ماده شیمیایی آزمایشگاهی محلول ۱۶ هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای (Polynuclear aromatic hydrocarbons 16 solution) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات محلول ۱۶ هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای (Polynuclear aromatic hydrocarbons 16 solution)

محلول  ۱۶ هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای به عنوان یک استاندارد در تخمین هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای، کربن و فلزات سنگین که در گرد و غبار خیابان ها وجود دارند، در کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا  (HPLC) استفاده می گردد.

مولکول های هیدروکربن آروماتیک چند هسته ای فقط حاوی اتم های کربن و هیدروژن هستند.هیدروکربن آروماتیک چند هسته ای هیدروکربنی است که از مولکول های حلقه آروماتیک ذوب شده تشکیل شده است. این حلقه ها یک یا چند طرف مشترک دارند و حاوی الکترون های غیرمحلی هستند. راه دیگری برای در نظر گرفتن PAH ها مولکول هایی است که از همجوشی دو یا چند حلقه بنزن ساخته می شوند.

مشخصات محلول ۱۶ هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای

 

کاتالوگ نامبر۳۶۹۷۹
نام لاتین Polynuclear aromatic hydrocarbons 16 solution
نام فارسیمحلول ۱۶ هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای
گرید مادهanalytical standard, in acetonitrile
شرایط نگهداریدمای اتاق

 

نحوه خرید محلول ۱۶ هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی محلول ۱۶ هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای (Polynuclear aromatic hydrocarbons 16 solution) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Polynuclear aromatic hydrocarbons 16 solution

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

محلول 16 هیدروکربن های آروماتیک چند هسته ای (Polynuclear aromatic hydrocarbons 16 solution) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!