آنتی بادی ضد سیتوکراتین pan-FITC ، ماوس مونوکلونال تولید شده شرکت سیگما آلدریچ (Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 Antibody) از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب تمام کاربردها،مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید؛

توضیحات آنتی بادی ضد سیتوکراتین pan-FITC، ماوس مونوکلونال

آنتی بادی ضد سیتوکراتین pan-FITC یک آنتی بادی مونوکلونال موش است که با ایزومرI ایزوتیوسیانات فلورسئین(FITC)  کونژوگه شده است . آنتی بادی ضد سیتوکراتین از هیبریدوم PCK-26 حاصل از ادغام سلول‌های میلوم موش و سلول‌های طحال موش‌های BALB/c واکسینه شده به دست می‌آید.

سیتوکراتین ها، گروهی متشکل از حداقل ۲۹ پروتئین مختلف، مختص سلول های اپیتلیال و تریکوسیتیک هستند.. سیتوکراتین ۵، ۶ و ۸ از اعضای نوع II هستند. سیتوکراتین پپتید ۵ کراتین نوع دوم اولیه در اپیتلیوم طبقه بندی شده است در حالی که سیتوکراتین نوع ۸ کراتین نوع دوم اصلی در اپیتلیوم ساده است. سیتوکراتین ۶ یک سیتوکراتین ” hyperproliferation ” است که در بافتهایی با گردش زیاد طبیعی یا عملکرد بالای پاتولوژیک بیان می شود.

سیتوکراتین ها پروتئین هایی از رشته های میانی حاوی کراتین هستند که پشتیبانی مکانیکی و سایر عملکردهای اضافی را در سلول های اپیتلیال فراهم می کنند و در اسکلت سلولی داخل سیتوپلاسمی بافت اپیتلیال یافت می شود.

بافت اپی تلیال زیر واحدهای سیتوکراتین را به صورت الگویی خاص و پایدار بیان می کند. سیتوکراتین ها بهمراه ویمنتین در تکثیر سلولی ، مهاجرت و تمایز پیش دونتوبلاست ها و پیش آملوبلاست ها نقش دارند. رشته های اندازه متوسط در سلولهای اندوتلیال انسان فراوان است و بیشتر از نوع ویمنتین است.

اختصاصیت آنتی بادی Anti-Cytokeratin pan-FITC antibody, Mouse monoclonal

این آنتی بادی اپی توپ واقع در تایپ ۲ سیتوکراتین های ۵ ، ۶ و ۸ را تشخیص می دهد. PCK-26 یک آنتی بادی با طیف گسترده است که به طور خاص با انواع مختلفی از بافت های اپیتلیال نرمال و نئوپلاستیک واکنش نشان می دهد. این آنتی بادی با بافت پوششی سنگفرشی ساده ، مطبق و غیرمطبق ومطبق کاذب واکنش می دهد.

نحوه خرید آنتی بادی ضد سیتوکراتین pan-FITC ، ماوس مونوکلونال

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و آنتی بادی ضد سیتوکراتین pan-FITC، ماوس مونوکلونال با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت آنتی بادی Anti-Cytokeratin pan-FITC antibody, Mouse monoclonal

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

آنتی بادی ضد سیتوکراتین pan-FITC، ماوس مونوکلونال سیگما آلدریچ | دایا کسیر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!