ماده شیمیایی آزمایشگاهی تریپسین (Trypsin) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربردها، مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

اگر مایل هستید می توانید فایل صوتی این مطلب را گوش دهید.

 

تریپسین (Trypsin) چیست؟

تریپسین شامل یک پلی پپتید زنجیره ای از ۲۲۳ آمینو اسید باقی مانده است که توسط حذف هگزاپپتید N-ترمینال از تریپسینوژن تولید می شود که در پیوند پپتید Lys-lele شکسته می شود. توالی اسیدهای آمینه توسط ۶ پل دی سولفید متصل شده است.  فرم اولیه ترپسین، بتا ترپسین است. بتا تریپسین را می توان به صورت آلفا تیپسین تولید کرد و باقیمانده Lys-Ser را از بین می برد. این ماده عضو خانواده پروتئاز سریین است.

این آنزیم یک اندوپپتیداز است لذا پروتئینها را از وسط به پلی پپتیدها تجزیه میکند. Trypsin یک سرین پروتئاز است. تریپسین به ویژه پیوندهای لیزین و آرژنین را میشکند. این آنزیم از پانکراس بخصوص بر اثر تحریک کوله سیستوکینین به دئودنوم ترشح می‌شود.

کاربرد تریپسین

این ماده  برای هضم پپتید ها، با نسبت ۱:۱۰۰ تا ۱:۲۰ (تریپسین: پپتید) استفاده می شود. استفاده معمول از این محصول در برداشتن سلولهای پایدار از یک سطح کشت است. غلظت تریپسین جهت خارج کردن سلول ها از زیربست، عمدتا وابسته به نوع سلول و سن کشت است. Trypsinها برای تعلیق مجدد سلول ها در کشت سلولی و در تحقیقات پروتئومیک برای هضم پروتئین های مختلف در ژل مورد استفاده قرار میگیرد. سایر برنامه های کاربردی  شامل ارزیابی کریستالیزاسیون با تکنیک های مبتنی برغشا می باشد.

مشخصات ماده تریپسین

فروش ماده آزمایشگاهی

کمپانی سازنده

سیگما آلدریچ  Sigma Aldrich

مرکز فروش مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ

شرکت دایا اکسیر

راهنمای مشخصات ماده شیمیایی

نام محصول

Trypsin from porcine pancreas

Catalog No

T4799

CAS Number

۹۰۰۲-۰۷-۷

گرید ماده آزمایشگاهی

lyophilized powder, BioReagent, suitable for cell culture, 1,000-2,000 BAEE units/mg solid

شرایط نگهداری

۲۰°C-

بسته بندی

۵g,10g,25g,100g,500g

نحوه خرید تریپسین

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادیAnti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Trypsin

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

ماده تریپسین (Trypsin) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

14 دیدگاه در خرید ماده تریپسین (Trypsin) سیگما آلدریچ

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      تریپسین هم به صورت پودری و هم به صورت محلول موجود میباشد لطفا جهت دریافت قیمت ها با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!