ماده شیمیایی آزمایشگاهی عامل تحریک کلنی گرانولوسیت-ماکروفاژ از موش (Granulocyte-Macrophage Colony-Stimulating Factor from mouse)  از جمله مواد شیمیایی تولید شده شرکت سیگماآلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است .در این مطلب تمام کاربردها،مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید؛

کاربرد عامل تحریک کلنی گرانولوسیت-ماکروفاژ از موش (Granulocyte-Macrophage Colony-Stimulating Factor from mouse)

فاکتور محرک کلنی گرانولوسیت- ماکروفاژ (GM-CSF) یک فاکتور رشد و تمایز برای سلولهای دانه گرانولوسیت ، ماکروفاژ و ائوزینوفیل است. GM-CSF باعث تحریک تشکیل کلنی از سلولهای مولد پرتوان در غلظتهای بسیار کم می شود و یک فاکتور ضروری و بقا برای سلولهای مولد خونساز در همه بخشها تا بلوغ است. همچنین باعث تحریک رشد در برخی سلولهای اپیتلیال و استئوکلاستها می شود.

GM-CSF توسط انواع مختلف سلول ها (مونوسیت ها ، سلول های اندوتلیال ، سلول های T ، فیبروبلاست ها ، سلول های B تحریک شده با میتوژن و ماکروفاژهای LPS تحریک شده) تولید می شود. GM-CSF به عنوان یک گلیکوپروتئین تک زنجیره ای حاوی ۱۲۸ اسید آمینه برای انسان با پیوند دی سولفید ترشح می شود. سهم GM-CSF از انسان و موش تقریباً است. ۵۴٪ همسانی توالی و در فعالیت زیستی واکنش متقابل نشان نمی دهند.

مشخصات ماده عامل تحریک کلنی گرانولوسیت-ماکروفاژ از موش (Granulocyte-Macrophage Colony-Stimulating Factor from mouse)

کاتالوگ نامبرG0282
نام لاتین Granulocyte-Macrophage Colony-Stimulating Factor from mouse
نام فارسیعامل تحریک کلنی گرانولوسیت-ماکروفاژ از موش
نام مشابهGM-CSF
گرید مادهGM-CSF, from mouse, recombinant, expressed in E. coli, lyophilized powder, suitable for cell culture
شرایط نگهداری
−۲۰°C

نحوه خرید عامل تحریک کلنی گرانولوسیت-ماکروفاژ از موش (Granulocyte-Macrophage Colony-Stimulating Factor from mouse)

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده آزمایشگاهی عامل تحریک کلنی گرانولوسیت-ماکروفاژ از موش (Granulocyte-Macrophage Colony-Stimulating Factor from mouse) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است.

 

قیمت عامل تحریک کلنی گرانولوسیت-ماکروفاژ از موش (Granulocyte-Macrophage Colony-Stimulating Factor from mouse)

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

کلنی گرانولوسیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!