محیط کشت مالت اکسترکت آگار (GranuCult® Malt extract agar) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات مالت اکسترکت آگار

محیط کشت مالت اکسترکت آگار برای جداسازی ، کشت و شمارش مخمرها و کپک ها از مواد غذایی استفاده می شود. به ویژه برای مخمرها و کپک ها مناسب است زیرا حاوی غلظت بالایی از مالتوز و سایر ساکاریدها به عنوان منابع انرژی است. pH اسیدی Malt Extract Agar است محیطی مناسب برای رشد مخمرها و کپک ها در حالی که رشد باکتری های دیگر را محدود می کند

کاربرد مالت اکسترکت آگار

برای کشت ، جداسازی و شمارش قارچ ها و مخمرها به کار گرفته می شود.

مشخصات مالت اکسترکت آگار

نام لاتینGranuCult® Malt extract agar
نام فارسیمالت اکسترکت آگار
برندهای موجودمرک – کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم – ۵۰۰ گرم

خرید Malt Extract Agar

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت مالت اکسترکت آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت Malt Extract Agar

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

مالت اکسترکت آگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!