ماده شیمیایی آزمایشگاهی لیتیم کربنات (Lithium carbonate) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربردها، مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات لیتیم کربنات (Lithium carbonate)

لیتیم کربنات در رده درمانی داروهای تثبیت‌کننده خُلق استفاده میگردد و داروهای این رده درمانی گروهی از داروها هستند که برای درمان اختلالات خُلقی بکار میروند.اختلال خلقی (به انگلیسی: mood disorder) به نوعی از اختلالات روانی اطلاق می‌شود که با تجربه افسردگی یا شیدایی (یا هر دو) تعریف می‌شود.

مکانیسم اثر لیتیوم کربنات به درستی مشخص نیست ولی احتمالاً یون لیتیوم به دلیل شباهت با یون سدیم در عملکرد پمپ غشایی سدیم ایجاد اختلال می‌نماید.

کاربرد لیتیم کربنات

کاربرد ماده لیتیم کربنات در زمینه داروسازی می باشد و این دارو در درمان مرحله مانیک اختلالات دو قطبی (بیماری مانیک دپرسیو) استفاده میگردد. لیتیوم کربنات برای درمان بیماری دوقطبی، روان‌پریشی و پروفیلاکسی در مانیا به کار می‌رود.

مشخصات لیتیم کربنات (Lithium carbonate)

 

 

فروش ماده آزمایشگاهی

کمپانی سازنده

شرکت مرک Merck

نمایندگی فروش مرک

شرکت دایا اکسیر جم

راهنمای مشخصات ماده آزمایشگاهی

نام محصول

Lithium carbonate

Catalog No

۱.۰۵۶۷۰

CAS Number

۵۵۴-۱۳-۲

فرمول شیمیایی

CLi₂O₃

گرید ماده

EMPLURA®

چگالی

۲.۱g/cm3

وزن مولکولی

۷۳.۸۹g/mol

شرایط نگهداری

          Store at +5°C to +30°C

 

نحوه خرید لیتیم کربنات

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت و انواع محلول بافر با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Lithium carbonate

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

کاربرد لیتیم کربنات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!