محیط کشت ای سی براث (EC (Escherichia coli) broth) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات محیط کشت ای سی براث

اشرشیاکلی که به اختصار E.coli نوشته می شود، یک باکتری گرم منفی از خانواده انتروباکتریاسه می باشد. این باکتری به طور کلی بی ضرر است، اما برخی از سویه های آن باعث مسمویت غذایی می شود. محیط کشت ای سی براث(ec broth) یک محیط کشت اختصاصی است که به شناسایی کلی فرم ها و E.coli موجود در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد محیط کشت ای سی براث

  • شناسایی اختصاصی کلی فرم ها در دمای ۳۷ درجه ساتی گراد
  • شناسایی باکتری اشرشیاکلی( E.Coli) در مواد غذایی، آب، شیر و…

مشخصات محیط کشت EC broth

نام لاتینEC (Escherichia coli) broth
نام فارسیای سی براث
برندهای موجود مرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم – ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشت EC broth

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت ای سی براث با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت محیط کشت EC broth

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

ای سی براث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!