شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی از جمله ” دایا اکسیر” به شرکت هایی اطلاق می شود که در حوزه تأمین، واردات و صادرات، خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت مانند مواد سیگما آلدریچ می کنند. مواد شیمیایی آزمایشگاهی با مواد شیمیایی صنعتی بسیار تفاوت دارند. میزان خلوص مواد، حجم سفارش و برندهای جهانی در میان هر دو دسته متفاوت است. مواد شیمیایی آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها مصرف می شوند اما مواد شیمیایی صنعتی، مواد اولیه ای هستند که برای تولید محصولات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند؛ این مواد اغلب در تناژ یا کمتر از ۱۰۰۰ کیلوگرم، خرید و فروش می شوند.

صنایع شیمیایی جهانی موجی از یک رشد قوی و حاشیه بالا را تجربه می کنند؛ اما توانایی شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی برای ادامه این حرکت، بستگی به این دارد که چگونه به سه تحول بلند مدت واکنش نشان می دهند: فن آوری پیشرفته تولید، تحول دیجیتال و پایداری در بازار.

خلاصه ای از بازارهای مواد شیمیایی فعالیت شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی

برای صنایع شیمیایی جهانی، سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال ۲۰۱۱، یکی از بهترین سال ها است. درآمدها در این صنعت، رشد چشمگیری را به ثبت رسانده است. اکثر شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی دارای ذخایر نقدی هستند و بازارهای جهانی، چشم اندازی با تقاضای مثبت را نشان می دهند. این تأثیرات و موفقیت ها در بازار، یک نوید است و مطمئناً این زمان خوبی برای شرکت های شیمیایی مانند سیگما آلدریچ خواهد بود؛ اما سؤالاتی در مورد تداوم رشد در این بازار در میان مدت و طولانی مدت وجود دارد. به نظر می رسد سه تحول کلیدی بلند مدت فعالیت شرکت های شیمیایی را تحت تأثیر قرار می دهد؛ که اگر شرکت ها به سرعت و با برنامه های استراتژیک عکس العمل نشان دهند می توانند فرصت های جدیدی را به دست آورند.

رشد و توسعه شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی

یکی از فناوری ها که به عنوان یک فرصت عالی برای رشد و توسعه شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی است شامل پروژه تبدیل سوخت ها به مواد شیمیایی (تبدیل مستقیم نفت خام / گاز طبیعی به مواد شیمیایی) می باشد. این طرح، پتانسیل بسیار بزرگی را در آینده در تولید مواد شیمیایی در اختیار دارد. با پیش بینی این وضعیت، تولید کنندگان مواد آزمایشگاهی و صنعتی نه تنها باید بیشتر دارایی های پتروشیمی خود را با پالایشگاه ها و صنایع ادغام کنند بلکه با شرکت های دانش بنیان، ارتباط برقرار کرده و در فضای “کالاهای متمایز” قرار بگیرند. شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی می توانند همان استراتژی کالاهای متمایز را دنبال کنند و یا با شرکت ها و صنایع جدید، قرار داد امضا نمایند. مهم ترین اهداف این شرکت ها با تمرکز جدید روی تغییر راه حل ها و استراتژی های قیمت گذاری و حضور در بازار ارائه می شوند.

طبقه بندی شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی

طبق آنچه در مراجع مختلف درباره انواع شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی بیان شده است، این رویکرد، شرکت های شیمیایی را به سه دسته تقسیم می کند: تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی، شرکت های بازرگانی و فروشندگان عمده و فروشندگان خرده مواد آزمایشگاهی. هر یک از این دسته ها معمولاً یک استراتژیک ضروری و خاص و متفاوت دارند؛ به عنوان مثال، تولید کنندگان – در مقیاس بزرگ و به صورت پیوسته و یکپارچه – تمایل دارند بیشتر بر پیشرفت مستمر و برتری عملیاتی متمرکز شوند. فروشندگان خرده مواد آزمایشگاهی به طور کلی بر تحقق قدرت متمایز در بازار، متمرکز شده اند که ناشی از ترکیب محصولات با خدمات است. یافتن بازار هدف مناسب، بهترین استراتژی آنها است.

طبقه بندی شرکت های مواد آزمایشگاهی

تحولات دیجیتال برای شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی

رشد و توسعه در بلند مدت و تحول دیجیتال، این پتانسیل را دارند که جنبه های مختلفی از شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی را دگرگون کنند. در حالی که شرکت های بسیاری در حال حاضر در حال افزایش فن آوری های دیجیتال در بسیاری از عملکردهای خود هستند، نیاز به برقراری تعادل بین سرمایه گذاری ها در فضای دیجیتال در مقابل خلاقیت های دیجیتالی به عنوان یک امر کم اهمیت به شمار می رود. این جمله به معنای آن است که شرکت ها باید دست به عمل بزنند و نه صرفاً یک برنامه ریزی کتبی داشته باشند.

شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی شاید بتوانند با انتخاب مدل های مناسب فعالیت های دیجیتالی، جذب و توسعه استعدادها، سرمایه گذاری در فناوری های پیشرفته و سازگار در فضای دیجیتال، ایجاد فرهنگ “دیجیتالی” با پشتیبانی از یک مدیر ارشد، قدرت تحول دیجیتال را به بهترین نحو به دست آورند. در بازارهای نهایی، استفاده موفقیت آمیز از فن آوری های دیجیتال همچنین می تواند شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی را قادر به حرکت میان گروه متفاوتی از مشتریان کند.

اهمیت مسائل اقتصادی برای شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی

سومین عامل در توسعه بلند مدت شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی مربوط به پایداری و مسائل اقتصادی است. شرکت های مواد آزمایشگاهی و شیمیایی می توانند تنها با کمک به حل مشکلات پایداری که در صنایع با آن مواجه هستند با دریافت فرصت های جدید، بخشی از راه حل را اجرا کنند. به غیر از سرمایه گذاری در فن آوری های جدید و توسعه مواد جدید، شرکت های شیمیایی باید با تأمین کنندگان، توزیع کننده ها و مشتریان همکاری کنند تا بتوانند راه حل هایی را برای حل مسائل “در سراسر جهان” ارائه داده و راه های جدیدتری برای انجام تجارت، توسعه دهند.

هنوز مشخص است که این سه تحول مهم بلند مدت چه تأثیری بر صنعت جهانی مواد شیمیایی و شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی دارند. امیدواریم که از طریق این بحث، نه تنها تأثیر بالقوه بلکه واکنش های استراتژیک قابل قبول را در مورد این تحولات بلند مدت نشان دهیم که احتمالاً تا سال ۲۰۳۰ کل چشم انداز صنعت جهانی مواد شیمیایی را تغییر می دهد.

مواد شیمیایی

پایداری و اقتصاد؛ ایجاد فرصت های جدید برای شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی

پایداری اقتصاد زمانی برای شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی مانند سیگما آلدریچ تأثیرگذار خواهد بود که در یک چرخه، هرگز ماده یا انرژی به هدر نرود. یک دیدگاه آینده نگرانه از یک اقتصاد چرخه ای واقعی به طور معمول، نقش کمینه ای از مواد سوختی فسیلی، سهم بیشتر مواد بیولوژیکی غیرمستقیم و انرژی تجدید پذیر، حذف بازیافت و دفع زباله و مدل های تجاری حجیم تر را شامل می شود. چشم انداز اقتصادی به این ترتیب می تواند منجر به میلیاردها سود اقتصادی شود.

3 دیدگاه در شرکت های فروش مواد آزمایشگاهی و استراتژی های ضروری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!