ماده شیمیایی آزمایشگاهی اس-دولوکستین هیدروکلراید (S-Duloxetine hydrochloride) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات ماده اس-دولوکستین هیدروکلراید (S-Duloxetine hydrochloride)

اس-دولوکستین هیدروکلراید در گروه بازدارنده های جذب مجدد سروتونین و نوراپی نفرین است. دولوکستین از مشتقات تیوفن است که برای درمان بی اختیاری ادرار استرس، اختلالات روانپزشکی و متابولیسم استفاده می شود. این دارو همچنین برای درمان درد نوروپاتیک محیطی دیابتی، فیبرومیالژیا، اسکلت عضلانی عضلانی و کمردرد (LBP) استفاده می شود. دولوکستین یک بازدارنده سیتوکروم P450 2D6 (CYP2D6) است.

کاربردهای ماده اس-دولوکستین هیدروکلراید

(اس) -دولوکستین هیدروکلراید به عنوان ضد افسردگی در موش های در معرض استرس خفیف مزمن (CMS) استفاده شده است. دولوکستین هیدروکلراید یک مهارکننده جذب مجدد سروتونین / نوراپی نفرین دوگانه (SNRI) است که به طور گسترده ای به عنوان ضد افسردگی و ضد اضطراب استفاده می شود.

مشخصات ماده S-Duloxetine hydrochloride

 

کاتالوگ نامبرSML0474
نام لاتین (S)-Duloxetine hydrochloride
نام فارسی(اس) -دولوکستین هیدروکلراید
نام مشابهLY-248686 hydrochloride, (+)-(S)-N-Methyl-γ-(۱-naphthyloxy)-2-thiophenepropylamine hydrochloride, (γS)-N-Methyl-γ-(۱-naphthalenyloxy)-2-thiophenepropanamine hydrochloride, (+)-N-Methyl-3-(1-naphthalenyloxy)-3-(2-thienyl)propanamine hydrochloride
Cas no۱۳۶۴۳۴-۳۴-۹
فرمول شیمیاییC18H19NOS · HCl
گرید ماده(HPLC)98%≤
وزن مولکولی۳۳۳.۸۸
شرایط نگهداریدمای اتاق

 

نحوه خرید اس-دولوکستین هیدروکلراید

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده (اس) -دولوکستین هیدروکلراید با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره Cas مواد شیمیایی درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد:

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پی
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت S-Duloxetine hydrochloride

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

اس-دولوکستین هیدروکلراید (S-Duloxetine hydrochloride) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!