ماده شیمیایی آزمایشگاهی اینترلوکین -۴ از موش صحرایی (Interleukin-4 from rat) از جمله مواد شیمیایی تولید شده شرکت سیگماآلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است .در این مطلب تمام کاربردها،مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید؛

کاربرد اینترلوکین -۴ از موش صحرایی (Interleukin-4 from rat)

اینترلوکین -۴ ، یک لنفوکین با تأثیرات عمیق بر رشد و تمایز سلولهای دارای توانایی ایمونولوژیک می باشد که رگ زایی ناشی از VEGF و ناشی از bFGF را مهار می کند.
IL-4 انسان و موش دارای ۵۰٪ هویت توالی اسید آمینه هستند ، اما اقدامات بیولوژیکی آنها خاص گونه است.

اینترلوکین -۴ یک لنفوکین است که تأثیرات عمیقی بر رشد و تمایز سلولهای دارای توانایی ایمونولوژیک دارد. IL-4 همچنین به عنوان فاکتور تحریک سلول B-1 (BSF-1) ، فاکتور رشد سلول T-2 (TCGF-2) و فاکتور رشد سلول ماست سل -۲۰۰ (MCGF-2) شناخته می شود. رگ زایی ناشی از VEGF و bFGF را مهار می کند. IL-4 یک گلیکوپروتئین پیچیده است که توسط زیرمجموعه سلولهای T فعال شده آزاد می شود. IL-4 انسان و موش ۵۰٪ همسانی توالی اسید آمینه دارند ، اما اقدامات بیولوژیکی آنها گونه های خاصی است.

مشخصات ماده اینترلوکین -۴ از موش صحرایی (Interleukin-4 from rat)

کاتالوگ نامبرI3650
نام لاتین Interleukin-4 from rat
نام فارسیاینترلوکین -۴ از موش صحرایی
نام مشابهrIL-4, IL-4
گرید مادهrecombinant, expressed in E. coli, lyophilized powder, suitable for cell culture, ≥۹۷% (SDS-PAGE)
شرایط نگهداری
−۲۰°C

نحوه خرید اینترلوکین -۴ از موش صحرایی (Interleukin-4 from rat)

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده آزمایشگاهی اینترلوکین -۴ از موش صحرایی (Interleukin-4 from rat) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است.

قیمت (Interleukin-4 from rat)

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

اینترلوکین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!