ماده شیمیایی آزمایشگاهی β-لاکتوگلوبولین از شیر گاو (β-Lactoglobulin from bovine milk) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات β-لاکتوگلوبولین از شیر گاو (β-Lactoglobulin from bovine milk)

شیر گاوهای شیرده حاوی پروتئین β-لاکتوگلوبولین (BLG) است. به طور طبیعی در تعدادی از گونه های ژنتیکی وجود دارد و شایع ترین گونه های گاوی BLG A و BLG B هستند. بتا-لاکتوگلوبولین یکی از اعضای خانواده لیپوکالین است و یک پروتئین کوچک از ۱۶۲ اسید آمینه با جرم مولکولی حدود ۱۸۴۰۰ Da می باشد.

کاربردهای β-لاکتوگلوبولین از شیر گاو

بتا-لاکتوگلوبولین در یک سنجش سیتولوژیک برای تشخیص حساسیت غذایی در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر استفاده می شود.

مشخصات β-لاکتوگلوبولین از شیر گاو

 

کاتالوگ نامبرL3908
نام لاتین β-Lactoglobulin from bovine milk
نام فارسیβ-لاکتوگلوبولین از شیر گاو
نام مشابهBLG, βLg, Bos d 5, beta-lactoglobulin
Cas No۹۰۴۵-۲۳-۲
گرید ماده≥۹۰% (PAGE), lyophilized powder
شرایط نگهداری۲-۸°C

 

نحوه خرید β-لاکتوگلوبولین از شیر گاو

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی β-لاکتوگلوبولین از شیر گاو (β-Lactoglobulin from bovine milk) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت β-Lactoglobulin from bovine milk

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

β-لاکتوگلوبولین از شیر گاو (β-Lactoglobulin from bovine milk) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!