محیط کشت دیکلوران گلیسرول آگار DG 18 AGAR  (Dichloran-Glycerol) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی  را بخوانید.

توضیحات دیکلوران گلیسرول آگار

محیط کشت DG18 که به نام محیط کشت دی کلران گلیسرول آگار بیس (Dichloran Glycerol Agar Base) شناخته می‌شود، محیط انتخابی با فعالیت پایین آب (aw) برای جداسازی و شمارش کپک‌های خشکی دوست در غذاهای خشک و نیمه‌خشک و نیز محیطی عمومی برای شمارش کپک و مخمر در مواد غذایی می‌باشد.

کاربرد دیکلوران گلیسرول آگار

محیط انتخابی برای شمارش مخمرها و قالب ها  مطابق با استاندارد ISO 21527 می باشد.

شما میتوانید محیط کشت DG18 برای شمارش و جداسازی قارچ ها در غذاهای خشک و نیمه خشک را در حجم های ۱۰۰ و ۵۰۰ گرمی تهیه نمایید.

برای جداسازی و شمارش کپک‌های خشکی دوست در غذاهای خشک و نیمه‌خشک و نیز محیطی عمومی برای شمارش کپک و مخمر در مواد غذایی می‌باشد.

دیکلوران یک عامل ضد قارچ برای کاهش قطر کلنی انتشار قارچ که باعث کاهش تعداد کلنی می شود است و در محیط گنجانده شده است. مهار رشد باکتریایی و محدودیت گسترش کپک های با رشد سریعتر به جداسازی قارچ های کند رشد کمک می کند. آگار همان ماده جامد کننده است. مکمل گلیسرول (Ref. 80021) برای کاهش فعالیت آب محیط و تأمین منبع کربن اضافی ارائه شده است.

مشخصات دیکلوران گلیسرول آگار

نام لاتین DG 18 AGAR(Dichloran-Glycerol)
نام فارسیمحیط کشت دیکلوران گلیسرول آگار
نام برندمرک - کیولب
بسته بندی ۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

خرید دیکلوران گلیسرول آگار

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت دیکلوران گلیسرول آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت دیکلوران گلیسرول آگار

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

دیکلوران گلیسرول

2 دیدگاه در خرید محیط کشت دیکلوران گلیسرول آگار مرک و کیولب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!