ماده آزمایشگاهی پروپیلن کربنات (Propylene carbonate) از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخوانید.

توضیحات پروپیلن کربنات

به طور کلی پروپیلن کربنات که به اختصار PC نامیده می شود، یک حلال آلی قطبی با نقطه جوش و نقطه اشتعال بسیار بالاست. این حلال سبز از واکنش پروپیلن و کربن دی اکسید در حضور کاتالیست تهیه می شود که یک حلال بی رنگ ، بی بو و محلول در آب با فرمول شیمیایی C4H6O3 است. این ترکیب آلی یک کربنات استر حلقوی است که از پروپیلن گلایکول به دست می آید.

کاربرد پروپیلن کربنات

پروپیلن کربنات در صنعت های مختلفی به عنوان حلال و ماده اولیه کاربرد دارد. از جمله این صنایع میتوان به صنعت مواد آرایشی و بهداشتی، صنعت چسب، صنعت دارویی ، صنعت باتری سازی و تولید کود صنعتی اشاره کرد. همچنین برای شیرین کردن نفت و گاز نیز از این ترکیب استفاده میشود که جایگزین خوبی نسبت به ماده گران قیمت و خطرناک متیل دی اتانول امین است.

مشخصات پروپیلن کربنات

کاتالوگ نامبرP52652
نام لاتین Propylene carbonate
نام فارسیپروپیلن کربنات
نام مشابه۱,۲-Propanediol cyclic carbonate, 4-Methyl-1,3-dioxolan-2-one
Cas no۱۰۸-۳۲-۷
فرمول شیمیاییC4H6O3
گرید مادهReagentPlus®, ۹۹%
وزن مولکولی۱۰۲.۰۹

فروش پروپیلن کربنات

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ  با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده پروپیلن کربنات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره Cas مواد شیمیایی درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد:

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت پروپیلن کربنات

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی با دایا اکسیر فروش موادشیمیایی آزمایشگاهی  از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

پروپیلن کربنات

2 دیدگاه در خرید پروپیلن کربنات سیگما آلدریچ

    • دایا اکسیر says:

      با سلام
      مواد آزمایشگاهی تخصصی صرفا از برند سیگما آلدریچ و مواد روتین از برند مرک میلیپور موجود میباشند. این ماده تخصصی و از برند سیگما موجود هست. جهت ثبت سفارش واردات از سایر برندها با دفتر تماس حاصل فرمایید 02122327043

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!