محیط کشتTSI آگار (GranuCult® Triple sugar iron agar) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات محیط کشتTSI آگار

محیط کشت Triple Sugar Iron یا به صورت مخفف شده محیط کشت tsi به دلیل توانایی آزمایش  میکروارگانیسم در تخمیر قندها و تولید سولفید هیدروژن نامگذاری شده است.

کاربرد محیط کشتTSI آگار

محیط کشت TSI محیطی جامد و افتراقی است و برای تشخیص باکتری‌های روده‌ای (خانواده انتروباکتریاسه ) به‌ کار می‌رود.

بیشتر باکتری ها توانایی تخمیر کربوهیدرات ها ، به ویژه قندها را دارند. در این میان ، هر باکتری می تواند فقط برخی از قندها را تخمیر کند در حالی که نمی تواند بقیه را تخمیر کند. بنابراین ، قندهایی که باکتری می تواند تخمیر کند و قندهایی که نمی تواند از ویژگی های باکتری ها باشد و در نتیجه معیار مهمی برای شناسایی آن است.

مشخصات محیط کشتTSI آگار

نام لاتین GranuCult® Triple sugar iron agar(TSI)
نام فارسیمحیط کشتTSI آگار
برندهای موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشتTSI آگار

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشتTSI آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت TSI

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

TSI آگار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!