تقاضا برای خرید مواد شیمیایی در قرن گذشته صنعت خرید و فروش این مواد را دگرگون کرده است. اقتصاد تجارت مواد شیمیایی، بدون وجود تامین کنندگان مواد شیمیایی قادر به حفظ پویایی خود نمی‌باشد و افراد و کسب و کارها جهت انجام پژوهش‌ها و تأمین مواد اولیه خود به این صنعت نیازمندند.

تقریباً هر فرآیند تولید و عرضه بستگی به مواد شیمیایی موجود زنجیره تولید دارد. حتی کسب و کارهایی که با صنعت تولید مواد شیمیایی سروکار ندارند، مستقیماً به پلاستیک یا سایر محصولات مرتبط به مواد شیمیایی وابسته هستند.

این تقاضا برای برای خرید مواد شیمیایی در قرن گذشته به طور مداوم باعث رشد این صنعت شده است و تامین کنندگان و وارد کنندگان معتبر مواد شیمیایی از جمله شرکت دایا اکسیر باعث شکوفایی این صنعت شده‌اند.

شرکت دایا اکسیر با داشتن سال‌ها سابقه و تجربه درخشان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید مواد شیمیایی در ایران میباشد.اعتبار این شرکت به جهت داشتن نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد.

مهم‌ترین نکات خرید مواد شیمیایی برای کسب و کارها

در ادامه مقاله مهم‌ترین نکات خرید مواد شیمیایی برای کسب و کارهای مختلف، معرفی و بررسی خواهند شد.

فروشندگان مواد شیمیایی سبز

صنایع شیمیایی به ندرت اعتبار خود را برای کار در زمینه حفاظت از محیط زیست می‌گیرند، اما بسیاری از تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی برجسته در تلاش هستند تا مواد شیمیایی سبز را به مشتریان خود ارائه دهند.

شرکت دایا اکسیر یکی از این فروشندگان است که برای خرید مواد شیمیایی سبز و دوستدار محیط زیست با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، می‌توانید روی آن حساب کنید. متداول ترین روش تولید این مواد شیمیایی سبز استفاده از مواد اولیه پایدار و پاک در ساخت آن‌ها است.

بسیاری از آن‌ها شروع به حذف استفاده از سوخت‌های فسیلی در فرایند ساخت مواد شیمیایی کرده‌اند. این امر باعث می‌شود آلودگی ناشی از نشت و نفوذ نفت و دیگر سوخت‌های فسیلی به محیط زیست کاهش یابد و ذخایر آن در کره زمین برای مصارف دیگر استفاده شود.

آن‌ها همچنین برای یافتن جایگزین‌هایی برای مواد شیمیایی مضر کار می‌کنند. پروژه‌های تحقیقاتی که به آن‌ها امکان انجام این کار را می‌دهند، گران هستند و خرید مواد شیمیایی سبز از آن‌ها می‌تواند به تامین بودجه برای تحقیقاتشان کمک کند. با این کار در طولانی مدت، فشار بر محیط زیست کاهش می‌یابد، بدون اینکه کسی بخواهد سبک زندگی مدرن خود را فدا کند.

خرید مواد شیمیایی سبز می‌تواند گامی در جهت حمایت از یک تامین کننده و فروشنده این مواد شیمیایی باشد، حتی اگر کسب و کار شما علاقه‌ای به حفاظت از محیط زیست نداشته باشد.

بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند، محصولات خود را از کسب و کارهایی خریداری کنند که از حفاظت از محیط زیست و خرید محصولات سبز حمایت می‌کنند و خرید مواد شیمیایی سبز یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تبلیغ خود است. هزینه خرید این مواد شیمیایی کمتر از هزینه‌های تبلیغاتی مختلف است که می‌تواند یک گزینه بازاریابی عالی برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر

تهیه و تامین مواد شیمیایی

تهیه و تامین مواد شیمیایی مورد نیاز

برخی از تامین کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی بسیار بزرگتر از سایرین هستند، چرا که آن‌ها با برندهای بزرگ و معتبر بین‌المللی در این زمینه کار می‌کنند.

یکی از این تامین کنندگان و فروشندگان بزرگ در ایران شرکت دایا اکسیر است که به عنوان نمایندگی رسمی برندهای بزرگ و شناخته شده در زمینه تولید مواد شیمیایی از جمله سیگما آلدریچ فعالیت می‌کند.

بنابراین مهم است که  قبل از جستجو برای پیدا کردن یک تامین کننده و فروشنده برای خرید مواد شیمیایی، مقدار و میزان مواد شیمیایی مورد نیاز خود را معلوم کنید. اگر همه مواد شیمیایی خود را از یک تامین کننده خریداری کنید، تدارکات شما بسیار ساده‌تر خواهد بود.

بنابراین پیشنهادات شرکت‌های متفرقه برای تامین مواد شیمیایی مورد نیاز خود را رد کنید، مگر اینکه به مواد شیمیایی زیادی احتیاج داشته باشید که هیچ شرکتی نمی‌تواند همه آن‌ها را تامین کند. در ایران شرکت دایا اکسیر قادر است تا نیاز و خواسته شما جهت خرید مواد شیمیایی و همچنین خرید محیط کشت های میکروبی مورد نظر از برند معتبر سیگما آلدریچ و مرک میلیپور را تامین نماید.

در حالت ایده آل، شما باید فروشنده و تامین کننده‌ای را انتخاب کنید که بتواند مواد شیمیایی قابل توجهی بیشتر از آنچه در واقع نیاز دارید، تامین کند. با این کار اطمینان حاصل می‌کنید که در صورت گسترش تجارت، فرصتی برای افزایش حجم سفارشات خود در آینده خواهید داشت.

همچنین در صورت وقوع یک اتفاق غیر منتظره از جانب تامین کننده و تولید کننده، روند تامین مواد شیمیایی برای شما قطع نمی‌شود یا تاخیر غیرقابل قبول در یکی از سفارشات شما ایجاد نخواهد شد.

هزینه خرید مواد شیمیایی

در حالیکه هزینه تنها عاملی نیست که باید در نظر بگیرید، اما هنوز هم یک عامل مهم است. از آنجا که قیمت با توجه به کیفیت مواد شیمیایی و درجه خلوص آن‌ها متفاوت است و هزینه‌های عملیاتی روند واردات بسیار تاثیرگذار می‌باشد، از جمله هزینه حمل و نقل، زیرا حمل و نقل مطمئن مواد شیمیایی بسیار دشوار است، به این معنی که هزینه حمل و نقل بر قیمت خرید مواد شیمیایی بیشتر از سایر محصولات تاثیر می‌گذارد.

هزینه دقیق بسته به نوع سفارش خرید مواد شیمیایی و الزامات خاص برای حمل و نقل هر کدام و فاصله محل انبارها متفاوت است. با تمام این تفاسیر و موارد بیان شده شرکت دایا اکسیر با تلاش بی‌وقفه خود با هدف ثابت نگه داشتن قیمت‌ها در بازه‌های زمانی طولانی موجب گردیده تا رضایت خاطر مشتریان را از لحاظ قیمت مناسب و کیفیت عالی جلب نماید.

همچنین شما می‌توانید با استعلام قیمت مواد شیمیایی از طریق تماس با کارشناسان، از قیمت‌ها مطلع گردیده و سفارشات خرید مواد شیمیایی خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت تحویل شما گردد.

هزینه خرید مواد شیمیایی

تجربه و سابقه درخشان

سعی کنید شرکتی با تجربه به عنوان تامین کننده پیدا کنید که مرتبا با صنعت شما همکاری نماید. این امر موجب می‌گردد که آن شرکت تامین انواع مواد شیمیایی مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برعهده بگیرد و در صورت به وجود آمدن مشکل در انتخاب و ارسال و حمل و نقل، این امکان برای شما فراهم می‌گردد تا کارشناسان آن شرکت به عنوان مشاوری آگاه و ورزیده در کنار شما قرار گیرند.

شرکت دایا اکسیر علاوه بر اینکه بهترین و با کیفیت‌ ترین محصولات شیمیایی را تامین نموده و به فروش می‌رساند، بهترین خدمات پشتیبانی و مشاوره‌ای را توسط کارشناسان و بازرگانان به شما مشتریان محترم ارائه می‌نماید تا در جریان آخرین تحولات و اطلاعات به روز در صنعت کسب و کار خود باشید و جدیدترین مواد شیمیایی مورد نیاز خود را با سرعت بیشتری نسبت به رقبای خود بدست آورید.

12 دیدگاه در برای خرید مواد شیمیایی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      کدی که شما ارسال نمودید cas no ماده میباشد و این cas no با سه کاتالوگ نامبر با گریدهای مختلف و مقادیر متفاوت موجود است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

    • dayaexir says:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      بله تمام محصولات دایااکسیر به دلیل داشتن نمایندگی رسمی سیگما آلدریچ و مرک در ایران، اورجینال و اصل بوده و دارای ضمانت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!