ماده شیمیایی آزمایشگاهی کلاژن از غضروف سینه مرغ (Collagen from chicken sternal cartilage) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات کلاژن از غضروف سینه مرغ (Collagen from chicken sternal cartilage)

کلاژن از سه زنجیره پلی پپتیدی ساخته شده است. کلاژن نوع ۲ در در غضروف هیالین وجود دارد. یک هوموتریمر ساخته شده از سه زنجیره α۱ است. کلاژن نوع ۲ همچنین در هسته پالپوزوس دیسک مهره ای و زجاجیه چشم وجود دارد. پروتئوگلیکان به دست آمده از غضروف استرن مرغ شبیه به ساختار کلاژن نوع نه است. کلاژن به تعدادی از انواع ساختاری و ژنتیکی متمایز طبقه بندی می شود.

کاربردهای کلاژن از غضروف سینه مرغ

کلاژن از غضروف سینه مرغ در تست (ELISA)، تولید بافت با واسطه سلولهای غضروفی در شرایط آزمایشگاهی، القا، درمان و ارزیابی آرتریت ناشی از کلاژن α (CIA) و سنجش تکثیر سلولی استفاده شده است.

مشخصات کلاژن از غضروف سینه مرغ

 

کاتالوگ نامبرC9301
نام لاتین Collagen from chicken sternal cartilage
نام فارسیکلاژن از غضروف سینه مرغ
Cas No۹۰۰۷-۳۴-۵
گرید مادهType II (Miller), powder, BioReagent, suitable for cell culture
شرایط نگهداری۲ - ۸ °C

 

نحوه خرید کلاژن از غضروف سینه مرغ

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی کلاژن از غضروف سینه مرغ (Collagen from chicken sternal cartilage) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Collagen from chicken sternal cartilage

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

کلاژن از غضروف سینه مرغ (Collagen from chicken sternal cartilage) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!