ماده شیمیایی آزمایشگاهی آمبرلیت IRA-400 فرم کلرید (Amberlite® IRA-400 chloride form) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربردها، مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات آمبرلیت IRA-400 فرم کلرید

آمبرلیت IRA-400 فرم کلرید، یک رزین تبادل آنیونی پایه ای قوی و قوی است. این رزین جذب شده با کرسول قرمز به عنوان مواد بسته بندی در کروماتوگرافی ستونی و برای پیش تغلیظ و بازیابی یونهای Hg2+ از زباله های تخلیه شده از صنایع استفاده می شود.

کاربردهای آمبرلیت IRA-400 فرم کلرید

رزین مبادله آنیونی (نوع اول) بسیار قوی برای تصفیه آبهایی که اساساً عاری از مواد آلی هستند استفاده می شود. برنامه های کاربردی شامل دیونیزاسیون (از جمله کاهش سیلیس) ، اکسیژن زدایی ، حذف اسیدهای آمینه در pH بالا و جداسازی کانامایسین A و B است. آمبرلیت IRA-400 فرم کلرید ممکن است در محیط جداسازی برای کروماتوگرافی TLC ، کاغذ و LPL استفاده شود.

مشخصات ماده آمبرلیت IRA 400 فرم کلرید (Amberlite® IRA-400 chloride form)

 

کاتالوگ نامبر۲۴۷۶۶۹
نام لاتین Amberlite® IRA-400 chloride form
نام فارسیآمبرلیت IRA-400 فرم کلرید
Cas no۶۰۱۷۷-۳۹-۱
گرید مادهchloride form
شرایط نگهداریدمای اتاق

 

نحوه خرید آمبرلیت IRA-400 فرم کلرید

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادیAnti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Amberlite® IRA-400 chloride form

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

آمبرلیت IRA-400 فرم کلرید (Amberlite® IRA-400 chloride form) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!