ماده شیمیایی آزمایشگاهی آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP (Goat Anti-Mouse IgG Antibody, HRP conjugate) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP (Goat Anti-Mouse IgG Antibody, HRP conjugate)

ایمونوگلوبولین G (IgG)، یکی از فراوان‌ترین پروتئین‌ها در سرم انسان با سطوح طبیعی بین ۸ تا ۱۷ میلی‌گرم در میلی‌لیتر در خون بزرگسالان است. IgG برای دفاع ما در برابر میکروارگانیسم ها مهم است، این مولکول ها توسط لنفوسیت های B به عنوان بخشی از پاسخ ایمنی تطبیقی ما تولید می شوند. مولکول IgG دو عملکرد جداگانه دارد. یکی اتصال به پاتوژنی که پاسخ ایمنی را برانگیخته است و دومی به کار گرفتن سلول ها و مولکول های دیگر برای ازبین بردن آنتی ژن.

کاربردهای آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP

آنتی بادی ضد موش IgG بز، کنژوگه HRP یک آنتی بادی علیه IgG موش برای استفاده در ELISA، IH و WB است. موارد تحقیقاتی مورد استفاده:

  • آنتی بادی های ثانویه و کنترل
  • آنتی بادی های ثانویه ایمونوگلوبولین کامل
  • الایزا و ایمونوهیستوشیمی

مشخصات آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP

 

کاتالوگ نامبر۱۲-۳۴۹
نام لاتین Goat Anti-Mouse IgG Antibody, HRP conjugate
نام فارسیآنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP
گرید مادهUpstate®, from goat
شرایط نگهداری-۲۰°C

 

نحوه خرید آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP (Goat Anti-Mouse IgG Antibody, HRP conjugate) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Goat Anti-Mouse IgG Antibody, HRP conjugate

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP (Goat Anti-Mouse IgG Antibody, HRP conjugate) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

2 دیدگاه در خرید آنتی بادی ضد موش IgG بز، کونژوگه HRP (Goat Anti-Mouse IgG Antibody, HRP conjugate) سیگما آلدریچ

    • دایا اکسیر says:

      سلام وقت شما هم بخیر
      شما میتوانید با مراجعه با سایت دایا اکسیر بخش محصولات، محصولات آنتی بادی را در سایت مشاهده کنید همچینن چون محصولات در حال آپدیت شدن هستند میتوانید برای اطلاعات دقیق با شماره های 02122327043 و 09017777023 تماس حاصل فرمایید کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!