شرکت سیگما دارای سایت بزرگی است که می توانید انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی خود را در آن جستجو کرده و در صورت امکان سفارش خود را ثبت کنید برای افرادی که نمی توانند بصورت مستقیم از سایت سیگما آلدریچ ثبت سفارش خود را انجام دهند می توانند از طریق نمایندگی رسمی سیگما آلدریچ در ایران مانند شرکت دایا اکسیر اقدام کنند و از سایت سیگما نیز بعنوان راهنمای پیدا کردن کد های مربوط به محصولات خود استفاده نمایند بنابراین در هر صورت نیاز است تا قسمت های مختلف سایت آشنا شده و بتوانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را در سایت اشتخراج کنید به همین دلیل نیز این مطلب را برای راهنمای استفاده از سایت سیگما آلدریچ آماده کرده ایم

در سایت سیگما آلدریچ چه اطلاعاتی وجود دارد؟

در سایت سیگما آلدریچ اطلاعات و موارد بسیار مفیدی در مورد این شرکت، زمینه فعالیت آن و چگونگی خرید محصولات و مواد شیمیایی آن و ارتباط با امور مشتریان و پشتیبانی ارائه شده است. محصولات و مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ در این سایت بیش از ۲۰۰.۰۰۰ عنوان ذکر شده است.

برای خرید مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ در کشورهای مختلف از جمله ایران باید از طریق نمایندگان رسمی این شرکت اقدام کنید. شرکت دایا اکسیر جم به عنوان نماینده رسمی شرکت سیگما آلدریچ کار واردات و فروش مواد شیمیایی موجود در سیگما آلدریچ را انجام می‌دهد.

این شرکت سابقه‌ای چند ساله در نمایندگی و توزیع محصولات و مواد شیمیایی برندهای بزرگ و معتبر جهانی از جمله شرکت سیگما آلدریچ را دارد که می‌تواند آن‌ها را از منبع اصلی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی در ایران برساند.

اما کار شرکت دایا اکسیر جم بعد از فروش مواد شیمیایی از سایت سیگما آلدریچ تازه شروع می‌شود و با ارائه خدمات مناسب پشتیبانی و پس از فروش ادامه پیدا می‌کند تا مشتریان، وفادار و متعهد به استفاده از محصولات و مواد شیمیایی عرضه شده و توزیع شده از این شرکت شوند.

مواد شیمیایی در سایت سیگما آلدریچ

انواع مواد شیمیایی ارائه شده در سایت سیگما آلدریچ

همانطور که اشاره شد در سایت سیگما آلدریچ بیش از ۲۰۰.۰۰۰ هزار محصول و ماده شیمیایی این شرکت معرفی و بررسی شده است. طبقه بندی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی موجود در سایت سیگما آلدریچ به این صورت است:

  • محصولات آنالیز کننده / کروماتوگرافی
  • محصولات شیمیایی
  • محصولات جدید
  • محصولات و مواد علمی
  • محصولات سبز و دوستدار محیط زیست
  • محصولات مربوط به علم زندگی
  • محصولات سفارشی و از پیش طراحی شده مربوط به DNA Oligos و qPCR Probes
  • محصولات دارویی و بیو دارویی
  • محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی

شرکت دایا اکسیر جم به عنوان نمایندگی رسمی شرکت و سایت سیگما آلدریچ در ایران کار واردات و فروش هر محصول و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی این برند و دیگر برندهای تولید مواد و محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی را انجام می‌دهند.

برای آشنایی با نحوه ثبت سفارش در سایت مواد شیمیایی سیگما می توانید به فایل صوتی زیر که بصورت مختصر آمده است گوش کنید:

چرا استفاده از مواد شیمیایی مهم است؟

علاوه بر اینکه استفاده محصولات و مواد شیمیایی موجود در سایت سیگما آلدریچ برای صنعت و شرکت‌های داروسازی و آزمایشگاهی بسیار اهمیت دارد، شیمی در زندگی روزمره نیز مهم است زیرا:

همه چیز از مواد شیمیایی ساخته شده است. شما از مواد شیمیایی ساخته شده‌اید. سگ شما هم همینطور است میز شما و خورشید هم همینطور است. داروها مواد شیمیایی هستند. غذا از مواد شیمیایی تهیه می‌شود.

بسیاری از تغییراتی که شما در جهان اطراف خود مشاهده می‌کنید ناشی از واکنش‌های شیمیایی است. مثال‌ها شامل تغییر رنگ برگ‌ها، پختن غذا و تمیز کردن خود است.

دانستن برخی از مطالعات و علوم مربوط به شیمی می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری‌های روزمره تاثیر بگذارد. آیا می‌توانم این مواد شیمیایی خانگی را مخلوط کنم؟ محصولات شیمیایی از بین بردن حشرات موذی ایمن چیست؟ آیا می‌توانم انواع روغن موتور را برای وسیله نقلیه خود مخلوط کنم؟

شناخت شیمی برای درک اثرات مواد شیمیایی بر محیط زیست ضروری است. این اطلاعات می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد تا بهترین مواد مغذی به گیاهان داده شود تا رشد مناسبی داشته باشند و مواد شیمیایی داده شود که محیط زیست و هوا را آلوده و مسموم نکند.

سایت سیگما آلدریچ اطلاعات خوب و مناسبی در مورد انواع مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی، مقاله‌های جدید منتشر شده در این زمینه و نحوه خرید و استفاده از آن‌ها ارائه می‌دهد.مفاهیم شیمی در سایر رشته ها دارای اهمیت هستند. از جمله در آشپزی، زیست شناسی، فیزیک و نجوم.

شیمی سرگرم کننده است! این می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تغییر رنگ، تغییر دستورالعمل‌ها در ساخت رنگ‌های متنوع و یا حتی ساخت مواد منفجر کننده.

بسیاری از افراد شیمی را مطالعه می‌کنند نه به این دلیل که این یک الزام برای یک کلاس است بلکه به دلیل علاقه به استفاده از آن برای کشف جهان و امتحان کردن پروژه‌های علمی مختلف. استفاده از مواد شیمیایی ارزان است، زیرا می‌توان از مواد شیمیایی خانگی برای انجام بسیاری از آزمایش‌های جالب استفاده کرد.

نمایندگی سیگما آلدریچ

خرید محصولات شیمیایی از سایت سیگما آلدریچ

خرید مواد شیمیایی از سایت سیگما آلدریچ در کشورهایی چون ایران به صورت مستقیم سخت و تقریبا غیر ممکن است. اما با فعالیت و حضور نمایندگی‌های معتبر وارد کننده از جمله شرکت دایا اکسیر جم موجب گردیده فروش مواد شیمیایی از برندهای معتبری چون سیگما آلدریچ از سایت سیگما آلدریچ و دیگر سایت‌های تولید کننده مواد شیمیایی بسیار راحت تر و مقرون به صرفه شود.

با کمک شرکت دایا اکسیر جم به عنوان نماینده معتبر و رسمی می‌توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه شده در سایت سیگما آلدریچ در ایران بهره‌مند شوید.

نمونه‌هایی از تاثیر مواد شیمیایی در زندگی

همانطور که اشاره شد در سایت سیگما آلدریچ انواع محصولات و مواد شیمیایی که دارای کاربردهای مختلفی در صنعت هستند معرفی و ارائه شده است و فروش آن‌ها در دیگر کشورها توسط نمایندگان رسمی انجام می‌شود که در ایران شرکت دایا اکسیر جم کار توزیع و فروش محصولات شیمیایی این شرکت را انجام می‌دهد.

اما در ادامه مقاله به تاثیر شیمی در زندگی عادی خواهیم پرداخت چرا که شما هر روز با شیمی روبرو هستید، با این وجود ممکن است در تشخیص آن مشکل داشته باشید.

نمونه‌هایی از شیمی در دنیای واقعی

نمونه‌های زیادی از شیمی در زندگی روزمره وجود دارد که نشان می‌دهد چقدر شیمی در زندگی مهم است.

۱- هضم غذا به واکنش‌های شیمیایی بین مواد غذایی و اسیدها و آنزیم‌ها متکی است تا بتواند مولکول‌ها را به مواد مغذی برای بدن تبدیل کند و بدن آن‌ها را جذب نماید. ۲- صابون‌ها و مواد شوینده و شامپوها به عنوان امولسیفایر عمل می‌کنند تا گرد و خاک و آلودگی را از بین ببرند، بنابراین می‌توان از آن‌ها برای پاک کردن و تمیز کردن آلودگی‌های مختلف از لباس‌ها، ظروف و بدن استفاده کرد. ۳- داروها از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند. ترکیبات شیمیایی ممکن است در محل اتصال مواد شیمیایی طبیعی در بدن ما قرار بگیرند. (به عنوان مثال، گیرنده‌های درد) یا ممکن است به مواد شیمیایی موجود در پاتوژن‌ها حمله کنند، اما به سلول‌های انسانی (به عنوان مثال آنتی بیوتیک‌ها) حمله نمی‌کنند. داروها بهترین نمونه شیمی است که ما را از بیماری‌ها نجات می‌دهد و قادر به زندگی می‌کند. آنها حاوی ترکیبات شیمیایی هستند. ۴- پخت و پز یک تغییر شیمیایی است که طعم و مزه مواد غذایی را بهتر می‌کند، میکروارگانیسم‌های خطرناک را از بین می‌برد و باعث هضم بهتر آن می‌شود. گرمای حاصل از پخت و پز مواد غذایی ممکن است ماهیت مواد پروتئینی موجود در مواد غذایی را تغییر دهد و واکنش‌های شیمیایی بین مواد تشکیل دهنده مواد غذایی را افزایش دهد.

2 دیدگاه در سایت سیگما آلدریچ در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!