ماده شیمیایی آزمایشگاهی گلوتاتیون کاهش یافته (Glutathione – reduced) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

گلوتاتیون کاهش یافته چیست؟

گلوتاتیون ( GSH ) یک آنتی اکسیدان در گیاهان، حیوانات، قارچ ها و برخی از باکتری ها و قارچ ها است. گلوتاتیون قادر به جلوگیری از آسیب به اجزای سلولی مهم ناشی از گونه های واکنش زا با اکسیژن مانند رادیکال های آزاد ، پراکسید ها ، پراکسید های چربی و فلزات سنگین می باشد. این یک tripeptide با اتصال پپتید گاما بین گروه کربوکسیل گلوتامات است زنجیره جانبی و گروه آمین از سیستئین و گروه کربوکسیل از سیستئین با پیوند پپتید طبیعی به یک گلیسین متصل می شود .

گلوتاتیون در هر دو حالت کاهش یافته (GSH) و اکسید شده ( GSSG ) وجود دارد. در حالت کاهش یافته، گروه تیئول از سیستئین قادر به تحرک معادل (H + + e – ) به مولکول های دیگر است مانند گونه های واکنشی با اکسیژن برای خنثی کردن آنها یا سیستئین پروتئین برای حفظ فرم های کاهش یافته خود.

با اهدای الکترون، گلوتاتیون خود را واکنش می دهد و به راحتی با گلوتاتیون واکنشی دیگر واکنش می دهد تا گلوتاتیون دی سولفید (GSSG ) را تشکیل دهد. چنین واکنشی احتمالا با توجه به غلظت بالایی از گلوتاتیون در سلول ها (تا ۷ میلی متری در کبد) است.

در سلول ها و بافت های سالم، بیش از ۹۰٪ کل کلسترول گلوتاتیون در فرم کاهش یافته است ( GSH ) و کمتر از ۱۰٪ در فرم دی سولفید ( GSSG ) وجود دارد.

کاربرد گلوتاتیون کاهش یافته

گلوتاتیون یکی از بزرگترین آنتی اکسیدان های درون زای تولید شده توسط سلول ها است که به طور مستقیم در خنثی سازی رادیکال های آزاد و ترکیبات واکنش پذیر با اکسیژن و همچنین حفظ آنتی اکسیدان های خارجی مانند ویتامین های C و E در فرم های کاهش یافته آن کاربرد دارد. تنظیم چرخه اکسید نیتریک برای حیات حیاتی است، اما اگر غیرقابل کنترل باشد، می تواند مشکل ساز باشد.   گلوتاتیون عملکرد سیترولین را به عنوان بخشی از چرخه اکسید نیتریک افزایش می دهد.

گلوتاتیون در واکنش های متابولیکی و بیوشیمیایی مانند سنتز و ترمیم DNA، سنتز پروتئین پروستاگلاندین، انتقال اسید آمینه و فعال سازی آنزیم استفاده می شود. بنابراین، هر سیستم بدنی می تواند تحت تاثیر وضعیت گلوتاتیون باشد به ویژه سیستم ایمنی بدن، سیستم عصبی و سیستم دستگاه گوارش و ریه ها.

مشخصات گلوتاتیون کاهش یافته (Glutathione – reduced)

 

فروش ماده آزمایشگاهی

کمپانی سازنده

شرکت مرک Merck

نمایندگی Merck

شرکت دایا اکسیر جم

راهنمای مشخصات ماده آزمایشگاهی

نام محصول

Glutathione – reduced

نام های مشابه

γ-L-Glutamyl-L-cysteinglycine, GSH

Catalog No

۱۰۴۰۹۰

CAS Number

۷۰-۱۸-۸

فرمول شیمیایی

C₁₀H₁₇N₃O₆S

گرید ماده آزمایشگاهی

Ph Eur

وزن مولکولی

۳۰۷.۳۲g/mol

شرایط نگهداری

Store at +2°C to +8°C

بسته بندی

۵g,50g

 

نحوه خرید گلوتاتیون کاهش یافته

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی گلوتاتیون کاهش یافته (Glutathione – reduced) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Glutathione – reduced

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

گلوتاتیون کاهش یافته (Glutathione - reduced) مرک | دایا اکسیر

5 دیدگاه در خرید گلوتاتیون کاهش یافته (Glutathione – reduced) مرک

  1. علی says:

    سلام من دارم یه تحقیقی برای مدرسه انجام می دم و می خواستم بگم اگه می شه کاربرد این ماده رو یکم دقیق تر توضیح بدین و اگه می شه لطف کنید یک ویئو قرار بدین یا بهم معرفی کنید خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!