورد بررسی قرار دهیم.

شرکت تولیدی محصولات سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ در اصل از ادغام دو شرکت تولیدی آمریکایی که در زمینه تولید محصولات شیمیایی و شیمیایی صنعتی فعالیت می کردند ایجاد شده است. این شرکت بزرگ دارای رشد چشمگیری در زمینه تولید مواد آزمایشگاهی، بیوشیمیایی، کیت تحقیقاتی، محصولات ارگانیک و … دارند. این شرکت در سال ۱۹۷۵ از ادغام شرکت های سیگما و آلدریچ شروع به کار کرد و در سطح جهانی فروش بسیار بالایی را از آن خود کرد. در سال ۲۰۱۴ نیز این شرکت با شرکت مرک آلمان ادغام شد و به یک مجموعه قدرتمند در جهان تبدیل شدند. در حال حاضر این شرکت در ۳۵ کشور جهان کارمند دارد و روز به روز وسعت کار خود را افزایش می دهد.

مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ
مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ اصل

کیفیت بالای محصولات برای آزمایشگاه ها بسیار مهم است و درصد خطای بسیار ناچیز نیز می تواند بر نتیجه آزمایش های مهم تحقیقاتی تأثیر به سزایی داشته باشد. از این رو اکثر متخصصین در این زمینه از خرید مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ بهره می برند؛ زیرا از کارایی آن اطلاع دارند.

انواع محصولات و مواد سیگما آلدریچ

محصولات آزمایشگاهی شامل طیف وسیعی از مواد مختلف است. با توجه به این که آزمایشگاه در چه حیطه ای فعالیت کند، مواد متفاوتی را نیاز دارند. در حال حاضر محصولات شرکت سیگما آلدریچ و مرک شامل بیش از ۳۰۰۰۰۰ محصول است که در ۶۵ سایت تولیدی وجود دارند. در بین محصولات این شرکت بزرگ، انواع مواد شیمیایی، بیوشیمیایی، آلی، معرف های مواد پیشرفته، ایزوتوپ های پایدار، شیمی دارویی، علوم مواد و … را در بر می گیرد. از این رو جزو هر گروهی که باشید باز هم مواد آزمایشگاهی مورد نیاز برای آزمایشگاه تان در بین تولیدات این شرکت پیدا می شود. با توجه به این که اکثر آزمایشگاه های مقاطع ارشد و دکتری به محصولاتی مرغوب و دارای درجه خلوص بالا نیاز دارند، دانشگاه های بزرگ کشور بیشترین مشتریان محصولات سیگما آلدریچ را تشکیل می دهند. این محصولات در بسته بندی های مناسب و بسته به نوع مواد نگهداری می شوند و تمام نکات کاربردی و امنیتی مربوط به هر ماده بر روی بسته بندی آن یا شماره کاتالوگ محصول همراه وجود دارد.

انواع محصولات سیگما الدریچ
انواع محصولات سیگما الدریچ

مزایای استفاده از مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ

همانطور که گفته شد مواد آزمایشگاهی با برند سیگما آلدریچ جزو بهترین موادی هستند که نه تنها در کشور بلکه در سطح جهانی دارای ارزش بالایی هستند. اگر از برندهای نامرغوب استفاده شود، درجه خلوص روی بسته بندی ممکن است با درجه خلوص واقعی مواد آزمایشگاهی شیمایی یکی نباشد یا ویژگی های آن واقعی نباشد. از این رو در یک آزمایش مشکلات متعددی را می تواند به وجود آورد و در نتیجه تحقیقات تأثیر منفی خواهد داشت. با توجه به اهمیت موضوع، شرکت سیگما آلدریچ محصولات خود را بر پایه استانداردهای مورد نیاز برای آزمایشگاه های حساس اروپایی و آمریکایی تدارک دیده است و این امر سبب می شود تا بتوانید با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید. نشانگرهای مختلفی که در بین تولیدات سیگما آلدریچ وجود دارند دارای حساسیت بسیار بالایی هستند و این امر به نتیجه بهتر و دقیق تر آزمایش ها می انجامد.

خرید مواد آزمایشگاهی سیگما الدریچ به صورت عمده و جزئی

آزمایشگاه های موجود در مراکز آموزشی و تحقیقاتی مختلف به مواد مختلفی برای رشته های تحصیلی و مقاطع گوناگون نیاز دارند. از این رو خرید عمده محصولات آزمایشگاهی همیشه در لیست خرید آن ها وجود دارد. به علت حجم کار بالا در آزمایشگاه ها، مدیران این مؤسسات سعی می کنند از گزینه خرید عمده استفاده کنند. همچنین با شرکت های وارداتی مطرح و خوش سابقه برای تأمین مواد مورد نیاز خود قرارداد ببندند. در این صورت نیازی به خرید مجدد در بازه زمانی کم ندارند. خرید عمده به آن ها کمک می کند تا هزینه مناسب تری را برای خرید و حمل و نقل این مواد بپردازند. از این رو بهترین گزینه برای موسساتی است که همیشه به محصولاتی خوب و باکیفیت آزمایشگاهی مانند محصولات سیگما آلدریچ نیاز دارند.

خرید مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ
خرید مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ

خرید محصولات سیگما آلدریچ از شرکت دایا اکسیر

همانطور که گفته شد، محصولات سیگما آلدریچ در بازار جهانی ارزش کیفی بالایی دارد و همین امر سبب شده است جای خود را در بازارهای جهانی به خوبی باز کند. واردات این محصولات نیز توسط شرکت های مطرح ایرانی به داخل کشور انجام می گیرد. یکی از شرکت های با سابقه و معتبر که در این زمینه فعالیت می کند، شرکت دایا اکسیر است که انواع محصولات و مواد آزمایشگاهی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شرکت دایا اکسیر امکان خرید عمده را برای مشتریان خود فراهم کرده است و به علت اعتبار بالایی که دارد توانسته است بسیاری از شرکت های بزرگ و دانشگاه های معتبر را در لیست مشتریان خود داشته باشد. مشاوران گروه دایا اکسیر به مدیران مؤسسات تحقیقاتی و علمی کمک می کنند تا بهترین مواد آزمایشگاهی را بر اساس نیاز و حیطه کاری خود انتخاب کنند. همچنین مقدار مورد نیاز، نحوه نگهداری، قیمت مواد و … را نیز می توان از این طریق مورد بررسی قرار داد. می توانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در مورد خرید عمده و جزئی محصولات سیگما آلدریچ به دست آورید. در صورتی که نیاز دارید به صورت مستمر خرید انجام دهید این امکان برای شما فراهم شده است که با شرکت قرارداد ببندید و در خریدهای بعدی با یک تماس مواد مورد نیاز برای شما ارسال گردد. شرکت دایا اکسیر محصولات سیگما آلدریچ را به مشتریان ارائه می دهد و همین امر سبب می شود تا نگرانی از بابت نتایج تحقیقات به مراتب کمتر شود.

خریداران محترم می توانند درخواست قیمت ماده مورد نظر خود را از طریق راه های ارتباطی زیر ارسال نمایید

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!