ماده شیمیایی آزمایشگاهی آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه HRP (Goat Anti-Human IgG Antibody, HRP conjugate) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه HRP (Goat Anti-Human IgG Antibody, HRP conjugate)

ایمونوگلوبولین G (IgG) متعلق به خانواده ایمونوگلوبولین ها است و یک آنتی بادی سرمی است که به طور گسترده بیان می شود. این یک گلیکوپروتئین است و عمدتاً به دفاع ایمنی کمک می کند. حدود ۷۰ درصد از کل ایمونوگلوبولین از IgG تشکیل شده است. IgG یک ایمونوگلوبولین مونومر است که از چهار زنجیره پلی پپتیدی تشکیل شده است. این شامل دو زنجیره سنگین ۵۰ کیلو دالتون (گاما) و دو زنجیره سبک ۲۵ کیلو دالتون است.

این زنجیره ها توسط پیوندهای دی سولفیدی به هم متصل می شوند. هر مولکول دارای دو محل اتصال آنتی ژن است. IgG فراوان ترین ایمونوگلوبولین است. تقریباً به طور مساوی در خون و مایعات بافتی توزیع می شود و ۷۵ درصد از ایمونوگلوبولین های سرم را در انسان تشکیل می دهد. ۴ زیر کلاس وجود دارد: IgG1 (66%)، IgG2 (23%)، IgG3 (7%) و IgG4 (4%).

ایمونوگلوبولین G (IgG) در حساسیت های نوع II و III شرکت می کند. مسیر کلاسیک سیستم کمپلمان را آغاز می کند و همچنین ذرات ویروس و سموم را خنثی می کند. IgG مادر می تواند از طریق جفت انسان به جنین برسد و دفاع ایمنی برای نوزاد در برابر عفونت ها ایجاد کند. این سمیت سلولی وابسته به آنتی بادی (ADCC) را تسهیل می کند. IgG توسط پاپائین هضم می شود تا قطعه اتصال به آنتی ژن (Fab) تولید شود. هضم پپسین IgG منجر به تشکیل قطعه متبلور (Fc) می شود.

کاربردهای آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه HRP

  • برای تشخیص ایمونوگلوبولین G (IgG) در روش ایمونوسوربنت پیوندی با آنزیم (ELISA)
  • در ایمونوهیستوشیمی یا سیتوشیمی با رقت ۱:۵۰۰ – ۱:۵۰۰۰
  • برای وسترن بلات با بسترهای کروموژنیک در رقت ۱:۵۰۰۰ – ۱:۱۰۰۰۰۰ و با بسترهای ECL در رقت ۱:۱۰۰۰۰ – ۱:۲۰۰۰۰۰.
  • برای EIA در رقت ۱:۵۰۰۰-۱:۱۰۰۰۰۰

مشخصات آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه HRP

 

کاتالوگ نامبرAP112P
نام لاتین Goat Anti-Human IgG Antibody, HRP conjugate
نام فارسیآنتی بادی IgG بز،ضد انسانی ، کونژوگه HRP
گرید مادهChemicon®, from goat
شرایط نگهداری۲-۸°C

 

نحوه خرید آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه HRP

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه HRP (Goat Anti-Human IgG Antibody, HRP conjugate) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Goat Anti-Human IgG Antibody, HRP conjugate

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه HRP (Goat Anti-Human IgG Antibody, HRP conjugate) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

2 دیدگاه در خرید آنتی بادی IgG بز،ضد انسانی، کونژوگه HRP (Goat Anti-Human IgG Antibody, HRP conjugate) سیگما آلدریچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!