محیط کشت پپتون واتر بافری Buffered Peptone Water از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را بخوانید.

فهرست مطالبی که در ادامه به آنها پرداخته شده است:

توضیحات

محیط کشت پپتون واتر بافری غنی از مواد مغذی است و رشد شدید باکتری ها را ایجاد می‌کند. سیستم بافر فسفات از آسیب باکتری در اثر تغییرات pH محیط جلوگیری می کند. این محیط کشت شامل آنزیم کازئین است که به عنوان منبع کربن، نیتروژن، ویتامین ها و مواد معدنی عمل می کند در حالی که کلرید سدیم نیز تعادل اسمزی را حفظ می کند.

کاربرد

محیط کشت پپتون واتر بافری در آزمایشات نمونه های آب و غذا استفاده می شود. این محیط برای غنی سازی اولیه غیرانتخابی باکتری ها، به ویژه انتروباکتریاسه های بیماری زا مانند سالمونلا و کرونوباکتر، از غذا، خوراک دام، آب و سایر مواد مناسب است. این محصول همچنین به عنوان رقیق کننده برای استفاده عمومی نیز مناسب است.

مشخصات

نام لاتین Buffered Peptone Water
نام فارسیپپتون واتر بافری
برند های موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

فروش

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت پپتون واتر بافری Buffered Peptone Water با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

 

پپتون واتر بافری

2 دیدگاه در خرید محیط کشت پپتون واتر بافری مرک و کیولب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!