هدف از تاسیس نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ حل کردن چالش ها و مشکلات تهیه مواد اولیه شیمیایی – آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاه های تحقیقاتی است. چالش ها و مشکلاتی که در بخش تحقیقات علمی وجود دارد، این جامعه را درگیر خود کرده است. شرکت سیگما آلدریچ به عنوان یک شرکت تولید کننده و فروشنده معتبر در تمام جهان، دسترسی مشتریان خود را به مواد شیمیایی – آزمایشگاهی با درصد خلوص بالاتر از ۹۹ درصد فراهم ساخته است. بهترین دانشمندان و مهندسین متخصص در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی در شرکت سیگما آلدریچ، محصولات متنوع را با بیش از ۳۰۰ هزار ماده شیمیایی به بازارهای جهانی ارائه کرده اند. روش های ساده خرید، سیستم مطمئن در حمل و نقل مواد شیمیایی و سهولت در ثبت سفارش، عواملی هستند که موجب شده شرکت‌ های مختلف نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ به صورت طولانی مدت با کمپانی اصلی کار کنند.

 

چه موادی در نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ به فروش می رسند؟

مراکز معتبری که به عنوان نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ فعالیت می کنند تمام محصولات و تجهیزاتی را که کمپانی سیگما آلدریچ به بازار ارائه می دهد، برای مشتریان تامین می نمایند. این محصولات در برگیرنده زیرشاخه هایی از علوم مختلف نظیر شیمی و زیست شناسی، علوم مهندسی مواد، بهداشت و حوزه تحقیقات کشاورزی و محیط زیست می باشد. در هر دسته از دانش های فوق ممکن است برخی از زیر شاخه ها وجود داشته که تحقیقات در آن حوزه از طریق محصولات شرکت سیگما آلدریچ انجام می گیرد. در این قسمت با برخی از مهمترین شاخه ها و زیر شاخه هایی آشنا می شویم که محصولات آن توسط نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ تامین می گردد:

۱- انواع محصولات و مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ برای گروه علوم تجزیه ای

  • مواد شیمیایی و حلال های مربوط به بخش کروماتوگرافی HPLC –  برای جداسازی مولکول های کوچک و  مولکول های زیستی
  • مواد و حلال های شیمیایی برای روش جداسازی کروماتوگرافی گازی –  تجهیزات کروماتوگرافی گازی نظیر ستون های پر شده و ستون های مویینه
  • مواد شیمیایی و حلال ها و همچنین ستون های مناسب برای استخراج فاز جامد تجزیه ای
  • مواد و محصولات شیمیایی برای انجام روش های تیتراسیون و جداسازی به روش استخراج مایع
  • محصولات و مایع های شیمیایی استاندارد با نام محلول های استانداردهای تجزیه ای
  • محیط کشت موجودات میکروسکوپی در – کیت های تشخیصی – واکنشگر ها
  • مواد و حلال های شیمیایی و استانداردهای شیمیایی با خلوص بالا برای روش های اسپکتروسکوپی و طیف سنجی
  • ترکیبات جامد نظیر سیلیکاژل – انواع رزین ها و ستون های مناسب برای استخراج به روش کروماتوگرافی لایه نازک – کروماتوگرافی فلش

۲- محصولات نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ برای علوم بهداشت، محیط زیست و زندگی

  • مواد شیمیایی برای مطالعه آنتی بیوتیک‌ ها، آنزیم‌ها، کشت میکروبی و آنالیز پروتئین ها
  • مواد شیمیایی برای استخراج اجزای سلول های زیستی

۳-محصولات سیگما آلدریچ برای بخش شیمی

  • مواد و محلول های شیمیایی مایع، حلال های شیمیایی برای بخش های آزمایشگاهی
  • مواد شیمیایی برای واکنش های سنتزی کاتالیزورها، واکنشگرهای تشکیل لیگاند
  • حلال های شیمیایی برای بخش آنالیز

مسئولیت نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ چیست؟

 شرکتی که به عنوان یک مرکز معتبر، مسئولیت نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ در یک منطقه را بر عهده دارد باید از یک تیم کاری مجرب و کارشناسان متخصص در زمینه مواد و محصولات شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی برخوردار باشد. به دلیل اینکه خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بسیار اهمیت دارد و کیفیت مواد به طور مستقیم در اعتبار نهایی نتایج آزمایش ها تاثیر می گذارد، بنابراین مسئولیت نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ بسیار حساس و ظریف است.

در شرکت “دایا اکسیرنمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ، بخشی به عنوان خدمات مشاوره به مشتریان در نظر گرفته می شود. کارشناسان مشاوره فروش در این بخش، مشتریان را راهنمایی می ‌کنند تا با نحوه ثبت سفارش و یا ویژگی های یک یا چند محصول به خوبی آشنا شوند. در یک قسمت دیگر، خدمات فنی به مشتری ارائه می شود. به طور مثال اگر دانشجویان قصد داشته باشند مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوصی را تهیه کنند می توانند با بخش فنی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

یکی دیگر از قسمت هایی که جزو مهمترین مسئولیت های نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ است خدمات پشتیبانی مشتریان می باشد. به طور مثال اگر نماینده خرید آزمایشگاه‌ های کنترل کیفیت در صنایع برای خرید تک تک محصولات با مرکز نمایندگی تماس می گیرد، کارشناسان پشتیبانی وظیفه دارند مشتری را تا زمانی که محصول به دست او برسد، پشتیبانی کنند. همچنین برای تامین مواد مورد نیاز در ماه های بعد نیز بخش خدمات پس از فروش، وضعیت مشتری را پیگیری می کند.

نظارت بر روش های حمل و نقل محصولات برای مشتریان و جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات آنها یکی دیگر از مهمترین مسئولیت ها در شرکت “دایا اکسیرنمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ می باشد.

شرکت سیگما آلدریچ

خرید  مواد شیمیایی از نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ

مرکز نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ تمام محصولات و مواد شیمیایی کمپانی اصلی را با کیفیت بسیار عالی و بدون هیچ تغییر یا دستکاری در اختیار مشتری قرار می ‌دهد. نمایندگی سیگما آلدریچ وظیفه دارد آزمایشگاه های تحقیقاتی در دانشگاه ها و آزمایشگاه های کنترل کیفیت در صنایع و کارخانه ها را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. در این مکان ها به کارگیری مواد شیمیایی آزمایشگاهی با خلوص بالاتر از ۹۹% الزامی است.

معمولاً برای خرید مواد شیمیایی سیگما آلدریچ می توانید از دو روش اقدام کنید؛ یا به صورت حضوری به نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ مراجعه کنید و فهرست مواد شیمیایی یا تجهیزات مورد نیاز خود را به کارشناسان فروش داده تا برای شما فاکتور صادر شود. در یک روش دیگر می‌ توانید به وبسایت نمایندگی که اغلب وبسایت همان شرکت فروشنده است، مراجعه کرده و شرایط خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را مطالعه کنید و در صورت هر گونه سوال، کارشناسان فروش و مشاوران فنی در خدمت شما خواهند بود. 

 اگر به خرید نوع خاصی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیاز دارید و آن را در وب سایت شرکت دایا اکسیر نیافتید می توانید با بخش فنی نمایندگی تماس حاصل کرده و نام محصول مورد نظر خود را با آنها در میان بگذارید. مرکز نمایندگی به عنوان یک شرکت معتبر، مکاتباتی را با کمپانی اصلی انجام خواهد داد تا بتواند محصولات مورد نظر شما را که موجود ندارد تهیه کند.

  خریداران محترم می توانند درخواست قیمت ماده یا کالای مورد نظر خود را از طریق راه های ارتباطی زیر ارسال نمایید

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳

تلگرام: @dayaexir | واتس اپ: ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

ایمیل :  info@dayaexir.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!