محیط کشت لاکتوز براث (GranuCult® Lactose broth) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات لاکتوز براث

پودر این محیط کشت کرم تا نارنجی است و رنگ محیط کشت آماده شده کهربایی و شفاف و بدون رسوب است. محیط کشت لاکتوز براث برای تشخیص نمونه ‏های بالینی در انسان کاربرد ندارد. حضور نمک‏ های صفراوی، کریستال ویوله و رنگ به این محیط کشت خاصیت انتخابی بودن می‏ بخشد. محیط کشت لاکتوز براث حاوی هضم آنزیمی ژلاتین، عصاره گوشت (گاو) و لاکتوز است. عصاره و پپتون برای رشد باکتری‏ ها ضروری است و منبع آمینواسیدها و پروتئین ‏ها هستند.

کاربرد لاکتوز براث

محیط کشت (Lactose Broth) که با عنوان محیط لوریا (Luria) نیز شناخته می‏ شود محیطی انتخابی و افتراقی است که برای جداسازی باکتری‏ های کلیفرم و سالمونلا از مواد غذایی، محصولات لبنی و آب استفاده می‏شود. جهت آماده‏ سازی ۱۳ گرم از محیط کشت  را در یک لیتر آب خالص حل کرده و کاملا مخلوط کنید و سپس محلول را به مدت ۱۵ دقیقه در دمای ۱۲۱ درجه اتوکلاو کنید. پیش تغلیظ در محیط کشت لاکتوز براث سبب ترمیم آسیب‏ های سلولی، رقیق ‏سازی سموم و مواد بازدارنده می‏ شود و مزایای تغذیه ‏ای، امکان رشد بیشتری برای سالمونلا نسبت به سایر باکتری‏ ها فراهم می‏ کند. اسیدیته این محیط برابر با ۹/۶ می‏ باشد.

مشخصات لاکتوز براث

نام لاتینGranuCult® Lactose broth
نام فارسیلاکتوز براث
برندهای موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

خرید Lactose Broth

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت لاکتوز براث با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت Lactose Broth

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 لاکتوز براث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!