ماده شیمیایی آزمایشگاهی آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش (Monoclonal Anti-Parvalbumin antibody produced in mouse) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش (Monoclonal Anti-Parvalbumin antibody produced in mouse)

PVALB (پاروالبومین) یک عضو کوچک کلاسیک از خانواده پروتئین اسیدی با وزن مولکولی کم که به عنوان پروتئین های اتصال دهنده کلسیم (CaBPs)  ابرخانواده EF-hand شناخته می شود، است. این پروتئین یک الگوی بیان محدود را در مغز و ماهیچه نشان می دهد و یک CaBP سیتوپلاسمی با میل ترکیبی بالا است. آنتی پاروالبومین مونوکلونال (ایزوتیپ IgG1 موش) از هیبریدوم PARV-19 حاصل شده از ادغام سلول های میلوم موش و سلول های طحال از یک موش ایمن شده است. پاروالبومین یک پروتئین اتصال دهنده کلسیم است.

کاربردهای آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش

آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش برای ایمونوهیستوشیمی، ایمونوسیتوشیمی و ایمونوفلورسانس استفاده شده است. پروتئین  PVALB (پاروالبومین) آرامش را در ماهیچه‌های منقبض سریع تعدیل می‌کند، جایی که به فیبرهای ماهیچه‌ای اسکلتی پستانداران نوع II  در پستانداران کوچک تبدیل می‌شود. این پروتئین یک تنظیم کننده حیاتی کلسیم درون سلولی عصبی است. پروتئین PVALB انتقال سیناپسی را حفظ می کند، جایی که از تجمع Ca2 + پیش سیناپسی و در نتیجه از اثرات مضر واضافی Ca2 + پیش سیناپسی جلوگیری می کند. همچنین انتقال سیناپسی را با امکان پردازش خطی اطلاعات پس از سیناپسی با جلوگیری از تسهیل تجمعی عصبی حفظ می کند. بیان PVALB به عنوان نشانگری برای افتراق تومورها به عنوان خوش خیم و بدخیم در رابطه با ضایعات تیروئید عمل می کند. کاهش بیان نورون های مثبت پاروالبومین در مدل موش با اسکیزوفرنی مرتبط است که فعالیت عصبی را مختل می کند.

مشخصات آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش

 

کاتالوگ نامبرP3088
نام لاتین Monoclonal Anti-Parvalbumin antibody produced in mouse
نام فارسیآنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش
نام مشابهParvalbumin Antibody, Parvalbumin Antibody - Monoclonal Anti-Parvalbumin antibody produced in mouse
گرید مادهclone PARV-19, ascites fluid
شرایط نگهداری−۲۰°C

 

نحوه خرید Monoclonal Anti-Parvalbumin antibody produced in mouse

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش (Monoclonal Anti-Parvalbumin antibody produced in mouse) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش (Monoclonal Anti-Parvalbumin antibody produced in mouse) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

4 دیدگاه در خرید آنتی بادی مونوکلونال ضد پاروالبومین تولید شده در موش (Monoclonal Anti-Parvalbumin antibody produced in mouse) سیگما آلدریچ

    • دایا اکسیر says:

      سلام وقت شما بخیر
      شما میتوانید به سایت دایا اکسیر مراجه کرده دسته آنتی بادی مراجعه کرده و هم اطلاعات آنتی بادی را مشاهده کرده و هم محصولات آنتی بادی را مشاهده کنید همچنین چون محصولات در حال ابدیت شدن هستند میتوانید با شماره های 02122327043 و 0907777023نماس حاصل فرمایید کارشناسان سریعا پاسخگو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!