محیط کشت نوترینت براث (GranuCult® Nutrient Broth) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات محیط کشت نوترینت براث

یکی از انواع محیط های کشت، محیط کشت مایع نوترینت براث است که حاوی موادی چون عصاره گوشت گاو و پپتون برای رشد میکروارگانیسم هاست. این نوع محیط کشت دارای ساختاری متفاوت از سایر محیط کشت ها می باشد.
تفاوت نوترینت براث و نوترینت آگار در این است که محیط کشت نوترینت آگار دارای مواد پپتون، عصاره گوشت و عصاره مخمر، کلرید سدیم بوده و برای باکتری هایی که سخت رشد نیستند استفاده می شود. در عوض نوترینت براث دارای پپتون، عصاره گوشت و کلرید سدیم است و برای باکتری های مشکل پسند محیط مناسبی خواهد بود.

کاربرد محیط کشت نوترینت براث

محیط کشت Nutrient Broth محیطی محلول در آب و به صورت مایع است که برای رشد بسیاری از میکروارگانیسم ها استفاده می شود. این محیط کشت حاوی مواد مغذی مورد نیاز برای رشد این باکتری هاست.

مشخصات محیط کشت Nutrient Broth

نام لاتینGranuCult® Nutrient Broth
نام فارسیمحیط کشت نوترینت براث
برندهای موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم- ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشت Nutrient Broth

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت نوترینت براث با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت محیط کشت Nutrient Broth

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

نوترینت براث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!