محیط کشت مولر نوترینت آگار (Nutrient agar) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت را از دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد مرک در تهران  بخوانید.

توضیحات و کاربردهای محیط کشت نوترینت آگار Nutrient agar

محیط کشت نوترینت آگار Nutrient agar یک محیط کشت پایه عمومی است. محیط کشت نوترینت آگار  برای کشت باکتری های ساده که نیاز به شرایط سخت محیطی ندارند، استفاده میگردد و همچنین برای شمارش میکروارگانیسم هایی که به نیازهای غذایی خاصی نیاز ندارند، استفاده میشود مانند ارگانیسم های موجود در آب و فاضلاب، مدفوع و دیگر نمونه ها. باکتری های رشد کرده در محیط بصورت کلنی در سطح محیط قابل مشاهده است. از نوترینت آگار می توان به عنوان پایه ای برای تهیه محیط های کشت ویژه نیز استفاده کرد. وجود آگار، عصاره گوشت، عصاره مخمر، پپتون و سدیم کلرید بستر رشد باکتری ها را فراهم می نماید.

 

مشخصات محیط کشت نوترینت آگار Nutrient agar

  • دارای مواد مغذی لازم جهت رشد میکروارگانیسم ها
  • در دماهای بالا جامد است
  • نوعی محیط کشت عمومی است
  • pH خنثی در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد

نام لاتین Nutrient agar
نام فارسینوترینت آگار
برند های موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

نحوه خرید محیط کشت نوترینت آگار Nutrient agar

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت Nutrient agar با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت محیط کشت نوترینت آگار Nutrient agar

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه محیط کشت های شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت های مرک و کیولب شما مشتریان محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

 

محیط کشت نوترینت آگار

2 دیدگاه در خرید محیط کشت نوترینت آگار مرک و کیولب

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      محیط کشت های موجود، از برند کیولب با بسته های 100 و 500 گرمی و از برند مرک با بسته های 500 گرمی است. قیمت دهی از طریق واتساپ و تلگرام یا تماس با شماره های دفتر میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!