ماده کیتوسان (Chitosan) از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی تولید شده شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است .در این مطلب تمام کاربردها،مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

 

کیتوسان (Chitosan) چیست

کیتوزان به عنوان لخته ساز، در رسوب پروتئین، ماده کپسوله و غلیظ کننده آب استفاده شود. همچنین ژل هایی با آنیون های چند ظرفیتی ایجاد می کند. محلولهای شفافی را ارائه می دهد که فیلمهای خشک تا قوی و شفاف دارند. کیتوسان از واحدهای تکرار شونده کیتین تشکیل شده است، کیتین یک موکو پلی ساکارید طبیعی با فرمول شیمیایی (C۸H۱۳NO۵) میباشد که در اسکلت خارجی بندپایان، گیاهان پست از جمله مخمرها و همچنین کوتیکول حشرات یافت می‌شود. کیتوسان در فراورده‌های بالینی به دلیل سازگاری زیست‌شناسی با بقیه مواد، قابلیت هضم آسان، غیر سمی بودن، قدرت جذب بالا و در دسترس بودن به عنوان یک حامل داروئی به کار می‌رود.

کیتوسان از استیل زدایی کیتین بدست می‌آید که به دلیل خاصیت جذب بالا، غیر سمی بودن، سازگاری با محیط زیست، امکان تجزیه در طبیعت، مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، توانایی حذف محدوده وسیعی از رنگ‌ها و فلزات، سینتیک سریع و در نهایت امکان تهیه مشتقات فراوان از آن، بسیار پرکاربرد میباشد. خصوصیات کیتوسان اغلب به طبیعت شیمیایی آن بستگی دارد

کاربرد ماده کیتوسان (Chitosan)

  1. پلی الکترولیت زیست سازگار
  2. ضد باکتری و سازگار با محیط زیست با کاربردهای مختلف از جمله تصفیه آب
  3. کروماتوگرافی
  4. مواد افزودنی برای مواد آرایشی
  5. درمان برای فعالیت ضد میکروبی
  6. الیاف جدید برای منسوجات، عکاسی
  7. فیلم های قابل تجزیه
  8. دستگاه های زیست پزشکی
  9. کاشت های ریز کپسول برای انتشار کنترل شده در حامل دارویی

مشخصات ماده کیتوسان (Chitosan)

کاتالوگ نامبر۴۴۸۸۷۷
نام لاتین
Chitosan
نام فارسیکیتوسان
نام مشابهDeacetylated chitin, Poly(D-glucosamine)
Cas no۹۰۱۲-۷۶-۴
فرمول شیمیایی-
گرید مادهmedium molecular weight
وزن مولکولی-
شرایط نگهداریStore in cool place

نحوه خرید ماده کیتوسان (Chitosan)

شرکت دایا اکسیر نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده کیتوسان High، Medium، Low با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت ماده کیتوسان (Chitosan)

دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، اقدام به فروش مواد آزمایشگاهی سیگما کرده و آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

خرید ماده آزمایشگاهی ماده کیتوسان (Chitosan) سیگما آلدریچ

2 دیدگاه در خرید ماده آزمایشگاهی کیتوسان (Chitosan) سیگما آلدریچ – دایا اکسیر

  1. مهدی says:

    با سلام مقدار ده گرم کیتوزان و ده گرم پلی لاکتیک اسید آزمایشگاهی برای تهیه فیلم نیازمند بودم آیا موجودی دارید ؟ اگر باشد متشکر می شوم مشخصات و لیست قیمت و تاریخ تحویل آن در تبریز را برماید

    • دایا اکسیر says:

      با سلام کیتوزان در بسته های 50 گرمی و در دو نوع Low و Medium موجود است و کلا پک های اورجینال باز نمیشوند. ماده پلی لاکتیک اسید آزمایشگاهی از برند سیگما با کد 38564 میباشد که جهت دریافت موجودی انبار داخل ایران میبایست با کارشناسان دفتر تماس بگیرید. ارسال به سراسر ایران امکان پذیر است و جهت دریافت قیمت و پیش فاکتور و تاریخ تحویل با شماره دفتر 02122327043 تماس حاصل فرمایید، اگر در دسترس نبودند یک پیام در واتساپ 09017777023 بگذارید کارشناسان، هر روز تا پایان ساعات اداری کلیه پیام ها را پاسخگو میباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!